A Bizarre d'Austin - But Ubiquitous - Bats

Parechje persone t'hanu vistutu babbi di Austin, ma pochi scopre a so storia

Austin hè diventatu rapidamente una di e cità più cali di l'America micca solu per vive è travagliu, ma ancu per visitate. Una di l'attrazioni più famosu in Austin, chì u slogan di cità hè l'intrattu "Apertura Austin Weird", sò i batci viventi sottu u Ponte di Congressi Avenue in u centru. Malgradu quanti ghjente persone è sottu à u ponte, ogni notte per vede u babbu spuntanu, a bona parte di a storia di bats hè un misteru.

Done Dumenicu?

I battelli di Austin anu stati vicinu à u Congress Avenue Bridge quasi quì hà apertu in u 1910, ma i so ori veri sò un pocu più in sud - di u cunfini, per esse specifiche. Sti bumbetti mettini messi, micca stunanti, s'origini in u Mèssicu cintrali, da elli viaghjàvanu in u nordu di u mesi di primavera. Austin hè solu unu di i posti induve i battelli sò, ma a so decisione (o succissante) per vive in u so simbulu emblemicu di a cità hà fattu i fugliale di Austin cù assai u più famoso.

A più famosa, è a più grande - a colonia più grande di a cità urbana, in fattu. Biologici stimanu chì tanti migliori à 1,5 miliati di bats campanu sottu à u Austin Avenue di Congressu Ponte in ogni mumentu, ma quandu u numeru hè una quantità altu quasi vicinu à u principiu di l'estiu, quandu i batci, chì sò primarmenti femminili, dani nascita à babies.

Induve Quandu Lattes Vai?

Duranti un cinematograficu specialu di u Jimmy Kimmel Show pè u festival sud-sud-ovest, l'attrice Julia Louis-Dreyfus hà proclamatu chì i batci si anderanu à un "mall in San Antonio" di ogni notte, quì sottu vultendu chì hà fattu u so vistimentu.

Mentre i cumenti di Louis-Dreyfus per u pani cuddienti còmici, ùn anu micca base in a scienza.

In fatti, i particularità di u batchju chì hè vicinu à u Ponte di Congressi d'Austin hè una scala massima di circa 20 chilometri, una distanza vola ogni notte à circà l'insetti è l'altri peste in festa. I paesi di ghjurnatanti è u cumpurtamentu di a notte ùn puderanu micca micca divertitu in a vita verita cum'è quì nantu à a notte di TV di notte, ma brillanu una lumera nantu à u travagliu impurtante chì i batatti facenu per a cità - ùn esistinu assai mosquitos si ùn esiste micca, per esempiu.

Hè solu dopu à l'estensi di l'Austin, a temperatura fresca chì i battelli volanu assai distanza, ritornu à u centru di u Messicu induv'elli campanu in tuttu l'inguernu. Allora ritene à a primavera, ripitendu u ciciu annantu à novu, à u piacè di creà molta di turisti d'Austin.

Quandu hè a Best Time to See Bats in Austin?

I battelli arrivanu a Austin da u Messicu à a mità di primavera, in solitu duranti l'ultima settimana di marzu o a prima simana d'aprili, è stà à ottobre o nuvembre. Mentre hè più còmode è convenientu per vede i batti nantu à l'estiu, quandu i tempura sò più altìssimi è u sole persiste più longu, a visualizazioni tende à esse più bella quandu i temperaturi sò più freschi, è l'icone di "Austin Violet Crown" poni di sera illuminate u celu di notte.

In quantu à u megliu d'accordu i pezzi, quellu dipende da voi. U Ponte di u Congressu hè un pocu passaghju da parechji appartamenti d'Austin è quandu avete acquistatu, pudete sughjate nantu à u ponte o camminare sottu à sottu, à u travaddu di u Bird Lake Lake. Pudete ancu u pirau o piraggiu per davanti à u ponte, pè ottene una persunale è persone - vedi per un fazzuni!

Mantene in mente chì avvistamenti ùn sò micca garantiti, ùn importa micca quella ora di l'annu visitate, è a timing ùn hè micca sempre esatta.

I battelli qualchì volta qualchissia prima di u tramontu, ma cum'è spessu. Qualchdi spiecanu chì i pezzi ùn anu u sensu di u pesu di i turisti nantu à u ponte, cusì à guardà micca nantu à un ghjornu di ghjornu less crowded, pò esse una scola più bella d'avè firmatu in u weekend.