Artomatic 2017: Art Festival in Washington DC

Celebreghji l'arti è l'attuali Talentu locu

Artomatic hè l'arti extravaganza di l'area di Washington, DC, chì participanu cintinanu d'artisti, artisti interdixutichi è vuluntarii. U festa di l'arte liberta una varietà larga di pittura, scultura, fotografia, musica, teatru, poesia, danza è i travaglii. L'avvenimentu si teniuta ogni 12 à 18 mesi in un locu cummercializatu chì hè slated per a demolition o hè novu fattu è micca micca occupatu.

Artomatic trasforma l'espaiu dispunibule in un duminiu per l'espressioni artistica. A participazione hè un accessu apertu; Ci hè micca ghjuridichi o curati. Hè un divertimentu avvenimentu è hè una bella manera di sustene a cumunità artistica locale.

Dati: 24 di marzu di u 6 di u 6 di u 2017

Ogni ghjornu: u ghjennaghju di u NOIZ-10 p. Pm, u vennari è u sera Noon - mezzanotti, domenu à mercuri à 6 dicembre. Da u luni à u luni à u mercatu è u Thanksgiving Day.

Situazione: 800 S. Bell Street in Crystal City, VA . L'estazione di Metro più cercanu hè Crystal City.

Questu spaziu di 100 000 pianu à quiddu annu hè furnitu da Vornado / Charles E. Smith è si trova annantu à l'Art Underground di Crystal City. Attempiu in 2013 per trasfurmà u cuncertu internu di Crystal City in un arte dramaticu è u destinazione culturale, l'Art Underground compresi u Teatro Synetic, u 1200 settimane du ponte PhotoWalk Underground, ArtJamz Underground, a Galería Subterrazione, TechShop è Studios Underground chì furnisce u spaziu di travagliu per duie parechji artisti.

Artomatic hè cumpritamenti assicurata da i vuluntarii è presenta i travagli di cintunarii di artisti lucali in un eventu multimedia multimediale. L'artisti paganu una tarifa nominali per participà è vuluntarià u so tempu. U travagliu di l'articulu di Washington, DC intruduce artisti è visitadori di e diverse races, sfondi culturali, età è piani di spirienza.

L'avvenimentu cumporta ancu opere di l'arte educazione per adulti, cum'è sesioni nantu à l'arti di cullizzioni, dà scritta è scrittura.

Per i vostri ditaglii nantu à i manifesti, vede www.artomatic.org