A Storia di u Spìritu di Detroit Statue

Puderà un pocu cum'è u Giulinu Green Giudice, ma l'esurtazione "Spirit of Detroit" di 26 chjesa di u pioggia esculpita da Marshall Fredericks in i 1950ini hè diventatu un simbulu di Detroit è un impresa. A statua dirivighja invece un omu sedente holding una sfera in una mano è un gruppu famigliali in l'altru. A plica di a statua leghje "Per mezu di l'u Spiritu di l'omu si manifesta in a famiglia, a relazione umana più nica".

Jolly Green Giant

Rustu verdi nantu à l'anni, a stata di bronzu anu sviluppatu l'alias "Giallo Green Jolly". Cù u novu monicu, l'estatua paria vene à a vita. Per esempiu, una sera per u ghjornu di San Patri (o quattro) u big guy grezzo hà avutu pagatu una visita di Woodward Avenue à u ballistu di ballet nude illustratu in l'escultura di Giacomo Manzu di danza Step . Mentre ùn nimu hà vistu u Giulinu Green Giuliano durante i so scapade di notte di nuvida, i footprints verdi erani truvati nantu à u palatu di a matina dopu chì enlazava e dui stati.

U Giugnu virtuali ghjucu era agitu in l'attu, ma quandu hà sportatu un jersey in Aletta Roja in celebrazione di a Copa Stanley Cup in 1997. Hè issa una tradizione per l'omu bronzinu per aduprà u jersey, sempre chì l'Alas Rouge sò vittori.

Situazione

L'estatua hè situata da a Cità-Contea (à u Coleman A. Young Municipal Center) à a basa di Woodward Avenue è à traversu da Jefferson Avenue da u GM Renaissance Center in u centru di Detroit.

Scrizzione in pietra attraversata:

"U Signore hè u Spiritu: è induve l'Esperitatu di u Signore hè, hè libertà.