Alexandria Black History Museum

A priservazione di l'Histoire de l'Africani in Alexandria, Virginia

U Museo Storicu Neri d'Alessandria suscita l'esperienza Africana-americana in prima Alessandria cù esibizzioni, parlanti è programmi interattivi. Oghje in un locu cresce in 1940 in una biblioteca per serve di città naziunale, u museu analizeghja a storia, l'arti è a tradizione afroamerikana.

In u principiu di l'anni 1980, a Societa d'Alessandria per a Custuazione di u Patrimoniu Nazi è l'Associazioni d'Alumni Parker-Gray saw a necessità di documenti l'histoire negra di Alessandria, per coglie i historii, artifacti orali.

In u 1983, a cità di Alessandria abriu u custituitu à queste gruppi per stabilisce u Center di Ricerca di Storia Nurmanna d'Alexandria, chì era assicurata da vuluntarii. In u 1987, a cità di Alessandria hà assumata l'operazione di u centru per sviluppà exhibizioni, programmi educativi è cullezzione. In u 2004, u nomu di u centru hè statu cambiatu in u museu di a Histoire d'Aligria di Alexandria per esse più ricerca di a so funzione di a priservazione di a storia di l'affari, affari è vicinanzi di l'affari d'Alexandria.

Situazione

902 Wythe Street Alexandria, Virginia . U museu hè situatu à u cantonu di Wythe è Alfred Sts. Ci hè un panzunamentu liberu in u Centru di Recreazione per tutta a strada. Vede u mappa di Alessandria .

Hours

Da u ghjornu à u sabatu: 10 à 4 p. Mumentu Da u dumenica è u luni.
Certu: u ghjornu di u annu, Pasqua, u 4 di lugliu, Thanksgiving, Natale, Martin Luther King Jr. Holiday

Admission

$ 2

Situazione: wwwalexblackhistory.org

Siti Addiscini relative à a Storia Nur à Alessandria

U Registru Naziunale di i lochi storichi prisenta parechji siti storichi in Alexandria, Virginia in quantu induve l'avè Africani americani campatu, travaglia è adurati durante u prossimu 1790 à u 1951. Questi siti sò aperti à l'annuncia pùbblica, ma cum'è u mesi di Storia Negra hè celebrata ogni annu duranti u mese di farraghju, sti siti offiziunà programmi spiciali per i visitori à amparà una parti impurtante di u sviluppu culturali in u Washington, DC Capital Region.