Cose da fà in NYC: Ellis Island

Cumu fattu a maiò parte di a vostra visita à l'Ellis Island

A Statua di a Libertà hè stata rimbursatu in ogni lista di "musts" per i visitori NYC, ma l'attraversu vicinu Ellis Island-una antica stazioni migratore federale chì oghje issa un museu nazionale di l'immigrazione-hè spessu overscupata da a statua grandi in u portu. Questu isulanu storicu, in u frescu di una espansione di u maghju di u 2015, ùn deve esse in alta, cù a so perspettiva entera à a longa è fascinante storia d'amici di a nazione.

Inoltre, u bigliettu di passaghju di viaghjate puderebbenu cumprà per vultà à Libertà Signature (in Liberty Island vicino), includendu ancu una stata in l'Ellis Island (i dui isuli cumprenenu u stessu parcu naziunale). Fate un ghjornu è fate a maiò parte, cù questa guida útil per tuttu ciò chì deve bisognu di sapè a cumencia di a vostra visita à l'Ellis Island:

Chì hè a Backstory Behind Ellis Island?

L'Ellis Island hà adupratu l'istazione migratoria migliore è più importante di u paese di u paese di u 1892 è u 1924, è davanti à u so ultimu pezzu in u 1954, più di 12 milioni d'immigranti chì arrivanu à i Stati Uniti da u volu da u circondu di u globu sò stati trattati quì, à una nova vita in l'America. Hè statura chì u 40 percentuale di a pupulazioni di a nazione si pò traccia i so antichi versu l'Ellis Island. L'isula divintò parti di u Parcu Naziunale Statue di Libertà in u 1965, è u centru di a prupietà è di a prucessu principali fù apertu cum'è museu, dopu à 30 anni di abbandunatu, in u 1990.

Dove si trova Isule Ellis Questu hè?

L'Ellis Island, à 27,5 acres, si mette à a bocca di u fiumu Hudson in u New York Harbor.

Cosa Puderaghju vede mentre chì visitanu Ellis Island?

Pianu di almenu un paru d'ora per esplorà u museu di l'Immigrazione di l'Ellis Island (antica Ellis Island Immigration Museum), stabilitu in l'edificiu principali di l'isula, induve a storia di l'immigraniu americanu hè annunziata in numerosi galerie bordate cù artifacti, ritratti è exhibiti multimedia.

Dopu una espansione in u 2015 di maghju, u museu di migrazzioni ufficiale di u naziu issa crescenu dinù l'histoire d'immigrazione americana da l'era coloniali in u 1600 à l'ultimu annu, cumprese l'èbbica di l'Isula pre-è post-Ellis.

I visitori si entri à u museu in l'equipta storica di u bagagliu di l'edifici, induve anu u spaziu l'interativu "World Migration Globe" (installatu in u magiu di u 2015), chì traccia patte di migrazzioni in tutta a storia umana. U globbu hè parti di u Peopling of America Center cumplicatu, chì aghjunghjia ancu una Isula post-Ellis in u maggiu di u 2015, "U viaghju: novi Eras d'Immigrazione", chì palesa l'immigrazione da u 1954, quandu Ellis Island hà chjusu, finu à i tempi muderni.

Ghjè ancu per a galerie di u Pre-Ellis, "Viaghjà: U Pourite d'Amèrica, 1550s-1890", chì hà apartu in u 2011. A questa scumette, scrivennu i grafichi è stati d'audio, documenta a storia di l'arrivazioni più antichi d'America, , colonists è esclaves, in u 1892 apertura di l'Ellis Island.

U centru di u museu hè a Sala di Registru, o u "Gran Salonu", in u sicondu u latinu, cù u so teatru à bagnu è tagliu chì servia com'è u core storicu di l'Ellis Island, induve migliori migrani migliori.

Parechji spazii di mostra abbitate cù i stori di l'immigranti chì passanu quì à l'attitudine di u Ellis Island, per mezu di e fotò, testu, memorabilia è stagene.

Ancu di interessu hè a prufilazione libera di u documentale di Ellis Island di 35 minuti longu, Island of Hope, Island of Tears. Per i zitelli, ci hè un spettaculu dedicatu di i zitelli chì hà dettu in u 2012, cum'è un programa di i ranger junior. Inoltre, cercate un magazinu di rigalu è a tenda di museu chì vende libri è ricordi assortiti.

In u "Centro Storicu d'Immigrazione Americana di Famiglia", i visitori puderanu cercà in a manifestazione di u vaghjolu per vede s'ellu unu di i 22 milioni di passageri chì arribanu in u Portu di New York trà u 1892 è u 1924 era i so antenati (pudete ancu circà in l'online).

Un altru edificiu in l'isula (in particulare anziani instal·lacions medichi) ùn sò micca stati rilatati è sò chjusu à u publicu, anche ci hè veddi guidati limitati à l'Ellis Island Hospital Complex dispunibile, per un tariffu addistramentu (vede below).

( Nota: Duvutu à u danu d'acqua da u Hurricane Sandy in u 2012, certi seri di u museu ùn sò micca riunificati, cù parechji artifacti da a cullizzioni in uperazione, cum'è u travagliu di restaurazioni hè cumpletu ) .

Qualchese Scola Guided Tours Disponibile?

Iè, i ghjurnati diretti à 30 minuti guidati à i ranger per i palazzi stòrici di Ellis Island sò dispunibili, chì si partenu da u centru d 'infurmazione à u cima di l'ora (i passaggi ùn sò micca dumandati). Ci hè ancu dispunibuli viaghji à audiovisu autogestionatu dispunibuli in parechje lingue (ùn ci hè una versione di i ghjuchi).

Inoltre, in u nordu di l'Ellis Island, guidati, i visitati di i nostri rigioni di 90 minuti ponu esse riservati per visitate secche di u Complexe d'Ellis Island Hospital, cù a so aghja di u persunale, l'autòpsia, lavanderia, cucina è più, è ancu un Art exhibit, "Unframed-Ellis Island", da JR Artisti rinumatu. I ingressos sò $ 25 è sò solu dispunibili per i visitori di l'età di 13 anni (libru in anticipu nantu à u situ web da Statue Cruises).

Ùn ci hè qualchì Locu per cumprà Coghina o Drinks in Ellis Island?

Iè, hè u Café Ellis Island, chì hà "un enfasi di l'ingredienti endemichi è di parechje cose solu nantu à l'alternative", secondu u situ web.

Cume si compru?

Ùn ci hè micca una penalità di accissioni per accede à l'Ellis Island o à a Liberty Island vicinu (site di a Statue of Liberty). In ogni casu, ci hè una tarifa per u trasportu di trasportu obligatoriatu da Statue Cruises, chì offre un accessu exclusivu à e dui isuli nantu à u stessu circuitu ($ 18 / adulte; $ 9 / i picculi 3 è i zitelli sò liberi).

Nota chì a prenotazione di prenotazione per u ferries, uffrì a pagazione timatu, hè ricumandatu per evitarse ciò chì pò esse parechje longa di aspittà à a finale di u traspurtadore. Ogni sarrà pò esse riservati in linea at statuecruises.com, o per telèfon à u 877 / 523-9849 o 201 / 604-2800. Inutili, i biglietti di ferry sò venduti à u ghjurnale in Castle Clinton Monument, in Battery Park (in u District Finanziariu).

Cumu possu turnà in Ferry per Liberty Island è Ellis Island?

L'Ellis Island hè situata in u New York Harbor, è hè accessibili solu per via un battellu in battiziu cù Statue Cruises. (U ferrighju ancu in u locu Liberty Island, sitta di a Statue of Liberty.) A terminal di ferry Manhattan per Liberty Island hè situatu à u Monti Clinton in Battery Park, à u sudu di Manhattan. (Ci hè ancu un'altra terminal di ferries cù l'accessu Ellis Island à Liberty State Park in New Jersey).

L'schedari di Ferry ponu esse riveduti in statuecruises.com. Nota chì tutti i passageri di battellu sò sughjetti à a stilizazione di u stangolu prima di l'imbarcu.

Cumparti si mi permettenu per a mo visita?

Sè vo vulete visità u Museo d'Immigrazione per l'Ellis Island è a Statue of Liberty in Liberty Island, sia dispostu di risparmià a maiò parte di u vostru ghjornu per a vostra visita. Tempi d 'aghjustà à bordu di u ferry à Battery Park pò esse più di 90 minuti durante a staghjone alta (aprile à settimana, è vacanze). Avete un principiu iniziale, è ùn mancanu l'impieghjate di a pianificazione di u listessu ghjornu, chì pudete esse sbucciati à quantu tempu una visita cusì pò esse cunsuma.

Più infurmazione:

Per più infurmazione, visitate u situ Web à Ellis Island di u Parcu Naziunale in nps.gov/elis/index.htm. Eccu, pudite rive vede l'oime di apertura (i schedarii diretti di ferriu sò impauriti nantu à u situ di u Statu Cruises); tariffu cuncessi; è direzione à Battery Park. I biglii in Ferry pò esse riservazione in ligna à statuecruises.com; telefunale (877 / 523-9849 o 201 / 604-2800); o in persona à a terminal di piste Battery Park. Sè avete qualchissia infurmazioni nantu à a vostra visita di parco, ponu cuntattate u Parco Naziunale à u 212 / 363-3200 o mandate à mail à quì.