Biografia di Carl B. Stokes, Cleopatra, 51 u alcuni

Carl B. Stokes hè più cunnisciutu per esse u 51 ° alcuni di Cleveland - u primu alcuni africano-americanu di una cità di i Stati Uniti. Era ancu un suldatu, un avucatu, un membru di a Casa di Rappreżentanti d'Ohio, una radichera, un ghjùdice, un babbu, fratellu per un Congressman è un Ammissière d'i Stati Uniti.

I primi anni

Carl Burton Stokes hè in Cleveland in u 1927 u sicituitu di Charles è Louise Stokes. I so genitori eranu di Georgia è avianu vinutu in u nordu durante a "Migrazione grande" per piglià crescita di e maiori oportunità suciale è ecunumia.

U so babbu era u lavandista è a so mamma una donna di pulizia. Charles Stokes muriu chì Carl era duppu dui anni è a so mamma hà suscitatu i duie picciotti in u Progetti d'accadimentu di l'Outhwaite Homes in E 69th St.

In l 'Armata

Eager to escape the poverty of his childhood, Stokes abbandunò in u culleghju in u 1944 è travagliatu pocu per Thompson Products (da più tardi TRW). In u 1945, unduva à l'esercitu. Dopu à a so alta in u 1946, volta in Cleveland; finished high school; e, aiutata da u GI Bill, graduatu da l'Università di Minnesota è più tardi da Cleveland Marshall Law School.

Vita pulitica

Stokes iniziu a so crunulòtica pulitica in l'Uffiziu di u Prosectadore di Cleveland. In u 1962, fù elettu à a Casa di Rappreżentanti d'Ohio, un postu chì hà tenutu per trè termini. In u 1965, era scunfittu da a so pricidenza à l'alcuni di Cleveland. Dopu dinò in u 1967 è ghjustu ghjustu (possu 50.5% di u votu) Seth Taft, nétulu di u presidente William H.

Taft. Cu a so vittoria, l'era di u putere puliticu nurmale in i Stati Uniti anu avutu l'età.

Primu Cum'è Primu Neri d'America

Stokes hépite un Cleveland chì era polarizzatu raciallye, cù quasi tutti di Clevelanderi nìuli (99.5%) chì viviranu in u livante di u Riu Cuyahoga, assai caddlezzati in i vecchi di i tempi.

Stokes aumentò l'imposte d'ingressu di a citadina è hà uttenutu appruvazioni di votante per i scole, l'abitudine, u zoologique, è altri prughjetti di a cità. Hà criatu dinò "Cleveland Now!" u prugramma, una organizazione privata finanziata per aiutà una larga varietà di e cose comunità.

L'iniziu entusiasmu di a so amministrazione era fruste chì Quandu Cleveland (largamente nero) Glenville hà sviluppatu in viulenza in u 1968. Quandu era apprennitu chì l'urganizatori di i disturbi avianu ricivutu finanzi di "Cleveland Now!", Donations seccenu è a credibilità Stokes hà suffertu . Ellu sceltu micca di circà un terzu termini.

Emanuel, Judge, Ammissière

Dopu dopu abbandunà u sindacale in u 1971, Stokes moved to New York City, induve hè statu u primu pattu americanu americanu in a cità in u 1972. In 1983 riintrò in Cleveland per serve com'è jutge municipale, un postu chì hà tenutu durante 11 anni . In u 1994, u presidente Clinton hà numinatu l'Ambassadoru di i Stati Uniti à a Republica di Seychelles.

Famiglia

Stokes hà stata casatu trè volte: à Shirley Edwards in u 1958 (si divorzaru in 1973) è à Raija Kostadinov in u 1981 (si divorzaru in 1993) è novu in u 1996. Hè quattru figlioli - Carl Jr., Cordi, Cordell e Cynthia . U so fratellu hè ex cuntadatore di u SU, Louis Stokes. E so necriedi inclusi a Cleveland Judge Angela Stokes è u ghjurnalismu Lori Stokes.

A morte

Carl Stokes hè stata diagnosticita cun cancru di l'esòfuru chì anu staggeatu in Seychelles. Turnatu à tratta in Cleveland Clinic, unni mortu in u 1996. Hè intarratu in u Cimiteru di Lake View di Cleveland, induve hè grave u marcatu "Ambaatista Carl B. Stokes", un postu di quale era orgogliu. Ogni 21 di ghjugnu nantu à l'anniversariu di a so nascita, un gruppu di Clevelanderi celebranu a so vita in u locu grave.

> Sources

> Carl B. Stokes u Rise of Black Political Power , Leonard N. Moore; Università di Illinois Press; 2002
L'Encyclopedia de Cleveland History , compilatu è editatu da David D. Tassel è John J. Grabowski; Indiana University Press; 1987; pagina 670

> Promises of Power: Una autobiografia pulitica , Carl B. Stokes; Simone è Schuster; 1973