Eghjè Travellers! Lassa l'animali salvatichi Alone!

Per a maiò parte di i viaghjatori, ci hè un'associazione induve chì si trova annantu à spotting animals salvatichi in u so habitat naturali. Hè a raggiina perchè e cresce i vitturi di i balenii è i safari africani sò diventate cum'è a famosa, è i parchi nazionale di l'America indegenu à scaccià millioni di visitatori annu. Ma pocu tempu avà parechje una seria di incidenti di prufilu cù i viaghjatori chì avianu un pocu vicinu à a fauna salvatica, spessu sottu à a ferita à elli o l'animali, alcune di quale anu ancu esse eutanasizati com'è u risultatu di e so interazzione cù l'omu.

Queste tipi di scontri sò stati cambiati ind'i libri in i tempuri ricenti, chì hè per quessa chì hè ora hè un bonu tempu per avè à ricurdà i viaghjatori di l'abbandunà l'animali salvatichi.

Qualchidunu di i scuperti più altu cù i scontri trà i viaghjatori è i animali salvatichi sò stati prisintati in u Parcu Naziunale di Yellowstone, induve i visitori si aghjunghjenu à sparraru selfies cun un viscuvu in u fondu. U prublema hè chì u viscuvu ùn sò micca particularmente intimidati da e persone, particularmente quandu vulete troppu vicinu. In u risultatu, spessu u ghjornu chì carghjasseghja a persona, volte ghjustu à l'aria o ancu pisanti annantu quand'elli sò culpiti in terra.

In u 2015 solu, almenu cinque persone vinìanu guariti da u viscuvaru in u parcu quandu camminavanu troppu vicinu à l'animali, unipochi di quali puderanu annantu à 2.000 liri in pesu. Mentre chì nimu di questi pirsuni eranu attummuliati, alcune d'elli sottumessi ferite seri chì anu avutu esse facianu evitati ùn avianu resu rispettu u fattu chì l'animali salvatichi sò imprevisible è ponu attaccarse nant'à siconde se passanu per sentenu amiciati.

In cume di u Parcu National Park regulanu tutti i visitadori per stà per 100 km di l'oule è l'uvettu è mantene una distanza mínima di salvezza di 25 yards di viscu, alce è altri corti. Viaghjatori chì avemu più vicinu ca quì ùn sò micca solu scundiscendu i regule, ma sò stati pusessu periculate di esse attaccatu ancu.

U risultatu di u so cumpurtamentu ponu averebbe cunsiquenzi grave, è puderia ancu guidà à morte.

Studii di Periculu

Dopu, sicuru, ci hè a storia recente di u babbu è u figliolu chì andavanu visitatu Yellowstone è sò vinutu per un ghjovanu bisonunceru chì avianu creatu chì era sparlenti à morte. Si vittiru e carusi l'animali in u so carbu cun l'idea di entru entru à un parcorsu chì avìanu credi pudendu salvà. U vientu fubbe torna in a so famiglia, ma hà avutu esse chjaru eutanasia quandu ùn era micca accettatu in daretu in a viteddu bisognu. Era ancu esporatu cusì impurtante cum'è cuntinuava à avvicinà à parechji visitori parco.

Mentre i dui omi invintate di sta storia avìanu bè boni boni intenzioni, scurdamu chì l'animali salvatichi in u parcu hè veramente salvaticu. Sò adattati per a vive in i cundizioni chì si trovanu quà, è pò generalmente cura di elli. Aviri si abbandunonu questu vultu particularmente, hè più propriu chì anu avutu solu sopravviventi propriu nantu à a so propria. Dice ancu chì a vita è a morte sò parte di u prucessu per tutti questi creeri, chì hè qualcosa chì tutti duvemu d'accetta cum'è cusì.

In Africa, l'operatore di safari sò moltu cura di i ghjente chì invitati in l'arbulu.

Sapemu chì ci sò abbastanza di criaturi quì chì ponu - è volontà - attaccà l'omu si avemu a troppu cercano. Ddi sani criaturi freti in u campu di safari in cerca di qualcosa di manghjà, chì hè per quessa hè impurtante chì sempre tene un alimentu in un canister à prupietà d'animali è pigliate assai dolore per lavà a vostra brossa. Ùn hè micca scurizatu da i predaturi per avvicinà un campeghju in a notte, è finiscinu quandu un incontru spérose cù i viaghjatori quì. Quelli tipi di run-ins pò esse assai limitati per usu di u sensu cumuni è per rispettu per l'ambienti naturali è e criaturesi chì stanu in paese.

Ancu l'accenti alligatoru chì rivenditava a vita di un zitellu in Disney World hà dimustratu ch'è avemu a più vigilante è avè più rispettu per a vita salvatica. Mentre chì unu ùn hè micca espertu di scontru cù criaturi periculosi mentre visitava "u locu più happi nantu à a Terra", ci anu marcatu per u lagune induve u zitellu era statu abbuense ad avè visitanti per esse stati fora di l'acqua è attentu di i alligators.

Quelli di i viaghjatori ùn anu micca dichjarazione di averebbi seriu abbastanza, è com'è u risultatu, sta tragédie hà dettu. Per sapè più cunzignati di u nostru circundante è i minaccii fatti chì facemu puderà aiutà à reduci u chanceu di venenu à un animali pratiche, potenzalmentu salvà a nostra vita in u prucessu.

L'impurtanza di a distanza

Cum'è qualchissia chì hà visitatu parechji parighiali naziunali, anu in Africa in numerosi occasioni, è andatu à u safari, comprate tuttu l'attraversu di spotting e sti creature in a natura. Ciò chì ùn capisce micca hè a mancanza cumpletu di u rispettu per a sicurità quandu hà tratta di sti creati imprevedibbli. Sò saputo chì, duminendu assai di distanza, rispettu chì avemu in u so spaziu, è utilizendu un pocu di sensu cumunu, pudemu tutte e animali salvatichi in u so dominu naturale è vene in modu sicuru per sparta a storia cù l'amichi è famiglia. Qualchese altru viaghjate avanti è solu stupidu è periculoso, cun consecuenzii chì pò esse mortali.