11 di i più maravigghiusi filmi filmu in Michigan

Michigan era un locu di film preferitu, finu à l'incensu

Circa 150 cinematografici sò stati filmati parchì o solu in Michigan da l'alba di i talkie. Arcuni di i peletta più noti in i Stati Uniti, sò stati filmati in stu Hollywood di u nordu, da l'icònicu "Anatomia di un Assassinamentu" è i filmi di a franchising "Transformers" da u bigliettu à i documentals di l'ombra di filmi Michael Moore.

Li Moviemakers venenu à Michigan per u sughjettu di Detroit, per a serenità di u Midwesternu di i cità più chjuchi di Michigan, per a bellezza di i stati prutiggiati di sante di u lavu biancu in u Lago di Huron è di i paisaghji interni verdi, per l'abundante supplye d'equipagerie di film creativa è per I spezii relativamente bassi di Michigan.

In u 2007, sottu l'ex Gov. Michigan Gov. Jennifer Granholm, a legislatura statali passò un prugramma di cinéma film, chì righjuntu à u so cimi in u 2010, cun $ 115 miliuna di i stimuli premiati, u "Detroit Free Press" informatu.

U guvernatore seguitu, Rick Snyder, hà travagliatu à diminuisce u gastu di l'incentive film. Dopu à u 21 di dicembre di u 2011, u Prugramma di Film è Digital Media Assistance in Pruduttore, cum'è u prugramma di centru hà cunnisciutu, tramandata da un prugramma di creditu di u tributu à un prugramma di rimborsu di cuntribuzione amministratu da l'Uffici di Film di Michigan.

A partir di 10 di u 10 di u 2015, un statutu statutu novu eliminò chì u prugrammu di cash rebate è l'Ufficio di Film di Michigan ùn hè più permessa d'appruvazioni di novi applicazioni d'incentive. A lege abbandunò a Michigan Film Office intactu, ma solu per assistà a produczione di filmi chì avianu fattu in u statu.

Alcune lauded the move com una misura di rispevule. Puderanu esse pensatu à un rapportu di l'Agenzija Fiscalia di u Senatu Michigan in u 2010 chì hà concluu chì "ogni dòveru passatu nantu à quale era da rimborsu i rimborsu di l'impiegazione filmali generatu solu circa 60 centesimi di l'attività di u settore privatu, è ogni travagliu direttamente creatu da u prugrammu di costu di u contributtori cum'è quantu $ 186,519 per creà ", secondu a" Detroit Free Press ".

"I pruduttori in u spettru accunsenu chì subsidizing filmmaking hè u gattivu di i soldi di i pagani", James Hohman, assistentore direttore di a praticazione fisica à u Mackinac Center, un cunservatore conservadoru, hà dettu à u "Free Press". Ma questu ùn conta micca i patrimoniu intangibles cum'è stagnatu di u flussu di creazioni Michigan à i costi è elevatu a imatge nazionale di Michigan.

Perchè i cundizzioni di a righjoni ghjucate un rollu impurtante in u quali films sò sparati, u fini di l'inducenza di filmali hè stimatu di depressà a industria cinematogràfica Michigan primarmenti. L'altri stati parvenu avè subitu rápidu di risorsa di u locu chì puderanu andà à Michigan, a "Pressa Libera" hà assicurata.

Nimu, nuddu pò piglià u cuntributtu sustinibili di Michigan à a filmografia di u paese. Se vulete vede induve alcuni di i più grandi rimoti, Circle Michigan organizza viaghji di ghjorni longu di i siti di filmi famusi è i siti turisti circunvicli. Per u viaghjatore di a bufalina, ci hè "The Ultimate Michigan Movie Tour" di 30 filmi rivoluti in a MLive.com di u Michigan.

Eccu, in ordine cronologicu, hè un prugettu di qualchi di i filmi più memorii in parti o ghjustu filmatu in i locioni Michigan. Arcuni sunnu Indies; Unipochi sò studiosi di grande bloccu. Tutti sò famusi attuali in u filmami americanu.