2017 Inaugural Parade Route Map: Washington

A Ruta Tradizionale Vai da u Capitale di i US à a Casa Bianca

A ruta di u preghjudiziu di u 2017 hè indicatu da a linea blu nantu à u map supra. A parata dopu a l'inaugurazione di u presidente Donald Trump, a 58 a inaugurazione di un presidente americanu, iniziu à i passi di u Capitale di u US Capitale è avanzò à u Pennsylvania Avenue à a Casa Bianca.

Prisidenti è Sra Trump camianu per parte di a strada da u Capitolu à a Casa Blanca, cum'è a Vicepresidenti è a Sra. Mike Pence, in a continuazione di una tradizioni larga in i desistini inaugurale.

I dui coppiu è e so famiglie riporta ancu in a limousine per u restu di a strada.

Per tutti i desfini inaugurale, u megliu modu per arrivà quì hè di piglià Metrorailil. L'istazione più stesita sò marcati nantu à u mappa cù questu articulu; Sempre chì andarete in una desfile, sceglite u qualchissia più vicinu à induve vulete vede.

L'annunziu 2017 di u Primu Trump comprunniru cuncerti prubbillanti, a ceremonia prupunìa in i passi di u Capitale di u US cun presidenti previosi è e so essenzia assistendu, a parata inaugurali, è balli inaugurali à cume l'avvenimentu.

Inaugural Parade Route Map

Eccu cumu leghje a codificazione di u culore nantu à u listinu di a strada.

Parata Route Points d'Azione

I seguenti accessi publichi api apre a 6:30 am u 20 di jinnaru, 2017, è si mantinenu finu à a roccia di u desideru ùn anu più accade à persone per e persone.

A 2017 Inaugural Parade

Inaugural Parade featured inaugural floats ufficiale, marching band, unità muntatu, organizazioni culturali è membri di tutti i branchi di e Forze Armati di i Stati Uniti. Dopu u 1789, e forze armati americani anu participatu à sta tradizzioni americana chì honeghja u cumandante in capu. More than 8,000 persone participonu à a desfiglia tradiziunale in Pennsylvania Avenue in Washington.