Cumu travaglià u Ponte di Brooklyn da Manhattan

À crucià stu Ponte Icicliu hè un Ritu di Passaghju nyc

I pupazzi New York, sò attravirsati u Ponte di icona di Brooklyn per più di 130 anni, chì hè apertu per vehicular, peatonale è ciclistu u trafficu. À cruciulite nantu à u fiumu di l'Oriente, u ponte elegante cuntatteghja u Manhattan città cù i distretti di u Cittinu / DUMBO in Brooklyn, passendu u Fiume di l'Oriente in ruta. Traversate u ponte hè un ritu essenziali di passaghju per qualunqui chì mette u pede in a New York City.

Eccu ciò chì avete bisognu di sapè à travaglià u Ponte di Brooklyn da u so Manhattan :

Circate u Ponte di Brooklyn

Sicondu u Dipartimentu di Trasportu di New York City, più di 120 000 veìculu, 4 000 viande, è 3.100 ciclisti passanu u ponte di ogni ghjornu.

Sè tù l'ochju, andate in bicicletta, o manighjà, vi cuntene à sicuru d'amparate. (Nota chì ùn hè micca un serviziu di u metro in u ponte, i treni altamente coperati cedeu in u 1944, è tramite seguite in u 1950.)

U ponte accoddi sei pianu di u trafficu di l'automobile, è ùn ci hè micca pedaje per i veiculi di travirsà u Ponte di Brooklyn.

U largu, piena cintrali è viaghju di bicicletta hè spartutu, è elevata sopra u trafficu whizzing by just below. Per evitari una coliszione in prudenzia, anu da seguitu diligently observe i chjassi assignati per i caminavanu è i ciclisti, chì sò solu separati da una linea dipinta.

A tulazione sana di u ponte hè di più di più di un chilometru longu per pede, avete bisognu di circa 30 minuti per traversà mentri andava in un passiu passiu, è finu à una ora se mette per spettaculi è di sfruttà a vista ( chì avete bisognu).

Dove accade à u Ponte di Brooklyn

Da Manhattan, u pianu è l'accessu cicliste à u ponte hè assai accessu faciule, cù l'ingaghjamentu cumminciare da ghjustizia da l'angle nordeste di u City Hall Park , da u Centre Street. U metu di u metro più cercanu sò traversu i traghetti 4/5/6 in a stazione Brooklyn Bridge-City Hall; U trenu di J / Z à l'istazione di a Càmera Street; o u trenu R à l'Agljena.

Una volta chì vultà in Brooklyn, sò dui saluti, una chì porta à DUMBO, è l'altru à u Centro di u Cintrali. Per vultà à Manhattan, scappau via l'escaliera in a primu successu in DUMBO, chì guverna in Prospect Street à u Washington Street, è piglià l'F furmatu vicinu à a York Street o u Trenu A / C in High Street. (Or, pudete piglià un passaghju à a riera di u fiumu di l'Oriente è aghjunghje u fiumu di l'Oriente tornanu à u fiumu). Avanzate da u ponte, una rampa perpende (a più bona opcioni per i ciclisti) per surtite à Tillary Street è Boerum A Place in Downtown Brooklyn (i linii di u metro più vicinu da quella sia sò A / C / F à Jay Street-Metrotech; 4/5 à u Borough Hall, o R à Court Street).

Storia di u cruciamentu di u Ponte di Brooklyn

U ponte funnò davanti à u publicu in u 1883, in una ceremonia di dedizioni presidita da u presidente Chester A. Arthur è u guvernatore novu Grover Cleveland. Ogni pezzu cù un centesimu di u pea, hè stata accolta à travaglià (un circa 250.000 persone caminavanu traversu u ponte in prime 24 ore); i cavalli cù i cavalieri anu cumpratu 5 centesimi, è costu 10 centesimi di cavallu è valdi. U pedace di pedestrianu fù abrogatu 1891, cumune cù e pedace di stradi in 1911 è a ponte di cruciali hè statu liberu di tuttu.

Por desgraza, a tragedia si sviluppa à settimane di u debutu di u ponte, quandu 12 persone èranu pisanciati à morte in una timida, incited by un rumore panicu (falu) chì u ponte era in collapse à u fiume. L'annu dopu, PT Barnum, di circusa di fama, hà guidatu 21 elefanti sopra u ponte in un tentativu di disputà i pezzi pùbblici à a so stabbilità.