Esplora l'Spazireddu di Atlanta

Becky Katz, di Park Pride, ci duna un giru di u spaziu veru di Atlanta

L'Atlanta ùn hè micca cunghjuntu "a cità in un boscu" per nunda, a copertazione di l'arburetti di a cità (un 36 per centunu, in quantu à a mediu naziunale di u 27%) hè a più altu di e cità principali Americhi. Accuglianza di documenti di parchi è giardini, miglii di viaghji è abbundanza di natura cunfigurazioni è servizi verdi di i parcu di ghjoventie à pezzi sportivi, parchi di cani à arti publici, u Atlanta hè megliu scupertu fora.

Ci hè qualcosa chì parechje per ogni persunalizatu, per favvi avete a buttrega di a finestra, u guardu d'avè, l'esercitu allora o passanu tempu cù a famiglia sana. Infatti, chjamatu in l'entusiasmu di l'alba, Becky Katz, hà viscuvatu u cuncorsu di prughjettu di u Park Pride (un parco di 25 anni è l'associazione spaziu verdu chì sustene u parcorsi ecunibuli è aumentati in Atlanta), per aiutà à creà un finneddu verde ùn importa ciò chì a vostra inclinazione pò esse. Fate un ochju:

Claramente, Katz ùn hè micca strangeru à u spaziu veru di Atlanta. Alcuni di i so avutri favuri include:

Story by Kate Parham Kordsmeier, u spéciale di Atlanta per u viaghju è l'autore di Atlanta Chef's Table: Rè straordinariu da u Peach Grande . Kate hè ponu ghjunghje nantu à u Twitter @KPKords o à mail a k pkords@gmail.com. Ùn vi scurdate cum'è noi in Facebook.