A Guide to the Best Beaches di Tahiti

Da Moorea à u Tuamotus, Quessi Plages Stand Apart

Con 118 isuli spargugati in a so regione di u Pacificu Meridionale , a French Polynesia hà, cum'è probabilmente sospettate, quarchi platti pretty wonderful. A sable hè abbundante è vene in parechje sfarenti - da pura bianca à pale rosa à drammaticu negru.

Eccu una guida à e prime platea di Tahiti.

Tahiti

Quandu si avete surtitu da a capitale, Papeete, i costi occidentali è orientali di Tahiti , l'isula più grande di a Polynesia francese sò allinati cù ferries fabulosi - assai di stati chjubuti di rossi negra.

Parechji di u più bellu ghjornu sò questi i centri di i vacanti isulani - cumprese slender, sand-nìmmulu di Lafayette Beach, parte di quale fronti in u Radisson Plaza Tahiti Resort.

Uni pochi, in ogni casu, sò menu sviluppati. Quessi includeu quasi mità di longu Plage de Toaroto, induve u snorkeling hè persone; e Sand-nera Venus Point Beach, chì anche un faro è un parcu. Surfers in generale apprufundiscenu spotts such as Papanoo Beach nantu à a costa atespigghada nordestu è i più persone oghji à ottu ose piedi (adattati solu per i sapè) cumuni à Teahupoo Beach nantu à a settimana di Tahiti Iti di sittighjite di l'isula.

Moorea

Anche lush Moorea hè famosa per i so picchi bunifunati è verdi, i so platti ùn sò micca troppu forti. Oghje, i resorts di Moorea anu rivendulatu quarchi fille stella di biancu è biancu. Eppuru li platti pubblichi sò largamente accessibuli è unu di i più populari hè Opunohu di meza milla longa, chì attrae l'annunzii picnicki di i famiglie lucali.

Vale a pena una visita sò i teatrali di Teavora è Temae, chì si cunglite à unu à l'altru à a costa est è a Hauru Point, una strada di strada di 3 chilometri à a costa occidentale.

Bora Bora

Hè micca cusì a spiaggia in Bora Bora , a più famosa di l'isuli Tahiti, chì sò cusì maravigliate, ma hè u motus arenale (islets) chì circundanu a so ammazza mitica.

Molti motivi sò oghji di casa di i top resorts di Bora Bora, cù bungalows supra l'acqua chì branchissenu da i biancu à e due ragazzi di biancu nantu à a laguna. Ùn ci hè bisognu di abbandunà u vostru resort per apprezzà qualcosa di tempu di mare stupendinu, cun u travagliu di l'alimentu è di l'alimentu dispunibule è faciule accessu per l'snorkeling di a spiaghja.

L'altri motivi , cumu a Motu Tapu, sò troppu piccolo per cumprà i resorts, ma sò ideali per u viaghju di ghjornu di Robinson Crusoe-esque, rinfurzata cù i picnics gourmet, snorkeling e ancu marrazo è stingray chì alimenta. A una spedizione accessibile in Bora Bora hè propiu a Matira Beach, una longa longa longa straddling à u punta à u sudu di u Matira Point.

Taha'a

Comu a vicina Bora Bora, sta spiaggia, una isula in forma di fiori chjamata per i so vignaghjoli, ùn hà micca manighjate impressesiva nantu à e so propiu spiaggia, ma hè anellu da u mutus mossu , in ogni cunfrontu di platini virgini bianchi. Serca in cunsultate à u vostru situ turisticu è vi sarete trasferitu da via vele à una stampa perfetta "isotta deserta" per snorkeling e un picnic. Tali excursions sò spessu emparinati cù u mari di marra e ragiuni.

U Tuamoto

Questi chjucchi atolli di coralli è rami, i più visitati chì sò Rangiroa, Tikehau, Fakarava è Manihi, sò casi tutta a spiaggia.

Questu facenu ideali per visitanti chì l'idea di felicità hè una chaise, un filtru solitu è ​​un bon libro. In fattu, Rangiroa hè un coltu di 240 motus di raggi, chì cercanu una laguna famosa per sottu, cù milla di spazii excepale per scopra. Pittoresca Tikehau, casa di circa 400 persone, hè cunnisciutu per i so serene rame di sabbia è boni snorkeling cun abundante pesciu di scogliu solu offshore.