Cumu vistimentu per un Winter di Russia

Se decide di riservà un viaghju in Russia, l'inguernu hè un grandu tempu per sordi, sò assai dispunibuli, i città nevi è sbucinati, i festighjate di vacanze sò in tuttu un swing, è u museu hè in u so tempu. Ma, cumu pudete avè rializatu, hè da esse extremu friddu in a maiò parte di città russa! Truvate cumu si e persone rumanu si fannu calenti duranti l'invernu, è ponu qualcume pezzi per ciò chì porta di ùn vede micca un turista tutale:

Cume ghjucchju si vestitu in i bazii russi

Se vulete cunglinda cù e femine russi, posanu a vostra cazola di ghiaccietà di a faccia nordu è truvate un saccu di fur (faux, second-hand, or not): questu hè unu di i tipi d'abbinuti cchiù cumuni chì e femine russa usa in l 'inguernu. A troppu mancu, anch'elli, cercanu un capru di legumi chì sò sulitariu chì hè straccinatu cù qualcosa di caldu, o à u listinu pocu minimu, un capo ponu chì averà permette per esse una cintura! E donne russo sò assai moda , è ancu i ivesti russi estremi ùn pò micca impedisce à vede u so megliu.

Mentre chì tù sì in elli, cresce vede (u più altu) E ragghi russi chì ponu stivali i tacchi-sì, in a neve è u ghjacciu! Pudete pruvà usterà u vostru stessu, ma esse avvistatu chì i femicili russi praticamenti portanu sbalzo 365 ghjorni à l'annu, perchè elli avianu prubabilmente tante assai più pratica di voi! Se ùn voi micca vulsutu tene cù i vostri stivali buchi d'invierno, aghjunti qualchi stufi stiluttenti (ùn anu micca bisognu).

Pudete ancu esse sorprendit à vede e donne chì ponu accustà nantu à a vendita di donna russa cù pantyhose è ghjucatelli curtite in l'inguernu. Questu hè probabilmente due di duie cose: furmazione (cum'è cù i tacchi), è u fattu chì ùn anu micca bracciu cibo. Questu ùn hè micca dettu chì avete da esse aduprà listessu cosa, solu per puntualisassi chì pudete puru vulsutu inviste à un capelli di pelle, una bona bufanda, è guanti calzoni, perchè a mantene a cima di u corpu superiore hè più impurtante.

Cumpressu Hè vistutu u fimmininu secondu in i Austria

Bona nova, omi! I prudutti di bellezza ùn sò micca quasi stritti per l'omi rumanu cum'è per a donna russa. Eppuru, chì ùn significheghja micca chì, per andà in a strada in i vostri pantaloni causi è i pate di schizzi, a ghjente ùn hà micca pussutu risponde micca un turista. L'omi russi in u invierno principamente distrughjenu i culori scuri è i jeans cun boots caliu (ma novu, eleganti). Hè un pianu più accettavule per l'omi russi per portà un stufa di inverno frizzante (è assai assai prubabili chì vi vede un omu russu in un mantellu). In ogni casu, a maiò parte di i pratichi russi si stà à i capelli di là, è di cignali, è arreri di fur! Guanti calziusi! Sciarpe!

Capelli per Warmth

Comu in ogni clima fretu, i capri sò indispensabuli per l'invintini russi. Purtate cù ghjerchji calze, cume libri cimi, è i cammimi di cuttuni per sdrutta sottu. Sì avete da esse in u Nordu Russu o se ùn avete micca adigatu à u friddu, pò esse una bona idea per ancu aduprà ghjudizii sottu i vostri jeans. Ùn si scurdanu micca i vostri bufali è i capelli, è più impurtanti calzini calzini è stivali chì sò alluntanati è rigioni, perchè ùn ci hè garantu chì i spazze seranu chjamati.

E, sicuru, ùn piglià stu cunsigliu troppu seriu. Mentre chì molti persone in Russia anu vistutu bè è bogantemente, ci sò molti di l'altri chì pòrtanu per pura practicalità.

Ma più importantissima, ùn anu micca a paura di l'invintu russu-ùn hè veramente micca malu quantu pari. Basta troppu bè di capasti è pò piglià parechji rubluli cun voi in modu chì puderete pate in una cafe se trouve assai friddi.