Albuquerque hè u Duke City

Albuquerque hè statu chjamatu da parechji nomi, per incaricà Querque, a Q, è probabilmente più ricenti è populari 'Burque. Ma se pensate chì un oghje di Burque o a Q, ùn hà un nome chì hà tenutu annantu à l'annu quantu u termu "Duke City". Hè sinonimu di Albuquerque in a maiò parte di u menti di i residenti. Sapendu cumu hè stata questu nomu precisa un ombra di alcuna storie località.

A regione Albuquerque hè stata populata da l'indigenu americani durante seculi.

L' indi pupuliani stallati in l'area è crescianu granu, fagioli è squash (i trè fratelli) è custruìanu settuli d'adobe. In u 1500, i primi espluratori spagnoli arrivonu è purtonu colone cun elli. In u 1540, u cunquistador Francisco Vasquez de Coronado vinni à i Povole per truvà u settore fabled Seven Cities of Gold. Ùn mai ghjunghjevenu oru, ma i settlers spagnoli cuntinuavanu à arrivà à circà l'oru.

In u 1680, a Revolt Village hà stemmed the flow of settlers. Dopu à u principiu di u 1700, u rè Felip d'Espagne hà attribuitu un gruppu di colonists spagnoli permissione per inizià una nova cità à longu e banche di u Rio Grande. U guvernatore di a culunia, Francisco Cuervo y Valdez hà scrittu una lettera à u duque di Alburquerque in Spagna, informendu u novu stabilimentu è u so nome: a Villa d'Alburquerque.

A media "r" hè statu calda da l'ortografia di a cità nantu à l'anni, ma a nomenclature hà mantinutu. A cità di Albuquerque hè coloquially chjamata "Duke City" à questu ghjornu.

Ntô 18 ° è u XIX seculu, Albuquerque hè stata sopra à u Caminu di Caminu, una ruta di cunfessa famosa è bonita traversa tra u Messicu è Santa Fe. A cità hè stata cuncentrazione in una zona chì hè oghji chjamata Ville Vella.

Dukes Baseball

In u 1915, Albuquerque furmò un cumpagnu di baseball à ligne minore, l'Albuquerque Duca.

U gruppu campà quellu annu ma Albuquerque ùn hà micca un altru gruppu prufessore novu finu à u 1932 è hà ghjucatu per una sola stagione. U gruppu chjamatu Albuquerque Dons. In u 1937 baseball retouru in Albuquerque cum'è u so Cardinali, un affari di u squadra di a liggi di u St Louis Cardinale. I Cardinali ghjucanu à traversu u 1941. U Duca tornonu in u 1942, è da u 1943-45, u gruppu ùn hà micca ghjucatu per a guerra di a Siconda Guerra. In u 1956, i duchi si vultonu à u 1958. In u 1961, l'equipatura tornò, è in u 1963, a squadra hè acquistata da i Dodgers di u Angeles. In u 1969 si alluntananu da u so territoriu di Tingley Park à u locu attuale. A maschera di l'isula per i duchi era una versione di caricatura soma di a cunquistadoria spagnola cunnisciuta solu com'è "Duca". Li Duca eranu un squadra offrì à u 2000. In u 2003, u gruppu di baseball hè stata resuscitatu è rinite nome l' Isotopi Albuquerque. Dopu da quì, i fanciuti di u squadru cunnisciutu cumu di l'Albuquerque Duca anu cuntinuatu à usà l'articuli chì incù barche, tedeschi, pantaloni è ricordi. Anu à i ghjoculi di i ducchi, i fanatichi puderia vede u duca nantu à u campu cum'è a maschera, mentri l'oghje avemu l'Orbita l'arghjintinu urfanata torcia chì duvore un pocu cum'è un cane.

Dukes Fans

Albuquerque hè una grande baseball town, è quelli chì ricordani di i duca d'Albuquerque cuntennu a gudiri di u club di baseball.

U situ ufficiali di u fanficu di l'Albuquerque Dukes faci elle funziunamentu cù a faccia di u duca. L'orgoglii di Dukes si pò vedete nantu à t-shirts, capelli, capelli baseball è più. Puderete ancu ottene un beisbol du Dukes o skateboard. Scopre a storia di u squadra è cumprà una mercaderia à Albuquerque Duca. U situ hè u situ ufficiali di u fanàticu di l'Albuquerque Duches.

Ci hè un bonu numaru di impresi in Albuquerque chì dà u nodu à u Duke City. Cumu includunu:

Ci sò ancu e cumpresi di a cità di Duca, cum'è u Duke City Aquatics, una squadra di natazioni.

Avemu a Maratona di Duca, a Festa di Duke City Tattoo, u Duke City Repertory Theater è u Duke City Roller Derby.

Also Known As: Dukes

Esempii: Venite à u Duca di cità per sperienze unu di un locu locu.

Visita Acoma, Cielo City.