Bellingham Gay Bars Guide

Gay-Friendly Nightlife e Ristoranti in Bellingham, Washington

Quandu puderechite l'I-5 versu a borda di u Canadà da Seattle , l'ultima grandi cità chì passeti à passà hè Bellingham (populazione 82.000), una citta porticosa è verde è di Bellingham Bay, un bravu di u Mari Salish, u corpu cù l'acqua chì separa u cuntinente di l'isula Vancouver è comprende Puget Sound, u Strettu di Juan d'Fuca, è u Strettu di Georgia. Sè digià ghjunghjendu à Bellingham in barca (hè a 48 Terminale per a Ferry d'Alaska) o un caru, questa comunità diversa chì hè abbandunata à u campusale di frontiera di l'Università Washington di u Washington è hè immensu populari cun tipi apertorii è spiriti creativi, ùn pudere micca aiutà Avemu bisognu di i ligne corsi à l'acqua.

À un 90 minuti à u nordu di Seattle è à un viaghju di 75 minuti à u sudu di Vancouver, BC (a fruntiera Canadiana hè quasi 20 chilometri di u nordu), Bellingham fa per un primu passaghju di u vaghjime cun residenti di e cità. Da a marina, hè trattatu a vista estensiva di e Isole di San Joan , chì si trovanu à u punente. Look east, and you see the snow-capped peak of 10.781-foot Mt. Baker, chì hè casa di una di l'instalazione ski più famosa nantu à a zona. In più di l'esèrciti di travagliu di l'acqua è di l'invietu, l'aria hè chjarata cù opportunità per a sendezza è ciclismu.

Bellingham pò esse una cità comparativmente chjuca, ma cum'è unu di l'enclave liberali è artiali in u statu, hà assai abbastanti di i residianti LGBT, è avete prublemi cù una mezcheta di famiglie di tutte l'urdinazioni è e quelli bars, cafeteri , è restaurants vicinu à a cità. A cità hè u situ di u Bellingham Gay Pride weekend, chì ghjucè in a mità di lugliu di ogni annu, è Gay InsideOut, u centru comunitariu LGBTQ chì serve Bellingham è chì circundanu u cumuni di Whatcom, hè un recursu utile.

I centri più famosi è crescente di a famiglia è u bar-hopping sò u circondu di Bellingham, chì hè centru annantu à i stati statali è di Carlu, è u storicu Fairhaven, chì hè stata fundata com una cità indipendente in a fini di u 1880 è hè un barriu distintivo in l'est meridionale di Bellingham.

Bellingham hè casa di un casu cù un seguitu principarmenti gay, Rumours Cabaret (1119 Railroad Ave., 360-671-1849), un spazi grande è ecletticu cù un pianu di ballu di bonu grandu è sopra ghiacciata, DJs spinning on weekend, regular arrastrà shows è di altri divertimenti, una spettaccia di ghjoculi cù u hockey di l'aire è altre diversioni, è uni pochi posti diffirenti per sipping and mingling.

I dimònii di "Ghjustu" di Radunzione riunioni di ballu retro è sò particulari ben assistuti. Ci hè una ora cuntenuta ghjornu da 6 à 9 pm, quandu u prezzu di u prezzu di u prezzu di u prezzu di u prezzu di u prezzu di u prezzu di u prezzu di u prezzu. Hè un genovese gayu grandu gay per una cumunità di questa tene.

Mainstream but all-welcoming, Glow Nightclub (202 E. Holly St., 360-734-3305) hà tenutu notades gay in l'occasionu è tipicamenti tene qualcosa d'una alternative seguite qualcosa di a notte. Ghjovi à u sabatu, hè un locu assai immensu per u ballu à i DJ. Ci sò ancu cummezzati di notte è cuncerti da u tempu à u tempu.

A prossima vicinu à Rumori, Boundary Bay Brewery (1107 Railroad Ave., 360-647-5593) hè u statu statistante senior trà l'embrague di crescenu di Bellingham di birrerie artighjani è brewpub. Stu locu vivu cun un grandi parete messiedu è abbastanza cunfundente à pusterà davanti à una rotazione terribili di vinu crescita in casa - u forte Scotch Ale, l'Imperial IPA (quandu hè dispunibule), è u latinu siccatu di u Secu Irish Stout sò alla bona opzioni. Sì avete famu, fate un pezzu di nachos, un pretzel bassupianu bassupianu cù mustarda piccante, a salsiccia smoked-smoked, a pizza di barbacane, o un tazzu di cudotti di Manila sottu stufa in un caramulato di tomate u caldu di cibo in ajonchi.

Hè assai folie cene quì davanti quì avanti in Rumore. Boundary Bay Brewery hè un patrocinatore regulare di Bellingham Gay Pride.

Alcune opulazioni excellentu per i fanni di a birra artighjanali include slick, hipster-favurutu Aslan Brewing (1330 N. Forest St., 360-778-2088), chì sia ghjallo, cervo finamente fine (u Ginger Rye Ale, Flagship IPA è Cascadian organico Dark Lager sò all terribbisce). U menu di nutizie favure u muzzicanu americanu è u Messicu, cum'è u fasgiolu nìvuru cù fritte è avocado, prugne chì hè frittu per a palla fettuccine, corsi di mushroom, tacchi arrostiti, è bergeni di bison. Salvà a sala per un pezzu di Cascuzzu Desideru spumante funziunatu à u so servitore brùacciu cù Cerveza Barley Crunch e amanduli. A Casa Puteru Locale (1427 Railroad Ave., 360-306-3731) hè un altru favore di l'amatori di a cervida, chì serve l'alu di u vitru di una vera parechji birrerie fine nantu à u Nordu, è di a prima pub prima muderna.