6 Cose da vede è Fate vicinu à e Spagnolu Spartiate in Roma

Duranti i vostri viaghji in Roma, puderete stumble nantu à i Spiegalli Spagnoli , o Scalinata di Spagna- unu di i più turisti turistiche ghjustu à u nordu di u storico centru di Roma. Cumpratu da i Francesi in u 1720 com'è un donu à Roma, a scala regula a stampa aperta u Piazza di Spagna, chjamatu per a prisenza di l'Ambaissada d'Espagne, à a chjesa Trinità dei Monti, chì domina à u cima di i passi. I Piazza di Spagna sò spargugliamenti i fotogenici, in u primu tempu quandu sò cuparti da i vasetti di azalei fioriti.

À e volta di i Spiegalli Spagnoli, ci sò assai viaghjatori è cumercii, in quantu parechji passi sbagliati per piglià in quì. Quì sò uni di i nostri cose piacevule à fà in questa festa populari di Roma.

À a Spiegata Spagnola, ci sò parechji cose chì site solu di fà. Unu, sicuru, hè di piglià una photo que captures l'escaliera, cù a fontana sottu è a chjesa à u cima.

Avete ancu de piglià un soru di l'acqua, o omplate u vostru flussu di l'acqua à a Fontana di Barcaccia , o a "fontana di u bassu bassu". Dedicatu di Pietro Bernini, babbu di u scultore più famosu, l'architettu è l'extraordinariu di fontana-designer Gian Lorenzo Bernini, a fontana di battelli ricurdava un barca calda nantu à a piazza dopu à u invernu in u Tiber River vicinu. Qualchese qualcosa l'urighjini di u disignu, l'acqua hè stata dichjarata più chjucu in Roma; vene da l'acuedu di Acqua Vergine, u listessu chì suministe l'acqua à a Fontana di Trevi. Per piglià un bicchju di l'acqua da a Fontana di Barcaccia , cammina in una di e piaghji di petra in ogni endu di a fontana, è pigliate un zoccu o impone a vostra buttiglia.

L'altra cosa chì avete da fà à i Spiegalli Spagnoli hè ghjustu à a cima. Ci sò 138 scala, ma ogni passu hè pocu pocu è l'ascenze hè sprupitu da terrazzioni induve pudete impedisce è cresce a voce si avete bisognu. Una volta avete ottinutu u cima, persiste è ripigliate a vista di i passi, cum'è fan out below you, cum'è e tetti è e strade di Roma. Sì a chjesa hè aperta è a massa ùn ci hè micca osservata, pudete andà in e pigliate un ochju stà à voce: offre un respiro tranquillu è tranquillu di l'affullanze fora.