Flagstaff Gay Pride 2016 - Pride in the Pines 2016

A festa di u orgogliu glottura di u Arizona sittintriunali

Hè solu un'urganisazione di dui minuti à u nordu di a metropole desertu massiva di Phoenix , ma Flagstaff senti un mondu. Questa alcagne è altitudine a grandu passare di a cità à u Grand Canyon , cù una grande populazione di i studienti università chì assistenu à l'Università di l'Arizona di l'Arizona, hè nestled à mezu à i foglie di ponderosa-pene in l'umidità di a muntagna più altu di u Statu, U Humphreys Peak (12,633 elevazioni). Flagstaff ùn hè micca esportamentu una mecaera l'ogetta, ma in l'ultimi anni hè diventata un locu sempri più divulgatu per viaghjà è visità trà GLBT vitturi, in parte perchè tanti gays è lesbiani vanu in Phoenix.

Flagstaff hè ancu menu di una ora da New Age-y è di l'amici gay di Sedona, è hè un sciccareddu veloce per i viaggianti attraversu u suduvestu, trà Los Angeles è Albuquerque nantu à l'I-40 (un stretchinu culuritu di l'antica Route 66 passa à u dirittu à traversu a cità).

A cità di 70 000 è per a maiò parti abbastanza liberale quantu l'Arizona va, è a so cumunità gay è lesbica cuntinua sempri criscenu. Ogni ghjugna, a cità celebrà l'Orgullo Gayu, ufficialmente cunnisciutu cum'è Pride in the Pines. Questu annu u Gay Pride Flagstaff celebra u so 20 anniversariu u 25 di giugno di u 2016. Belinda Carlisle, Crystal Waters, Brandon Skeie, è parechji altri si farà sta scena.

I festi si sò nantu à u cantatu uccidintali di u centru di u centru chicurale, in Thorpe Park (191 N. Thorpe Rd., À u W Aspen Ave.).

Ricerca Anglais di Flagstaff

Visita a notte Gay Flagstaff Gay è Guida Gay di Guida per più nantu à chì manghjate è ghjucà in questa comunità bundonora alta!

Per consiglii nantu à quandu sughjireghja, verificate l' hotel Flagstaff è Grand Canyon Guida Gay-Friendly Hotels.

Ricercianu i publichii gay di l'Arizona, cum'è ECHO Magazine, per più nantu à a scena gayale di a regione, in più di l'uriginale AZ Gay Pride Guide, GayArizona.com. Fighjate dinò u situ di u visitore eccezziunatu da l'organizzazione turistica ufficiale di a cità, a Cunvenzione di u Flagstaff.