2018 Rock 'n' Roll Arizona Maratona è 1/2 Maratona

Runners, Walkers, Music, and Entertainment

A Maratona di Rock 'n' Roll Arizona Maratona & 1/2 Maratona in Phoenix, cuntinua per Scottsdale, è finisce in Tempe, Arizona. Ci hè ancu un 5K, 10K è una razza di ghjuvanotti. Truverete viaghjate una musica live cada mille, è di speranza chì Phoenix possa u so tempu invernu perfettu per u ghjornu di u PF Chang's® Rock 'n' Roll Arizona Marathon & 1/2 Maratona. Realmentu un eventu di trè anni, ci hè una Salute di Salute e Fitness pè i dui ghjorni di prima di e razzi riali.

Chì hè u Maratona di Rock 'n' Roll Arizona & 1/2 Maratona?

A Maratona di l'Arizona Rock 'n' Roll è a 1/2 Maratona hè più ca un successu di corrente. Hè un avvenimentu musicale cù bande, divertimentu, una esposizione è più. Hè dinò l'avvenimentu più grande di cumminzioni cumminciata in i Stati Uniti, è qualificatori per a Maratona di Boston.

Quandu hè?

Corsa: Kids Rock
Data di corsa: u sabatu 13 ghjinnaghju 2018
Start Time: 10hè per a prima onda

Corsa: 5K
Data di corsa: u sabatu 13 ghjinnaghju 2018
Start Time: 8h

Corsa: 10K
Data di corsa: u marcatu 14 dicembre 2018
Start Time: 7:50 a.m.

Corsa: Media Maratona
Data di corsa: u marcatu 14 dicembre 2018
Start Time: 7:50 a.m.

Corsa: Maratona
Data di corsa: u marcatu 14 dicembre 2018
Start Time: 7:50 a.m.

Cumu si trova?

I cumandini è finite l'aghjustà l'accumpagnamentu di e multitùdine chì crescenu in grande è chì participanu è vede l'avvenimentu. A mezza Maratona cumencia à u Universitariu à Dr. College Avenue. A puntata hè uguali per i dui razzi: Ash and Rio Salado Parkway in Tempe Beach Park .

I corridori di maratona andaranu à u Centru Centru di u Arizona Center . Eccu un map di cursa.

L'iniziali per i dui razzi sò vicinu à una Valletta Metro Light Rail Station . I corruni di maratona aduprate a 3a strada è l'Orazione di Washington / Jefferson è i corridori in a Maratona Media in Tempe pò usà a Rotta Rurali & University Drive Station .

À a linea di u finale, pudete ghjunghje à Light Rail in u Mill Avenue & Third Street Station .

U Dipartimentu di Trasportu di u Suvietà furnisce generalmente infurmazioni detallate di i caribile, cumpresi ogni restrizzioni per u viaghju o di viaghju, per a Maratona di l'Arizona Necrologia di Rock 'n' Roll. Call 5-1-1, then * 7. A chjamata hè liberu.

Linea di u viaghju di u Metro di Lin u lignu offerta un serviziu favurizatu per serve à u Maratona di u Rock 'n' Roll. Per aiutà à cuncettà i participanti à inizià e linii in u centru di a Phoenix è di a Tempe, i treni fucinati ogni 10 minuti trà 5 am à a prima ghjornu di a razza à l'aproximazione di 7:30 Aghjunghjite chì puderebbenu imaghjinà significativu rotulazione di u trasportu publicu per queste i manifistazioni, cumprendi parechji stagbii di raghjoni lucali per u tempu di tempu in a mattina. Puderete leghje infurmazione di l'autobus è di u trenu. Per i serei di strada genetica è e limitazioni di impulse affettatu di e razzi, cuntrollanu Tempe online.

Ùn ci there fees / charges di admission?

Sè vo site in corruzzione in unu di i manifesti, pudete puru registrà in linea. Ci sò e penalità per intrìanu in tutti l'avvenimenti. Pigliate a vostra razza Numero, Chip timing, T-shirt è bage di goodie in a Salute & Fitness Expo situatu à u Phoenix Convention Center, South Building . I corridori devi esse l'identità di fotografia per cullà u so numeru razza è u chip timing.

Dopu qualchì registrazione in ligna, pò esse registratu à l'Esporte di Salute & Fitness si u spaziu hè dispunibule (à u prezzu più altu). Ùn ci hè micca registratu di ghjurnata di corsa.

Ci sò qualcosa di sconti nantu à e penalità?

Attivo, riserva, veteranu, o esercitu di rinunciu, i primi servitori è i staffi di u guvernu rilassante puderanu qualificà per i sconti privati. Vìviri GovX.com in ligna per distanzi eligativi.

Ùn ci hè micca cura per esse un spettore à a razza o per attende l'Esporte di Salute e Fitness.

Avete un hotel?

Eccu alcuni risultati ricerchi vicinu à u principiu è l'u ghjornu.

Ten Tips per Espectati Maratona

Ùn pudete micca esse un corridore, o un membru di una banda, o ancu in u squad animatore di una scola lucrativa lucali, ma ùn ci seranu molti di l'autri pirsuni cum'è voi chì vulete vede i partituri participanu à u Rock 'n' Roll Marathon Arizona & 1/2 Maratona.

Eccu alcuni tips for enjoying the event.

  1. Prima chì a maratona invece, vò vulete scupraru a Rock'n'Roll 'Official Arizona Guide di Spetturaturi à l'Health & Fitness Expo per tutti l'infurmazioni meglii spettaturi. L'Esporte Salute è Fitness hè liberu è apertu à u publicu.
  2. Fate un spettru creatore. Signs, noisemakers è costumi aghjunghjenu sempre à l'intrattenimentu per i corrideri è caminarii à u cursu.
  3. Pianu di truvà unu o duie punti à u cursu per vaghjimu per u vostru corridatore preferitu è ​​u marchjatoru per ch'ellu puderete fà à a puntata in u tempu.
  4. Unipochi di i megliaghji visualizati sò quì i bandi sò situati.
  5. Pianu di prugettu è sapendu quale sò i stati di stallazione.
  6. Bring screen sunscreen, un caprettu, acqua è una camera, è ponu cammari i cammellu còmicu. Cume spettore, pudete avè uveru più di parculà per più di i voluntari è i corridori.
  7. Arrive à a linea di cunigenza prima per acquistà un spaziu in i meglii di vista.
  8. Vestiti a capasciuni. A temperatura mediu à a mità di ghjennaghju in l'area di Phoenix hè di circa 45 ° F à l'iniziu è circa 65 ° F à u finale. Hè friquenti in a mattina!
  9. Ùn serà micca solu. Questu hè un avvenimentu sportiu principalu è u trafficu serà un pesadore. Perchè bellu tempu, è esse pazienti.

Chì duverebbe beiu?

L'avvenimentu di i Rucciosi ghjè per i zitelli di l'età di rasturnata per 12 anni. Ci hè parechje distanzi, secondu u gruppu di età. I parechji età di 7 anni - 12 ghjucanu una mità.

A Salute è l'Esposizione Ghiorisa si trova à u Phoenix Convention Center (Halls Sud) è esse apertu à u publicu u venneri, 12 di jinnaru 2018 da noon à 7 pm, è u sabatu, 13 di jinnaru 2018 da 9 à 5 ore. avarà cù e laghi libri, gear running, sport apparel, salute è nutricionale, è più. L'Admission à l'Health & Fitness Expo hè liberu, ma stavate ùn hè micca provista. Assicuratevi chì i metri di parcheghju ùn sò micca liberi in Phoenix, ancu i ghjovi di u settimane.

Ci sò parechji spotii di quale pudete vede a cursa u 14 di ghjennaghju è venerà pè i vostri corridori preferiti. Pudete truvà mape di cursu quì. Ricurdativi chì hè più preghjudiziu u frastu prima di u ghjornu, è da esse caliu.

Ci saranu bandi è scuadi di scuole di scola in tutte e percorso per u ghjornu di a maratona, è esse un concertu gratuitu in a Finish Line Festival. U cartulare in 2018 hè (TBA).

Chì si avissi avutu più prublemi?

Per più infurmazioni, visitate u Maratona di Rock 'n' Roll Arizona & 1/2 Maratona online.

Tutti i dati, i tempi, i prezzi è l'offerazioni sò sugettu à cambià senza avvisu.