A vista d'occhi di u Seychelle's Aviary Paradise

Bird Island hè un pioneeru di eco-turismu cù i sughjetti d'acellu accesibili.

Dopu un viaghju recente à u Seychelles, fù intruitu da a bellezza splendenti di i 115 isula chì ponenu l'Oceanu Indianu. Ogni omu hà a so propiu distintività distintività è dite à a fama.

Cum'è u nomu suggerisce, Bird Island hè cunnisciutu in u mondu cum'è un santuariu per a fauna salvatica, a maiò rossi eccezziunale in rarità. Cù curiosu di sapè più, decisu di chjassi cù Melanie Felix, u Rappellante di Marketing per Bird Island, Seychelles.

Biografia di Melanie Felix, Rappreżentante di Marketing per Bird Island, Seychelles: Melanie hà statu u Rappellante di Marketing per Bird Island, Seychelles, da sittembri 2015. U so patrimoniu hè in a industria turistica. Hè stata diploma cun Bachelor of Commerce, Majoring in Tourism Management da Curtin University, Western Australia in 2010. Dopu hà hà travagliatu ancu per un 'isule-hotel' in Seychelles.

OB: Pudete dite un pocu più nantu à a storia di Bird Island? Perchè hè cusì speziale à i Seychelles?

MF: Bird Island hè u pioneeru di eco-turismu in Seychelles. L'isula hè acquistata da u Surdatu Guy Savy à a fini di l'anni sittenterine dopu dicidianu di centru in u sviluppu di u turismu in i Seychelles. Hè stante di a so tempore quandu vulia mantene a bellezza naturale-flora è a fauna di l'isula per i visitori à diventà in 1973 è fece a prima eco-lodge di u Seychelles.

L'Aghjone Ave hè ancu ricunnisciuta per esse unu di i santu d'avè più accessibuli in u Seychelles. Ci hè un grande quantità di aviani aviani, è chjamanu continu in tutta l'annu. In ogni casu, hè a Colonia Terny Tern chì l'isula hè cunnisciuta più da.

L'isula hè un spaziu vitalu per annunziu per Sooty Terns. Quandu fù compru da u primu Savy, hà scumputu u paese di palme di coconutus coperto, da l'isuli d'anni anziani com'è una piantazione di coconut, facendu i 15.000 pariglii di Calziuni Sooty chì anu staccatu nantu à l'isula per crecià à 700 000 parenti. Oghje, 1,5 m di Terns Sooty si dicenu à arrivà à l'isula per nest.

OB: Cumu créete chì Bird Island hè riesce u turismu di u paese?

MF: Ghjè una vista spettaculu visu di a Colonna Sooty Tern. Duranti a staghjunalità chì ghjè da maghju à sittembri, trovi millaie di sti pesti nesting o crescente in u celu nantu à a culunia. Stu fenomenu espectacularu hà piazzatu a industria di turisimu com'è una attrazione naturali, uttendu i visitori à l'isula annu.

Per via di a so locu, Bird Island hè ancu a primu terra di molte paesi migratori è vagabondes, alcune di quale ùn anu arrugatu à nimu in u Seychelles, è di fà un locu assai attrattivo per i ornitolooghi.

OB: Allora hè un locu magicu. Ciò chì specificamente sò i vostri cosi favuriti di l'isula è l'acelli?

MF: aghju assai pezzi favuriti di u Bird Island, è include:

OB: Cumu hè fattu per prutezzione di l'acelli di l'isula, in particulari i pupulati?

MF: Cumu l'acquistu di l'isula, u Savy hà prisedutu à i programmi ambientali per a prutezzione di l'acelli nantu à l'isula. Un Uffiziu di Conservazione hè stata fatta à gestisce questi proghjetti di cunsirvazioni, è ùn hè micca solu per l'uvaghji, ma hè stesu ancu à a prutezzione di e Tortulare Verdi è Tortulà Tortellà chì vennu à nest à l'isula. L'acqui di Bird hè ancu un postu di riproduzione picca per queste tartaruga marina.

OB: Chì avete avutu un urganizzari americanu capisce u Bird Island?

MF: Ùn ci hè micca assai per capiscenu à l'altru ch'è avemu a priservà a nostra bella isula; per i visitori à pruvà una cosa chì ùn devenu esse espertu in u so paese propiu è ancu per a generazione futura.

OB: Avemu un altru discernente solu di quistione. Chì hè a vostra Isula favorita in Seychelles è perchè?

MF: Sembe: Mi precuo hè propiu, quandu dicu chì hè Bird Island.

Di l'isuli di Seychelles chì aghju visitatu, Bird Island hè definitu u mo piacevule. Aghju prughjettu ricordi di parechji di l'altri, ma ùn sientou chì quarchi sò diventati un pocu più sviluppatu è ùn aghju micca questu quì per i isuli petite. Ùn vulemu vede massa autucute nantu à e strade o ancu assai persone nantu à e piani. Per quelli chì ùn sò micca cusì stà aghju scrittu, ma quì, truvate un grande o locu riccu mancu mancanu l'incantu è a calidez di un locu indipendente "hotelu".

Hè per quessa chì aghju Bird Island è a so albergu. Cum'ellu era acquistatu da u Savy, l'isula ùn hà micca persu l'autenticità, u so amicu. Hè veramente u locu per andà à andà à ùn avè micca a prutezione o pensate à nunda. Ci hè un ambiente cusì tranquillu è questu hè stimatu da a bellezza di l'isula è i so stranddi incantevuli. È ùn pudemu micca scurdà a spectacular Sooty Tern Colony! Questa hè una vista chì me abbandunà in a timore ogni volta chì a vedi è fate rialtà chì natura incredibile hè.

OB: Cumu pensate chì i Seychelles hè un destinazione d'avè visitatu, dìcenu, americani è Canadiani à mezu à u mondu?

MF: Pensu chì per i americani è Canadiani, i Seychelles hè un novu destinazione per esse scupertu. Viaghjà à novi destinazioni cum'è i Seychelles cun qualcosa diffarenti di offerta serà cercata per u megliu da i viaghji tradiziunali per i posti cum'è l'America di u Nord-Amerique è l'Europa. Seychelles offre una cultura diverse è diversa. Ci hè un ponte di fretta, è ogetti individueli sfarenti nantu à a nostra cucina, in a nostra musica è a nostra modu di vita in generale.

Per aghjunghje à questu, u locu di i nostri isuli permette perch'ellu teni un clima grandilocu alla annata. Hè una sughjetti di una isula tropicale fantastica, perfetta per a diversità, amatori di pesca, amatori di natura, viaghjatori in seguimentu di e culturi authenti è hè ancu grande per quelli chì vanu solu sunate l'annu nantu à i più boni piani di mare bianchi in l'Oceanu Indianu.

Biografia di u Sur Guy Savy: a custodienza di Savy di u Bird Island, a postale più sittentante di Seychelles, in 1967, dopu à u so ritornu à Seychelles da a Nova Zelanda, hà spent several years studying accountancy. Hà acquistatu Avventu in un tempu quandu l'isula era assai peggiu di u ghjornu di anni di disturbazione umana di a famosa famiglia di u tarritoriu isulanu di i so sedienti chì a so pupulazione duranti i 1950ini scalciavanu da un muvimentu vicinu à un milione d'avè à scucce 65.000. Cusì accuminciò u prucessu longu di ricuzione di l'isula da u principiu di disastru ecològicu per una cunserva sensitiva è eccettuale. U Savy divintò a gestione di l'isula à i so figlioli, Nick è Alex in January 2016. (Fragmente da INSIDE Seychelles 2015. da Glynn Burridge)