A Prussia Queens Museum Expo Presenta Pung Rock Progenitors

Sò bagnu!

Dee Dee, Joey, Johnny, è Tommy hà scrittu à u munnu 40 anni fa. Avà, sò ritornu à u so bordu di a casa per un cumbattu.

U 10 d'aprile, u Museu di a Reina disonificà Eccu! Ho! Let's Go: Ramon è u Nascinu di Punk, una nova scena celebrendu u gruppu di roccia da Forest Hills chì hè creditu cù un capu è diventendu u ghjattu punk. Utilizà un uttellu chjamatu seleccionatu da più di 50 cullezzione publica è privata di tutte e mondu, l'spectaculu sughjate nantu à i radichi lucali di l'animatori è scopre a so influenza nant'à i libri di cume, moda, film, è ancu arti fine.

Organizzatu sottu categurìi di Posti, Esdevenimenti, Canciones e Artisti, i visitori di sta retrospise prima alcuni scontri un cartulare cartulare cumissione da Punk Magazine co-fundatore John Holmstrom chì traccia u strada di u bandu da Yellowstone Boulevard à u Manhattan nightclubs Max's Kansas City è u CBGB , unni eranu stati arrustati in i 1970 è 1980. Allora, l'assistenti anu pussutu vede l'uggetti di u paese di pressa, i buttoni di u bigliettu, è i tee shirts in tempu di vidiri monitors cuntenenu i primi live concerti. Un'altra parti tracciarà a vita nantu à a strada è in u palcuscenu per e imagine pigliatu da u venerable rouge-and-roll u fotografu Bob Gruen è peerless punk shutterbug David Godlis. L'altri articuli anu includinu un muru chjaru di cartelli di cuncerti chì cuntene i cinque cuntinenti è trè anni è una cartellerie commissioned per Yoshitomo Nara, l'illustratore, u pittore è l'sculturi chì punaiani à u Movimentu Japanese Art Pop.

Cum'è Warhol, i Ramoni utilizonu branding com una forma d'arte. U direttore Arturo Vega hà trasfurmatu u so logu à avè l'iconicu à un scopu pioneru di cammisa è d'altra merchandise, è l'urìggini di questu simbulu di u gruppu omnipresente sò tracciati. Vega hà avutu incuraghjieva i pittura idiosyncratica di Dee Dee Ramone, parechji di quelli chì sò in vista.

L'imaghjini incontratu di Ramone hè cunsirvata in capre album è fora di Roberta Bayley, Mick Rock è George DuBose. Disegni di cartoonità da Sergio Aragones (Mad magazine) è John Holmstrom illuminen l'umoru in u cartulare causticu, alcune di quale sò scritti graffiti di stile nantu à i muri di u museu. Manuscritti lyrici di Joey è Dee Dee, e guitare è ghjocchi di coghju utilizati da Joey è Johnny, ponu a banda chì assai più vicinu.

L'esposizione stalla in u spaziu di Flushing Meadows Corona Park à u 31 di lugliu di u 2016. Cumu un show relatatu s'abbrezzarà à u Grammaticu Museu in u Sanctissimu u 16 di sittè 2016. Per run through March 2017, a città di a Costa Ouest centrarà in cume i Ramoni sò fittevi in ​​a storia di musica è a cultura pop.

Hè statu certamenti un largu u stranu viaghju per questi mutivi, chì si sò in l'Scola Forest Hills High School. I membri uriggini-John Cummings (Johnny, guitare), Jeffrey Hyman (Joey, ponitore), Douglas Colvin (Dee Dee, bass) è Thomas Erdelyi (Tommy, batteur) adoptendu e so nomi artisti artichi è u so nomu cumuni "Ramone "(E compagni più tardi includenu drummers Marky e Richie è CJ di Bass) Cumprennu à a fama via u so album titulari, chì fù liberatu u 23 d'aprile di u 1976.

Cù canzoni chì duronu più di trè minuti, sò so melodicamenti mixte minimalisti cun lletres slapstick, buzz saw guitare, è un ritmu raghju veloce chjamatu "blitzkrieg bop".

"Tutti i Ramon alloghju urighjanu da Forest Hills è i zitelli chì anu criatu allora o diventenu musicisti, degenerate o dentisti. I Ramoni sò un pocu di tutti. "Tommy Ramone, hà scrittu in u primu librettu di stampa di a banda. A banda ùn anu micca perltutu u so bordu borough. Una di e so canzone più notu hè "Rockaway Beach" un ode à u divertimentu d'estiu in u sole.

In più di e cumpunimenti, a so figura generale definenu u punk rock. E so costumi consistia di jeans blue ripped, capelli di coghju, luguru di soli, è pecurini pittinate. A so attitudina era cunsistenti, stubborn, è ornery senza smiles. A so musica era sempre forti.

Li Ramoni duraru 22 anni, libendu 21 album è offrenu più di 2,200 cuncerti in diretta prima di l'interpretazioni di avviani in u Los Angeles in 1996. U gruppu hè inducted in u Rock and Roll Hall of Fame in Cleveland in 2002 è hà ricivutu un Premiu Grammy Cumigliu di Achievement in 2011. Ancu, tutti i membri urigginali sò morti.

Cumu rializà: u Museu di Queens hè situatu in u New York City Building à punente di l'Avenione di l'USA in Flushing Meadows Corona Park. Ci hè circa 100 metri da l'Unisphere. Ci hè un panzunamentu liberu à u nordu, ma u postu suggerisce chì i visitori sò trasporti publicu, chì u spaziu hè limitu. Nant'à u metro, pigliate u 7 train à l'stazione elevata elevata di Citi Field-Willets Point è caminate per un canchju di cunversione in una passerella peatrali chiamata "U Passerelle". Dopu entre in u park è seguite signe. Tuttu u passaghju da l'stazione à u situ hè di circa 15 minuti.

Rob MacKay hè u direttore di relazioni publica per a Queens Agricultural Development Corporation. Hè amata a diversità di u borough, i restaurants, i siti culturali, i spazi publichi, è a maiò parte di tutti i persone.