A Storia di l'assassini di Torso di Cleveland

Unu di i crimini più ingratiu in u Nordu di l'Ohio eranu l'assassini assassini di "Torso" di a mezza di l'anni 1930, cunnisciutu ancu com'è l'assassini "Kingsbury Run". Ancu senza risolvutu, i crudi criminali eranu a parolla di a dicada è sfidau u diritturi di safety director Eliot Ness è a Legione di Cleveland for years.

Inizii

U primu assassinamentu attribuitu à u "Torso Murderer" da a maiò parte di i fonti era una donna micca identificada, alcune d'alcuni di a "Lady of the Lake", truvata in pezzi di u lavu di Lake Erie, pocu distanti da Euclides Beach Park u 5 settembre di u 1934.

Ùn hè statu mai identificatu.

Kingsbury Run

A maiò parte di e vittimi sussigeni "Vittore Torsu" fù scupertu in un territoriu chjamatu Kingsbury Run, un ravine chì corre diagonalmenti da Warrensville Heights à sudu à Maple Heights è South Cleveland à u Riu Cuyahoga, à u sudu di i Pisces, da quì hè issa Broadway è E 55.

In l'anni 1930, l'aria era rivenuta cù l'abitudini megliu è tavulini è era notoriu com'è "hang-out" per prostituti, pimps, traficanti di droga è e menu elementi salati di a società.

I vittime

In più di a "Lady of the Lady", i vittimi "Vittoriu Torsu" anu:

Prufessiunale di un assassino

E multiplicate teorii è cuncreglini erani tracciati à i tratti di l'assassinu. A più parte di accunsenu chì ellu (o ella) hà avutu un locu in anatomia, o cum'è macellante, meditativu, infermiera, o l'uspidale urdinatu.

Suspetta

Nuddu era mai statu pruvatu per i crimini di "Torso Murder".

Dui omi era arristatu. Frank Dolezal, era arristatu à u 24/4/1939. Stu Dolezal hà cunfissatu a morte Florence Polillo, ma più tardi recanted, dicendu chì era statu durante l'interrogatori. Dolezal muriu in custodia, ufficialmenti di suicidio, ancu chì i teorizei più recenti affirmanu chì era assassinatu da i so posti.

U Dr. Francis Sweeney fu arristatu per i "Torso Murders" in u 1939. Hè fallitu à passà un test di poligrafia iniziale, ma hè stata liberata, per a manca di provi. Quelli ghjorni dopu, Sweeney, chì era un membru di una famiglia prominente di Cleveland, s'hè intruduciutu à una istituzione mentale, induve ellu ferma finu à muriu in u 1965.

Teorichi

Diversi teorii esistenu per l'identità di l'assassinu. L'autore, John Stark Bellamy II, chì u babbu cubri i crimini per parechje ghjurnali di l'anni 1930, sustene chì avà era più di un assassinu. I journals di Eliot Ness indicanu chì ellu sapia chì era l'assassinu, ma ùn pudia mai pruvà.

Una teoria riuriscende ancu cunnetta u Cleveland "Torso Murders" cù l'assassinu di Dahlia Negra in Los Angeles in u 1947.