Caminavanu Over the Queensboro (Ed Koch) Bridge

Ci sò 16 ponti chì culliganu l'isula di Manhattan à i boroughs esterni, è almenu una vintina di elli offerta viande peatrone. Unu di quelli 12 hè u Ponte di Queensboro, cunnisciutu ancu u 59th Street Bridge è issa uffiziule chjamatu u Ponti di Ed Koch. Sì avete sentu sensu maravigliu di una matina, cunsiderate piglià un passaghju per questa ponte emblematicu. Caminate per u fiumu di Queensboro, vi darà una grande vista di Long Island City, u fiumu Este è u Upper East Side di Manhattan.

A Storia di u Ponte di Queensboro

U ponte hè più di un seculu d'altru è hè cunnisciutu da u 59th Street Bridge per u fattu chì u puntu di partenza di Manhattan hè 59. Strada. Hè stata custruita quand'ellu era apparente chì un altru ponte era necessariu per cunnetta Manhattan cù Long Island per facilitate a crescita di trafficu in u Ponte di Brooklyn, custruitu 20 anni prima.

A custruzione di u ponte di cantilever chì si spaniteghja u fiumu di l'Oriente hà iniziatu in u 1903, ma per à parechji ritardi, a struttura ùn hè stata finalizata finu à u 1909. U ponte eventualmente fell in disrepair, ma doppu decennii di decadenza, i renovazioni inizenu in u 1987, costendu più di $ 300 miliuni (u costu di custruisce u ponte era $ 18 milioni). Dopu pigliate un passaghju per tuttu u ponte, vi vede per quessa chì era sempre valenu.

Camina A Circò

Un caminu à traversu u Ponte di Queensboro, quasi tri anni da una longa longa, ùn solu ùn vende vista di i so formi geomètrici brillanti è ancu di u orizzonte New York, ma ancu permette di scopra à pedi i quartieri interessanti, quandu pudete ghjunghje à l'altra parte.

Quandu si circundate da u carru, ùn avete mai avutu a notte di u bracciu stileri à e Queensbridge Houses, o scopre l'attrazioni di Long Island City à un passu piacè.

Per esse onesto, però, u caminu nantu à u Ponte di Queensboro ùn hè micca bellu cum'è l'amble nantu à u Ponte di Brooklyn o ancu u Ponte di Williamsburg , chì i passavanu caminate vicinu à i carusi.

Ma vi sarete ricuperati cù l'aspettattivi visi da sta struttura icònica è storica.

Cumu Get to the Bridge

Sè o avete principiatu in u Manhattan o Queens, avete bisognu di circà l'entrattu di pedestrian. L'ingressa nantu à u Manhattan hè nantu à u 60 di u 60 strattu, à mezanotte trà a prima e seconda Avignone. A strada di u metro più vicinu hè Lexington Avenue-59th Street, chì hè serve da N, R, W, 4, 5 è 6 trains. Puderete tandu duverete caminariate dui blocchi ingirate.

In a Queens-end of the bridge hè Queensboro Square, una stazione subestazione subale. Puderaghju annuncia-Queensboro Square pò esse intaglio, è cammendu per ellu sia slow and challenging. L'intrata à u ponte hè di Crescent Street è Queens Plaza North. Se tu pigliate u metro, aghjunghje u numiru 7, N, o W (ghjorni di simana).