2017 Takoma Park 4 di u ghjugnu Fireworks & Independade Day Parade

A cumunità di Takoma Park, Maryland hà celebra u Quatru di lugliu cun un ghjornu di i giardini chì includenu un Parade di Independence Day, entretenimentu musicali è un spettaculativu pittura di focu. L'avvene sò rializati da un cumitariu vuluntariu cù u supportu di i dipartimenti di a Cità di Takoma Park è l'Alcalde è u Cunsigliu.

Independence Day Parade

Data u 4 di luglio 2017
Tempu: 10:00 am
No data di acqua.

A Parata Righjoce: A parata inizio à Carroll è Ethan Allen Ave., avvicina à u sudu di Carroll Avenue à Maple Avenue, è dopu ghjusta à a direzzione à a vaddi di l'arcu è finisci in Sherman Avenue.



Àmbienti à vista: L'ombra nantu à a strada serà a più molura. Truvarete in oghje nantu à Carroll Avenue tra Philadelphia Avenue è Tulip Avenue è à longu l'Avia di Maple trà Carroll Street è Sherman Avenue.

Parcheggi è strada: U sticcu hè allughjatu ind'u quellu chì pudete truvà. I ritratti attraversu Ethan Allen Avenue è Carroll Avenue, cumprendi Manor Circle, Grant Avenue, Lee Avenue, Sherman Avenue, è Boyd Avenue seranu chjusu per a sécurité. U trasportu publicu hè cunsigliu. L'Estazione di metro Takoma Park hè solu un pocu di u principiu di l'armata.

Alimentazione: A maiò parte di i venditi sò situati in Memorial Park à a corner of Maple Avenue è Philadelphia Avenue.

Concert and Fireworks

Schedule: L'avvenimenti di notte sò à 7:30 p.m. cù un accolta di l'ufficulu è un concerti patriotiali. Fiancelli à 9:30 pm Tempi di scatuletta: Prima a notte clara.

Situazione: Takoma Park Middle School, 7611 Piney Branch Road.



Parcheggi: Limitu à i riti vicini, perchè duverete avè da primurà è spende à passà un pezzu.

Alimentazione: A maiò parte di i venditi sò situati in Memorial Park à a cantone di Maple Avenue è Philadelphia Avenue.

Web ufficiale

www.takomapark4th.org