Etiquette Advice for New York Wedding Guests

Cosa Aduprà, ciò chì dà, è cumu tratta di Situazioni peggy

Ora prontu per a staghjone di i sposi in NYC ? I matrimonii sò intesu per esse tempi di celebrazione, ma dinò pareanu postu quessi situ tagulosa peggy per i visitori. ¿Cuánto debería pasar en tu regalo de boda en NYC? Pudete fà un alloghju? Cumu si pò esse un damuntore? Pudete sguassà quì u vestitu biancu calore à a famiglia di u vostru amicu?

Avemu dumandatu à Manhattan chì hè un armistiziu di u casu chì era l'experte Elise MacAdam, autore di Something New: Etiquette di casate per Regola Breakers, Tradizziunisti è Tutte tutti in Entre , per risponde à parechji di e quistioni cchiù cumuni chì vanu di i sposi di casa di vitturi di a cità di u novu.

Dilemu di Cunsumeddu Casalinga # 1: Cumu possu turnu nantu à u presentu di a matrimoniu? Cumpete fora di u registratu? Dàtene soldi? Quantu? Pò l'aghju purtatu à a festa?

L'Avvene d'Elise: Ùn ci hè micca una regula nantu à i rigali di casali è ancu chì questa pulitica s'applicava universale, hè particularmente u casu in New York, induve a ghjente venga da tanti sfarenti sfarenti cù tradiziunali. Qualchidunu só dà à u cartulare, l'altri solu rigali, ecc. Cci fu assai più regoli in u New York di u XIX sèculu, quandu e parenti chì anu a dumande ùn anu da esse tene, di intimità.

U fondu hè chì e persone ùn deve micca bisognu di "pagà per i so piatti" è ùn ci hè micca una quantità prescribed per rigali. Hanu da deve ciò chì si pò furnisce è ciò chì sentenu per dà. Sì si sò troppu chjappi per dà à qualcosa, avè devi mancunu a parolla di un matrimoniu una felicità di felicità è dicendu chì fate felice chì sò cose in a festa.

In generale, ùn hè micca a megliu idea di porte rigali à a casale stessu. I novu si sò stati trattati di scummigghiarisi cumu per piglià a casa in u ghjornu di l'accugliente è i chancei di u vostru prisenti per perdudi o rutti sò più altissimu chì si avete avutu l'imbusca.

Dumplettu di Casate Dilemu # 2: Un amicu anticu, ma micca intimurariu, m'hà dumandatu di stà in a festa di e vostre casamento. Aghju fattu una dummanda sei volte in l'ultimi trè anni è ùn aghju micca aduprà issa. Ci hè una manera di rescue?

U cunsigliu di l'Elise: E l'aspetta chì a ghjenti aiani di i donni d'assicuranza anu più grande è più caru.

Ci hè mancassi per addimannari, ma solu cù delicatesseni estremi è boni cumpurtamentu.

A sposa hè u vostru amicu è deve sapete e circustanze di a vostra vita. Prima di ricusate u travagliu, piacè à a sposa è li dettu cunnuscenza di e vostre limitazioni. Sì avà solu l'expectativa minimale, pudete micca bisognu di rinunzià l'unurariu (avete ancu ùn avete da cumprà un vestitu). Sì dite chì esse esse l'unica donna d'una sposa d'una sposa, o un solu di un paru di pirsuni, sarà più difficili per rinvià a dumanda, ma sarà più faciule per voi per parlà à u vostru amicu cù e vostre limitazione finanziaria è alcuni di qualcunu di cumprumissu. Solu, nimu hà bisognu à passà u debitu per esse una damisa.

Per esse, se a festa di nozze hè abbastanza grande, avete averà bisognu à dite à u vostru amicu chì ùn sò micca in una pusizione di ripiglià un accordu finanziari supplementu è ùn vole micca dettiru à qualcunu. Dicerate chì site felice intendate da esse in a matrimoniu ma chì pensate chì sarete più còmico si serebbe statu un clientu "civile".

Dilemmma di Chjami Aghjugna # 3: Forse invitatu à a casate di u mo cumpagnu. U mo nomu era l'unicu in l'invitu. Ùn crede micca ch'eddu sà chì mi tenu un novu live-in. Vi vùagliu a RSVP per tutti o duvemu aghju andà à soli?

Avvisu di Elise: Questu hè un casu duverebbe bisognu di parlà à u vostru collegu.

Ùn ci vole micca à aghjunghje un qualchissimu chì ùn era micca invitatu à a vostra carta di risposta, nè ùn deveri più vede cun u vostru novu. Perchè ghjè in una relazione longa per via di cummessu, avete è u to cumpagnu sò da invitatu à i sposi in casu. Ùn ci hè nunda di male per dumandà educamente se u vostru sposu pudete assistisce à a casate. Sì dite chì avete assistitu à solitu, puderete sceglite di sguassà nantu à u vostru propiu o si sente u casu.

Dilemu in Chjami Aghjugna # 4: Aghju un vestitivu biancu ch'ùn ci piace è aghju veramente calore in questu. Ùn pare micca un vestitutu di castagneto. Pudete vìdiri versu u bellu?

L'Avvene d'Elise: Perchè stende a vanda? Hè generalmente cunservata povira forme di porte bianchissima a un casamento s'ellu ùn hè micca a sposa è assistenu in questu vestitu puderia fà fà fà fà guadagnà qualchissia mi piace.

Di sicuru, ci sò esse eccezzioni à sta pulitica.

Certi volte inghjinuchjate u so nomi di duminazione in biancu è ci sò casamenti in tematichi in quali l'invitati sò struzzionati per aduprà bianchi o bianchi (Truman Capote hà fattu stu famigliu di u feste cù u so notori 1966 Ballu Notturnu è Biancu utili a Katherine Graham à u Plaza Hotel).

Ma solu s'è vo ùn sapete chì ùn vi mancu piacevate chì vulete robba a prova di u sposu, trova qualcosa cosa per vèstinu. Pensate à questu com'è una occasione di fà cumprà.

Dilemmma di Cunsumammu Casu n ° 5: Aviu invitatu à una festa di partenza. Avissi avutu a purtari un prisenti?

Avvisu di Elise: ùn sò micca mandati prisenti per partiti d'imballaġġ. Hè strettu per voi. Se vulete aghjunghjerà qualcosa, ùn avete micca à passà o quattro. Regali attraenti, cunsumu cum'è u vinu, cioccolatu, o altre edibles luxurii sò ideali è ùn sò micca spessu sottu fattu di simbolisimu, perchè pudete darà senza avè da pinsà assai di u gestu.