Comu sceglie un hotel Truly "Green" di u Caribe

Fate parti di u pianeta è sceglie un capunanzu di vacanze chì averanu l'ambienti

Ùn avemu micca vistu u ghjornu chì a vacanze medievale di u Caribe hè sopra à livellu ecunomicu è indulgente quantu a maiò parte di i viaggiaturi piace. U turismu pò piglià un prugettu à i destinazioni, è l'isuli - cù i so risorsi naturali limitati - sò particularmente vulnerabili. Ùn avete micca di vede quà, per esempiu, per truvà u danu chì a contaminazione, soprapipefazione è e calori di u calore fanu fattu à i scoglii di u corale di a regione.

Hotel è centrazione sò chì parechji viaghji di pruvà di sperienza à limità a so petra nantu à i posti ch'elli viaghjanu , è hà diventatu cumminatu à vedere i miràculi in camere è e lobbies chì sedanu i passi chì a gestione hà fattu per diminuite l'impattu à l'ambientale chì anu. Pò esse difficiule, perdurà, per separà l'affari seri à a cunservazione di "greenwashing" - i centri più di u marketing chì di fà un pianeta megliu.

Suffice per dì: signalli urge à voi per aiutà à salvà l'acqua da u fugliale i vostri tovaglioli di u toccu si ùn vulete micca lavare micca, solu, un pianu di sostenibilità. Malgradu u ventu abbundante è u putere in energia solitaria, a maiò staghie di u Caribe sò ancu powered by carburanti fossili, per esempiu. Breezy Aruba hè avantaghju di a curve in questu sensu: l'isula prufunna di più di u 20% di a so electricità da u putenza è da l'energia eòlica, è cresce à esse cumpletu à u carbone in neutrali in 2020.

Ewald Biemans, propietariu di i Bucuti & Tara Beach Resorts in Aruba, hè un favore di longu per un sviluppu sostenibule in u Caribe (ellu era chjamatu "Hotelier Verdu di l'annu" in Caribbean Journal's 2014 Caribbean Travel Awards), è u so hotel hè unu di u veru "più eccu" in a regione.

Eccu alcune unepochi Biemani ricumandemu di circà à scelta un hotel o un embiu di un impegnu veru cù l'ambienti: