Epic Events in Sudamerica di Novembre

Novembre hè un bonu tempu per visità America di u Sud. U clima hè calatu è a ghjente si stalla. Ùn hè più tempu staghjunale, chì significa più spaziu per tutti. Mentre i turisti sò pocu ci sò assai cose da fà è i lucale si divirtenu vacanze senza l'affullanza.

Sè avete a Ghjustu America in u Novembre cunghjendu queste festivale è i vacanze.

Ecuadore

Tutti i dui All Souls Day è u Independence Day sò primi mese annu in Quenza, Equadoru.

U 2 nuvembre è 3 preparanu per una serie di partiti, desfunnatoghji è festività generali, ma assicuratevi di fà risirvazioni in l'alberghu in avanzu chì parechji bandi di u pupulariu aghjunghje à a cità per celebrà è u allughjamentu pò esse scarce.

Peru

Feria de San Clemente hè di u 23 di nuvembre. Hè a processione religiosa di u Peruviu è definitu chì ùn devi micca missu si trova in u circondu di u mesi. In più di a prucissiò, ci saranu assai musicali, balli, concorsi è bullore. Se vulete sapè più nantu à questu avvenimentu è autri circhendu nuvembre in u Perù .

Argentina

Amori di Jazz spessu trovanu una casa in Buenos Aires, cumu pò vede a musica live cada noite. U Buenos Aires Jazz Festival cuntene 22-27 nuvembre è si sviluppa ogni annu per a so popularità. Comu tanti attività culturale in Buenos Aires, l'intentu hè di purtari l'arti à u publicu è facenu a musica jazzica accessibile per tutti.

Brasile

U Brasil hè un paese chì amarà i festivals di cervia in Germania.

Oktoberfest in Blumenau attrae più di un milione di parsone annu è hè unu di i più grandi in u mondu. Sì Oktoberfest ùn hè micca abbastanza, ci sò festioni più tardi in u vaghjimu per l'ale. Münchenfest, festa di a biera è annunziata in Ponta Grossa, hè unu di i festivals più grande in Paraná.

Fighjatu in u Novembre, Münchenfest hà tutte e grande tradiziunale di u festività tedesca chì anu avutu apprezzà cù i nutizie, ballu è desfruciare.

Ancu un lighettu torna nantu à a tradizione, à u stessu tempu a musica elettronica, Münchentronic, curretta cù a so cumpagnenza.

Bolivia

U 9 ​​di novu marcatu U ghjornu di i cranchi in Boliviana. Hè parechji simili à Day of the Dead celebrati in uttrovi in ​​parechji paesi latini, quì Boliviani rispettanu a tradizione d'indigena Andina chì, dopu à u 3 ghjornu di un funerale, sparte l'ossi di un passatu amatu.

Un pocu cuntruversu però cuncettutu (ma micca endorsatu) da a Chiesa Catòlica, in questa tradizione, un cranu di un ancestru hè spessu mantene in casa per guardà a famiglia di a famiglia. Hè cresce chì dani a bona furtuna è a ghjente rallesi à i cranichi. Ogni nuvellu 9 di nuvèmmiru, i cranii sò datu com'è offerazioni di ringraziati (cù fiori, coca o cigarettes) è pò esse pigliatu à un cimiteru in La Paz per una Missa è benedizzione.

Culombia

A Culumbia t'hà assai vacanze durante l'annu, ma questu puderia esse u più grande di questu annu. 13 di nuvèmmiru 2017 celebra l' indipendenza di Cartagena da l'Spagna. Questa cità furtificata situata nantu à a costa nord di a Culombìa hè un grande temi per i turisti cù i so boni edizzioni coloniali. Hè spessu chjamata a Ghjenuva di u Sudamerica per a so architettuttu notable; 2011 hà marcatu u 200 anni anniversariu (1811).

L'Indipendenza di u Dia di Cartagena hè un vacanze naziunale.

Surinamu

Suriname celebra a so indipendenza di l'Olanda u 25 di nuvembre. Uffizionalmentu de nomu a Republica di Surinam, sta nazione fù dichjarata indipindentente in u 1975 in più di 200 anni sottu u regnu neerlandese, u paese si celebra ogni annu in u Palazzu Presidiale di Paramaribo.

Cum'è a maiò parte di celebrazione naziunale, u presidente dirighje u paese, cù i desfruciali, i riti, è una maratona annuala. Hè una storia interessanti, cum'è c'era un statu di colpu è militaru. In fattu in l'annu prima di l'indipendenza, u 30 per centu di a pupulazione emigrà à l'Olanda, scantu di ciò chì succidia à u paese in u so propiu.