Crìtica: U Monstruo Ultra-Portable Tripod è Selfie-Stick

Un Pesu Pesu, Multipurpose Trà Trata ciò chì hè Great for Travel

Ùn ci hè scatto di trèpuli, monopodi è selfie sticks in u mercatu, chì varieghja da versi boni, basi di smartphones à mudelli high-end chì custanu centenarji di soldi. Ciò chì ùn hà micca statu, però, sò prudutti multipurpose chì coperzanu tutte di i picculi GoPro à i DSLR di pesu, sopratuttu micca in un pezzi affordabbli è liggeru.

A Monossetta stende per cambià tuttu ciò. Avà hè dispunibule per compra à vendita dopu una campa campaña Kickstarter, è aghju positu una traversa per i so passati parechjimi ghjorni.

Eccu cumu si alluntanatu.

Funzioni è Spiegazioni

Per un tripod cun costu di $ 60, a Monoshot detti una funziona sorpreneur. À u core, hè un monopodi versandate, ma questu hè solu l'iniziu. Un pezzu torna in u fondu à u sdighjunu nantu à u sabbia, l 'arba è l'altru terrenu dilicatu, cum'è un mini-trìpulu per l'estabilizazione nantu à e strade più duro.

Pudete ancu aduprà u mini-trèpulu per ellu stessu, cù elli è u cima di u monopodi sportifichi un vitu tutale di u 1/4 "chì cena a maiò parte di e camere. I peri di trèfone per plegà verticalmente per u spaziu spaziu, allargate quandu necessite alte extra, è sò sbagliati à 180 ° di u muvimentu.

Pudete ancu aghjunghje un smartphone via u montu inclusu, o un GoPro cù l'accessore di u tripod. Ci hè ancu un remoto Bluetooth, per u focu a camera di i telefunu.

U tròppulu piscu 1,9 liri è si trova faciule in u borsu ravitatu di pocu chì vene in u tròfru misurà 19,5 "quandu si ritratta per u viaghju, è si trova 5'9" quandu quand'ellu hà tutale sia.

Pruvenzii Prughjetti Reale

Aghju pigliatu u Monosottu in un viaghju per l'Australia è u Novità Zealandu, usendu in situazione chì varieghja trà i ritratti famigliali per a caminata di montagna, cù smartphone, GoPro, camere compacte è DSLR.

U trasportu era fàciule - u trèppulu hà pigliatu menu spaziu di l'aspettu in a mio bagagliu, è piacevule in un diazzu mentre caminava.

A stazione metti à un minutu, cù u trèflexu estendu a rapidità è e dui giglii è u polu cintraliu sguardi in u locu, è a scundizzione di u parcorsu hà da esse minima à tempu.

Cù un pezzu di livellu di pesu ligeru, l'estabilizazione hè sempre una preoccupa annantu à l'usi camara pesanti. Mentre chì a Monosota era rock-solid con telefoni è càmera più chjucu, hà sappianu un pocu cù una DSLR attaccata à l'estensione massima. Avissi recommandé à utilizà u mini-trèpulu per ellu stessu, o u kitilu completo ùn hè più di u 50% allargate, se tenete un pezzu pesu à u final.

Pè truvatu chì nantu à u locu chjoccu, cù qualsiasi chjappie di i peri di trìpalu in un angulu di 90 gradi induve a base più stabilita. Quandu u tarrenu era irregu, ma era faciule facilmente alteru unu o duie di i gammi, poi traslassinu u ballu nantu à a cima à livellu l'urizzioni quantu bisogna prima di bluccallu in u locu.

U smartphone mount guardò diverse telefoni locked in u locu in u moddu di u ritrattu è di u paesaggio, ancu in i so casali, è u remoto Bluetooth fired the camera shutter senza a presenza extra dopu l'avventura iniziale.

Ùn ci era micca prublemu cù un GoPro, o dopu avè tornatu in un locu è assicurendu chì era un livellu, si fermiu fermu chjosu. Ch'ella sia ricerca di mantene a secunna monopodi in a manu per piglià un selfie, o utilisate a Monosota com un trípode tradiziunale, u travaglià bè cù un dispositi più chjuchi.

Parola Finima

U Monosottu hè un aghjuntu boni bastimentu è ingenieru à a disputa di trèna per i viaghjatori. Sempre aghju vede l'equipaggiu di viaghju chì sò multipurpose, utile è ponu trattà i rigori di a strada, è a Monosota ponu.

Hè una dimensione è pesu appropritatu per tutti, ma i viaghjadore più chjaru, è furnisce qualchi funziunalità per fà u solu u trè tripolinu a maiò parte di e persone bisognu di qualchì viaghju. Recomanatu.