El Morro: U Situu Historique più Historicu in Portu Riccu

Imposing Fortress Dates à u XVI Secolo

Prima visitori di u Viejo San Juan simpricamente ùn ponu micca lascià senza visità u Morro. A furtizza hè unu di i strutturi più impurtanti nantu à l'isula, cumprendi u rolu di Portu Riccu cum'è guardianu di u Novu Munnu. À queste parechje, pudete senterà a so putenza scena, questu bastione di difesa, questu mandatu, è pò esse tistimuniatu quasi 500 anni d'istoria militare chì inizenu cù i cunquistadori spagnoli è finiscinu cù a Secunna Guerra Munniera.

Storia di u Morro

El Morro, chì fù designatu un Patrimoniu Worldu Patrimoniu da UNESCO in u 1983, hè a struttura militare più pintoresca di u Portu. L'spagnoli cuminciaru a custruzzione in u 1539, è hà pigliatu più di 200 anni per cumprità. Questa furtizza intimurda ubligatoriamente ubligatoriu Sir Francis Drake, noteu per a so aggressione navali, in u 1595, è un attache navali ùn mai hà successu à scumpientu e so pareti in a so storia. El Morro hà cascatu quarchi annu, quandu a Geroge Clifford di l'Inghilterra, Earl of Cumberland, pigghiaru a furtizza per terra in 1598. A so utilità hà cuntinuatu à u XXu seculu, quandu era utilizata da i Stati Uniti durante a Secunna Guerra Mondiale per u seguitu di i movimenti di sottuniti germani in i Caraibi.

Visiting El Morro

U so nome chjamatu hè u Castellu di San Felipe del Morro, ma hè più cunnisciutu per u Morro, chì significa promontoriu. Perched on the northwestern-most point of Old San Juan, this citra cittadore duverebbe esse una vista intimidante à i navi inimicati.

Ora El Morro hè una balisa per esse rilassamentu è photo ops: A ghjente hè ghjuntu à rilassà, picnic è volte volte; u celu hè chinu d 'elli nantu à un ghjornu chjucu. (Pudete cumprà u chjamatu chiringas in un locu vicinu).

Puderete seguità à i passi di Earl of Cumberland cumu cruciaranu un grande campo verde per arrivare à u forte.

Hè un pocu di passaghju per arrivà à questu, è avete bisognu à esse pò subitu i passi è i pèndite abbastanti. Utilice un canellamentu cònicu, l'usu di u filtre di soli, è portanu l'acqua in buttiglia ùn importa micca quella ora di l'annu avete visita.

Una volta alcanza a citadella, pigliate u vostru tempu per esplurà a so architettiva ingeniosa. El Morro hè cumpostu di sei livelli scatuli, incurzati cuscieri, casernu, viaghji è accuglieri. Camini longu i so ramparts, induve i cannunieri affruntate à l'oceanu, è u passaghju in una di e cèchi di domu, o cuddini di sentinella, chì ghjè stessu simbulu emblemicu di Portu Riccu. I garitas sò i primi locali per truvà un maravigliu di vista di u mare. In vista di tutte a baia, vi vede un altru, fortificazione cchiu. Chjamatu u Canuelo, questu era u partitu di El Morro in a difesa di l'isula: I vignaghjoli di sperà à attaccà à Puerto Rico, anu chjappu in un incontru di ciumi crò Calcari.

Dui struttivi muderni addiventanu à u Morro dopu chì Puerto Rico hè statu cedittu à i Stati Uniti da Spagna in u 1898 com'è u Risultatu di a Guerra Spanjola-Americana. Un faro, chì era reparatu da i Stati Uniti da u 1906 à u 1908, si trova in cuntrastu starku à u restu di a struttura. Durante a Sicunna Guerra Munniali, l'armata americanu aghjunghjenu una fortificazione incongruosa, installendu un bunker militari à u livellu supremu.