2018 Gangaur Festival Essential Guide

Un Festival importantu per a donna in Rajasthan

Gangaur hè tutta à ottene a Deessa Gauri, è celebre l'amuri è u matrimoniu. A manifestazioni di Parvati (a sposa di u Signore Shiva), ella rapprisenta a purezza è l'austerità. E donne anu veneratu Ghjustu per a bona salute è a longevità di i so mariti. Unziuni solte adurani per a benedite cun bellu maritu.

"Ghana" hè una altra parola per Lord Shiva, è Gangaur significeghja u Signore Shiva è Parvati.

Hè cresce chì Gauri hà rializatu l'affettu di Lord Shiva a través da a so devozione profonda è a meditation dedicata per attruvarlu. Parvati hà tornatu à a so casa parenti cù Gangaur, per benedite u so amici cù felicità maritali. In l'ultimu ghjornu, Parvati hè stata avutu grandi adele da i so amori è Signore Shiva hè ghjuntu à scolta a so casa.

Quandu hè u Festival Gangaur?

In u 2018, Gangaur se celebrà u 20 di marzu. In più, i ritimi di festa si prolonganu 18 ghjorni è cumince u ghjornu dopu Holi .

Unni hè celebratu?

I celebrazioni di Gangaur si trovani in tuttu u Rajasthan è hè unu di i festivals più importantu statali.

I celebrazione più notu chì succede in Jaipur , Udaipur, Jodhpur, Jaisalmer, Bikaner è Nathdwara (vicinu à Udaipur) .

Cumu hè celebratu?

U festivale hè principarmenti per i femini, chì si ponu vistimenti in i so besti robba è ghjuvintiti, è preziare per un maritu di a so scelta o di u benessiri di i so mariti.

In l'ultimu ghjornu, prucessione culurite di imaghjini bisogno di a dea Gauri vindianu in modu in tutte e cità è paesi, accumpagnati da bandi lucali.

In Udaipur, ci hè una prucissioni di pezzu in u Pichola, è pirotime. E donne equilibratu parechji latte à lattice nantu à i so capelli si aghjunghjenu l'interessi. L'occasioni finiscinu cù u focu nantu à i banche di u lavu.

A festa si prumove durante trè ghjorni, da u 20 a 22 di marzu, è cunnessi cù u Festival Mewar .

A primu ghjornu in Ghjodhpur, migliori di mucche vistutu, canteranu è purtate acqua è erba in tazzi.

In Jaipur, a pompa è l'affullanza di a prucissioni tradiziunale parte da u Zanani-Deodhi di u Palazzu di a cità . Si passa per Tripolia Bazaar, Chhoti Chaupar, Gangauri Bazaar, u statutu di Chaugan, è finale converges vicinu à u Talkatora. Elefanti, anziani palanquins, carru, carru di tozzi è e rendimenti folklori sò tutti di parte. A prucissiò sarà da 4 ore di u 20 di marzu è 21, 2018. Red Earth hè realizatu una visita guidata da Delhi.

Ciò rituali sò rializati duranti Gangaur?

Iddi bassidi di Shiva è Parvati, per adurallu durante a festa, sò fatti da artighjani lucali. Sò trovanu a casa è decoratu, è pusendu nantu à una cestera cù erba è fiori. U Trigu playsu un rolu impurtante in i rituali. Hè struciatu in petri pote di terra ( kunda ) è a pastura di grassu hè utilizzatu per adurà in l'ultimu ghjornu. L'acqua ci hè ancu apprezzatu cù tradiziunali Rajasthani maandna (un tipu speccu di pittura cu l'acqua calce).

Tutte e donne novi anu avutu rapitu per tutti i 18 ghjorni di a festa.

Ancu fàmi di a donna unmindia è manghjendu solu un alimentu à ghjornu, in l'speranza di truvà un bonu maritu. Per attruisce u dirittu, à a sera di u sestu ghjornu di u festivale, i ghjovani chigliani unmindrosi porta pignotti d'argilla (chjama ghudilas) cun una lampera lampendu in elli nantu à e so capelli. Canteranu i canti tradiziunali di razziali raghisani relative à a festa è sò benedetti cù rigali di membri di a famiglia di l'anziani.

In u secondu l'ultimu ghjornu di u festival, cunnisciutu cum'è Sinjara , i genitori di e casate environu i so figlioli documenti, robbi, ghjuvelli è altre elementi decorattivi. E donne vistinu in sti articuli è adornanu e so mani è i pècure cù mehend i (henna), è cilibre cù e so famiglie.

A festa culmina in a partenza di Gauri in l'ultimu ghjornu, cù u scundizzione di Ghudilas è l'immersione di l'ìduli Gauri in l'acqua.

E donne ponu esse vistutu portendu oghje per e strade nantu à e so capelli.

Gangaur hè ancu un tempu auspiciousu di l'annu per selezziunate una associazione di vita. L'omi è i femoni tribali ottene a pussibilità di scuntrà è interaccintà, sceglie quelli chì sò è aspittà è cose.