Cattedrale di Bourges, Hotel è Ristoranti

Alberghi, Ristoranti e Atracciones Bourges

Perchè visita Bourges?

A maiò parte di i visitori si trovanu Bourges per a so catedrale, unu di i grandi edifizii gòticu in Francia è di una di e siti di patrimoniale di u mondu di a Francia ma hè più menu famosa da Chartres . Ma hà più per ellu per allora ch'è a cattidrali, ma magnificu chì era. Bourges hà una bella edizzioni antica vicinu à a catedrale è i boni boni boni.

À l'end meridiale di u Valdu di u Loira, Bourges hà cunvene cerca di i zoni viticuli à Sancerre, i castelli è i jardinu in questa parte di a regione.

Hè dinò un bonu uttinutu per a qualcunu di andà da i porti di u Nordu portu à u sudu di Francia, Provenza è u Mediterraneu.

A Little History

Stratégicamente situatu in a parti cintrali di Francia, Bourges era una cità impurtante da l'epoca Gaul (Francia) hè stata cunquista da i Rumani. Sacked by Julius Caesar in 52BC, diventò a capitale di a pruvinzia romana di Avaricum in u 4 ° seculu. Sottu Jean de Berry in u 14 ° seculu, Bourges divintò una putenza verita di u travagliu artisticu, rivali di Dijon è Avignone. U so nomu hè intigrata cù i miniatures illuminati inigualitati cunigentati com Les Tres Riches Heures du Duc de Berry .

Avvenimenti Avere

Attrazioni in Bourges

A cattidrale di St-Etienne hè in u centru di a cità è un marcusimu per chilometri.

A cattulica di u XII seculu fù crafted as a tappe di mostra in quellu chì era quì u novu stile novu gisticu. Ùn hè solu pensatu per vedà impressiunanti, ma l'innovazioni architettoniali volenu chì unipochi di i restrizzjonijiet particulari cum'è i transepti ùn eranu cchiù necessarisi è invece i buttreversi di altri piaghje eranu revelati in tutta a so gloria enormi.

A cattidrali hè questu classificatu com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO

U timinu nantu à a porta principal di u frontuera ouest mostra u Last Judgment in maravigliosu di prudutti maravigliate, dissenu à fà chì u visitatori aghjunghjava in i so scarpi à a destinazione chì esperia u gattivu.

Dopu a prima impressione hè d'altitudine, tù sì statu trasfurmatu in glorious 12th- and 13th-century viticultures. Andà à u coru per vede i storichi biblica, tutti creati tra u 1215 è u 1225. I vignaghjoli sò stati fatti da a tecniche di i maestri fiori di Chartres; altri fiori eranu agghiunciuti è rinuvati annantu à i seculi persone.

Ci sò parechje funziunalità à fighjà prestu: u grande reloge astronòmicu cù u so pappellettu dipinta per celebrà a festa di Carlu VII à Marie d'Anjou in u 1422, è a cripta cù certi parti rimi di u tomba di Jean de Berry.

U stessu bolle vi permette a torre nord è una vista fabulosa nantu à e tetti medievali è à a campagna fora di a cità.

Abril 1 di aprile à u 30 settembre 8h30-7.15pm
Da u 1u di u 31 di marzu 9h in 4:45 p.m.
Admission gratuitu
Visita guidata di a cattara 6 eurò per persone
Visita guidata di a catedrale è a cità medievale 8 eurò per persone
Infurmazioni è e biglietti da l'Uffiziu Turisticu.

Venite da a catedrale in u locu Etienne-Dolet induve l'anticu viscu era in un palazzu di qualche stile. Oghje u Palais Jacques Coeur vi custruisce un museu chì puderebbenu svià in Francia, Le Musée des Meilleurs Ouvriers de France (Museo di i Travaddatori in Francia; tel .: 00 33 (0) 2 48 57 82 45; informazioni). U titulu hè attribuitu da u guvernu à quelli chì sò à a cima di u so professione, da u macellanu à u pezzu pè i prudutori di candileri. Hè un grande unuri è i premiati sò invitatu à u Palazzu Elysiu in Parighja per esse attribuita u premiu. Stu museu porta tanti pezzi fatti di l'artiggiani Francesi cù un tema differenti annu. Ci hè una vista bella di a cattidrali da i giardini attaccati à u palazzu.

I veiculi edificati di Bourges si distenu di a catedrale, cù u megliu quellu cunvertiti in musei. À l'orientu di a cattidrali, u primu Renaissance Hotel Lallemant hè un cake di cuncepimentu di un edifici.

Ci hè u Musée des Arts Decoratifs chì detti boni pittori, tapizzi è mobili. (6 rue Bourbonnoux, tel .: 00 33 (0) 2 48 57 81 17; situ web).

Caminate à u nordu di a cattedrale à u 15 ° è l'Hotel des Echevins chì accusta u Musée de Maurice Estebe (13 rue Edouard Branly, tel .: 00 33 (0) 2 48 24 75 48; website). Hè replante di quadri di questu artisticu lucale è di novu u bonus hè vedutu l'internu di u bastimentu.

Rue Edouard Branly torna a strada Jacques Coeur induve cumparisce l'altru bastimentu storicu maiò in Bourges, u Jacques -Ceur Palace.
Jacques Coeur (1395-1456) inizio com un orfruttore à a corti di Jean de Berry hà diventatu ministru di finanziari à Carlu VII. Questa era l'età quandu l'omu ghjustu chì puderia avè una fortuna, è Jacques Coeur hè unu di a wiliest, divintentà prestidore è suminadore di bè di luce à u Re. Per affaccià a so ricchezza, hà custruitu un palazzu. U settore di u seculu XV hè adurnatu in tuttu cù sorghji stiluttori decorati. Oghje per i belli virtusici cum'è i corori è i cunchitti di pelle ("coeur" hè un core di cori). Ci hè un maravigghiusu bas-relief di un enormu navi a vela, simbulica di a ricchezza di u dirittu. A casa era strada davanti à u so tempu, cù latrini, un stufa è lavani.
Palais Jacques Coeur
Rue Jacques-Coeur
Web

Per i vechji aperti , verificate u situ web per quessa.
Admission Adult 7 euros, 18 à 25 anni di età 4.50 euros, sott'à 17 anni libera.

Da quì aghjunghjenu i passi chì ponanu à a rue des Arenes è l'Hotel Cujas (Tel .: 00 33 (0) 2 48 70 41 92; aperte Mon & Miércoles a Sábado 10 a.m.-dic. 2 a 6 pm; Admission gratuitu). U splendido edificio hè di u Musée du Berry, chì includenu restos romaines è mostra i tempi di Jean de Berry cù l'artifacti, cumprese i serebuli pleuranti (mourners) chì anu adornatu a tumba. Ci sò dipinti da Jean Boucher, è in u primu pianu, una bonita selezzione di elementi chì mostranu una vita rurale in Berry in u XIX sèculu.

Dove Stay

Les Bonnets Rouges
3 rue de la Thaumassiere
Tel .: 00 33 (0) 2 48 65 79 92
Web
Quattru charming rooms are set around a private courtyard in a 17th century house decorated with antiques. A top floor room has great views di cattidone.
Habitaciones desde 58 a 80 eurlo, colazione incluída.

Hotel de Bourbon Mercure
Bd de la Republique
Tel .: 00 33 (0) 2 48 70 70 00
Web
Hotel situatu in centru in un anticu abbazia di u seculu XVII. E elegiche, elegante in un di i megliu di Bourges sò luxurius. Rooms from 125 to 240 euros. Breakfast 17 euros.

Hotel Villa C
20 ave. Henri-Laudier
Tel .: 00 33 (0) 2 18 15 04 00
Web
Questa casa chicosa, elegante di u XIX secolo quì vicinu à a stazione hè in dicurazione in u stilu contemporaniu hè solu 12 chambres. Cù una terrazza in terrazza, ugguali cù un vistimentu stylishly, è un chic bar serving wines di u Loira Valley, hè un veru locu. 115 à 185 eurò. Solu 12 eurò. No restaurant.

Le Christina
5 rue Halle
Tel .: 00 33 (0) 2 48 70 56 50
Web
Ùn dete fora di l'esternu, u stili di 71 stanzi cù u cori di u casu anticu hà bon appruduciutu, camere tradiziunale. I valuta variate per a stagione ma mediu circa 90 euros. No restaurant.

Ristoranti Recomandati

Bourges hà una bonita scelta di restaurants, cù i parechji di elli à ruta Bourbonnoux vicinu à a catedrale.

Le Antan Sancerrois
50 rue Bourbonnoux
Tel .: 00 33 (0) 2 48 65 92 26
Web
Stu stile Michelin in u centru di a cità hè elegante è mudernu, cum'è a cucina. Pruvate platti comi foie gras cun lentili creamed, seguitatu di lucubania cù viepi. Tutti fatti cù l'ingredi freschi di staggiani.
Menus 35 à 85 euros.

Le Cercle
44 bd Lahitolle
Tel .: 00 33 (0) 2 48 70 33 27
Web
Hè stata una stella Michelin in 2013, stu locu novu ristorante (apertu in u 2011) prupone dui bars di un aperitif o digestiu è una stanza attraversu aperta à un giardinu. A cucina hè muderna è inventativa, cum'è in un accorcatu di foie gras cun quince, pepine affumicata in calore è repuglia china, è pienza, com'è u pudore Bourbonnais locale cun un caldo spiced luce è purée d'avocado.
Menus 25 à 80 euros.

Le Bourbonnoux
44 rue Bourbonnoux
Tel .: 00 33 (0) 2 48 24 14 76
Web
Bright colors in u restu di u terrazza è a bona cucina tradiziunale facenu una scelta popular. U menü valenu à bonu offre un gustu à risottu d'asparagus, pranzu rossu d'agnellu cù pezzu salsicce è frutti di prugne è di pezzi classic.
Menus 13 a 32 euros.

Le Bistro Gourmand
5 pl de la Barre
Tel .: 00 33 (0) 2 48 70 63 37
In u core di Bourges cù vista di a cattidrali, hè un beddu pranzu di lunchu cù tàvule fora di sole di ghjorni. Disinanza simplica è bona coccia bona. À i pranzi di lunchtime includenu insalati freschi è grande; Ci sò cunsiglii da a parrilla, brochettes è un bonu menu di i zitelli.
Lunch menu 16.50 euros.

Pub Jacques Coeur
1 rue d'Auron
Tel .: 00 33 (0) 2 48 70 72 88
Un grandu pub n'atmusicà in questu pitturicu induve ci hè u finanziadoru Jacques Coeur. Hè assicurata assai oghje è oghje una sala di pittanza.

Local Food & Wine Specialties

Fighjate per i lenticchie di Berry verde (ma micca cunfundite micca cù lente di Le Puy in l'Auvergne); i zucchii, è pruvate Berrichon , un porcu locale è u pastu d'ova.

Tende u vinu di u Paese di u Loira: biancu da Vouvray, Montlouis, Amboise, Azay-le-Rideau è vini rosso da Chinon, Bourgueil è Saint-Nicolas.

Attrici visitanti intornu Bourges

Bourges hè centru in u Valdu di Loira, hè cusì piacevule per visità parechji di i fabulosi chateaux è i giardini di a regione.Prégate à l'est nord-orientu si trova U Sully-sur-Loire è i grandi giardini è di castello fortissimu d' Ainay-le- Vieil . Fate un pocu più vicinu à u vallée du Loire è tutti i so vasttorii è i giardini , accuminciannu di Chaumont.

Sò assai vicinu à parechji di i vigneti principali di u Loire , tutta l'Oriente di Bourges. Allora u fate di tastà è cumprà in Sancerre, Pouilly-sur-Loire è Sancergues à u nordu di u nordu è Valencay è Bouges à u nordu di u nordu.