Bar e Club d'Holetown, Barbados

Primi e Secondi avendu in Santu Ghjamelu è u locu per fà festa

Se vulete spiegà un pocu - o assai - di a vita di u Barbati, u locu per esse hè nantu à primi e secunni avenimenti in Holetown, una cunfigurazione stradale di ferru in a ferraghja chì hè chjuca in grandezza ma enormi nantu à grandi locali per issà un bevande è ascultà musica.

Emu accuminciatu (andu finitu) una sola notte in Lexy's Piano Bar à a fine di a seconda vaddi, un locu fridescu vibranti, cum'è u nomu implica, pianoforte, cortesia d'una nuttata di Frankie Golden, chì hè fatturate cum'è " "play-one, drink-one" pianista.

U doru tocca u mondu, ancu in Spinnaker Beach Club in Panama City, Florida è in l'Europa. U zitellu hè un ribellu, cumunicatu e vie e novi pezzi, è guidendu a ghjente in canzone è danza.

Ùn hè micca un grande postu per chì e ghjente è a musica rientranu l'ispaziu, cù una barra fora à una parte è assicurante. A megliu, sì vo vulete sèntenu a cunversazione di e persone cun voi, hè à pusà à u stilu nantu à una petite fossa. Ma questu ùn impedisce micca una linea cunga chì s'hè furmatu indrintu à l'arghjintinu fora, vicinu à u patiu è tornu à novu, a morti splittenti di doru chì furnia l'impetu rythmic. Hè un locu bruttu e divertitu è ​​certamenti unu di i megliustamenti di u distrittu per avè qualchì parechje pops.

Avemu succidendu dinù da Oasi nantu à u cantonu, un'un locu scuru, bellu lubricatu cù un barpi chippered, taburete tappezzate, palme d'arbres è l'altra vegetazione chì crescia in a fascia di terra in a zona inturniali, u limitu di u liceu, una chjesa di ballu nica elevata (cun macchristizzaturi, se sè vo vulete utilizà), u canapi cumuniale assuciatu tutta u passatu, u sensu di u locu induvellu à l'Orienti Medio, cumprese un paru di cachechi nantu à u parò.



A musica hè furnita da un DJ, hè bagnante forte è hè un grandore postu induve local è turisti si mischianu. Hè scuru, un poveru grungy è definitivamente incantevule, in u so modu amurusu. A ghjente si riunite à fughje nantu à e spiagge rottu à a cumplimintalla di l'edittu d'edifiziu senza fumu, ma u fumu scorcia solu di i retaglie in u fronte di a barra.

Ùn importa, tutti additivi à u charm. Vecu à http://en-gb.facebook.com/pages/Oasis-Bar-Barbados/147390205284502

A Night of Friday is Prime Time in Holetown

A mo Joint Holetown favuritu hà da esse Coco Bongo in First Avenue, apertu in u Novembre di u 2010 da Jim Dunne, un cuntrattu britannicu chì visti u postu com'è una nova nova opportunità. Chjamatu dopu à u baru in a filmu di Jim Carrey in u filmu di u 1994, "A Mascara" hè un locu encanitu cù una grandi tinta rossa è un pappu verte trimante, pareti colorati, assicurante espacioso, è l'affable Keisha, u manager chì vi sirviu cum'è Cerveza bancaria, a razza lucali, è dicenu tutti di a so isula. Fighjite u music live in i ghjorni di sàbbatu, karaoke oghje è serve l'alimentu definitumente Brit in natura, cum'è e tufonzini cumulate di furmagliu, steak è riney, è carne è cipolla.

Ogni cumbusti attraversu di l'auropeu di Holetown seranu i Mews, chì mi dicenu hè un restaurant bonu bellu, cun menu continentale ecletticu è induve, dopu à l'ore, u bar strisciante calda à a notte. Ditto per Spago, nutatu per a cucina italiana è entertainment durante a semaine, cun una veranda grande di strada attraenti per i persone. Scuprarla in www.spagobarbados.com

Eppuru ùn aghju micca intrutu, hà amatu l'esterno di One Love Bar, un pianu di staciatu azzurri blu e giallu induve a ghjente si riunite ad allan è fora, è Angie Annie, famosa per i so culati, o dicenu cusì u signu fora.



Se vai in bars menu, tenite in mente chì e notti di vennari sò più cummattii, i barchi strappati, a musica alta. Iu camminava tutte e nutturni di venerdì è sàbatu (oye, ricerca, sapete?) È a diffarenza hè notte è ghjornu, cù a sera di sabbatu hè increditu mortu per una nuvada di ghjornu. Accederete cù u flussu locale, aghju sceltu, è se vulete salottu, diventate i vennardi, se vulete stabilitu è ​​casuale, u sabatu hè a vostra megliu scrive, ma ancu parechji di e sti vendu prima. E quì aqui intu significa quasi più prestu, ma ci sò una stringa di cabbine fora di i posti chì aspetta à darà tornu à u vostru hotel, i cabine in particulare è di i veiculi di persunale di i diritti, ben guardatu è neve.

Holetown hè a prima cità in Barbados, è hà scupertu da i stranieri in u 1625 di l'inglesi Henry Powell, chì fù sopra à cursu è truvò l'isula per accidentinu.

Vinni riturnatu dui anni dopu cù settlers è chjamà u Jamestown, dopu à Poveru James I. U nome du duppiu duie anni finu à chì parechji settlers intrìanu è, per via di l'inlet da u mari, rinuminò l'area Holetown, chì quede oghje . Hè a tercera cità più isula.

Qualcosa di qualcosa: A Barbados Holetown Festival hè in u frivaru di ogni annu da u 1977 (in u 2011, chì sarà o 13 a 20 di feste), è celebra a so storia, una longa di evena di musica live, dance, calypso steel bands, remembrance converses, una esposizione in u Museu Holetown, bus tours, desfiles di strada è i vitturi vendi arti, artisgiani, cibu è bè. Per più, visitate http://www.holetownfestivalbarbados.com/

Tutti l'isula Caribbean hè u so sapori, u ghjornu è a notte, è quandu u sole si piglia à Barbados, Holetown hè unu di i spazii più caliu per esse.