2017 Washington Nationals WInterfest: u Festivale di Winter

Enjoy a Winter Meet and Greet Event cù u cumpagnu di Nazziunali Washington di Baseball

I Cunsumamaticu di Washington anu u Regiu Winterfest annantu à u Cunsumu di a Cunventione di Washington in Washington, DC per permettà i ghjovani di celebrà l'equipo durante a stagione. I attraversu naziunali, i carrughji è i persone di u gruppu di l'equipaggiu attendu a festa chì offre un ghjornu bellu ritrascenu cù una varietà di attività, inclusi ligne di batting gai, esclusione di sessione Q & A, Zona Kids, partiti interattivi è assai più. I vagnari Autografi seranu dispunibili in prima dicembre nantu à un primu sirvutu prima sirvutu.

Winterfest hè un fundraiser for the Washington Nationals Dream Foundation, una entità benedizzione prumessa à migliurà a vita di i zitelli è di l'adulescente in a regione Washington DC, sustinendu iniziative centrale in l'accademichi, l'arti, nutrimentu è sport.

Data è Tempo: u sabatu, u 16-17 dicembre di u 2017, 11:30 a.m.-4 p.m.

Situazione: u Washington Convention Center, 801 Mount Vernon Place (à 9 è 7 St.), NW
Washington, DC. U Metro Station più cercanu hè a piazza di u Vernon. Vede u mappa è direzione

Winterfest Highlights


Admission: $ 35 Adulti; $ 25 U figliolu sottu à 12 anni in anticipu. A cupirtita di stagghju ghjunghje riceve $ 5 di u tarifu d'accessu è anu pussutu un accessu exclusivu à l'avvenimentu per una sughjera ora prima Winterfest si opens à u publicu generale.

Ogni ingaghjate pò esse acquistatu in ligna à nazione / glandella

Fans sò stimulati à purtà un ghjocu novu pruduttu in beneficiu di a Lega Vita Urbana di Washington è vincenu a chance per cuncrete à un attore Nazione. I Donaturi ricevenu una forma di ingressu per ognunu rigali donu, è ùn ci hè micca un limite per quale parechji regali un fanale pò fà. Dui donatori seranu sceltu à sceltu per affruntà cun un jugatore Naziunali, piglià ritratti è riceve autografi. A scontra è salutà si ferà in late in a tarda è ogni vincitore pò esse accumpagnatu da un alloghju.

I Cumpagnia di Washington, l'equipta di baseball Major League Basterra di a famiglia Lerner chì hè lucale locu, ghjucate 81 partiti di casa per ogni staghjoni in Nationals Park, situatu in u Sud-est Washington DC. Perchè più infurmazioni nantu à i Washington Nationals, vede Una Guida à u Cumunista Nazziunali Baseball Club

Quant'è a Fundazione di Dream Nationale di Washington

A Fundazioni Naziunale di Washington hà stata creata in u 2005 è rilanciata comè a Fundazione di Nazione di u Naziunale in u 2007 sottu i prupietari d'uttimi novi, a famiglia di Lerner è i so cumpagni. A Fundazioni di Dream hè un 501 (c) 3 entità benediziale, u numaru d'imposti 34-2034830. Quistioni à l'urganizazione sò deducible sottu a secció 170 di u Cummerciu di Dħul Internu.

Pudete fà una donazione online in washington.nationals.mlb.com/was/community/dreamfoundation/give.