Fonti in viaghju di Mirepoix

Mirepoix hè locu in Midi-Pirenei (vede: France Regions Map ), una regione di Francia di u Sudu trà Carcassonne è Pamiers. Aprire 3100 persone viranu permanentemente in Mirepoix. Malgradu a so petite grandu, Mirepoix hè unu di i megliempi di una cità medievale in a regione - è ci sò assai pruduttivi!

Per andà à Mirepoix

L'estazione di treni più vicinu à Mirepoix hè truvatu in Palmiers. L'aeroportu internaziunale più cercanu hè u trasportu di Carcassone-Salvaza.

Hè megliu d'avè un carru per visità à Mirepoix.

Mirepoix hè di circa 8 ore di u tempu di cunducerà o à 8,5 ore per via di train da Parigi. Ci hè un bus SNCF da l'estazione di treni in Palmiers chì vi porta a Mirepoix quattro volte à ghjornu.

Dove Stay

Per stà u centru di a piazza medievale evocativa chì avemu vistu in Europa, Place du Maréchal-Leclerc, ricumandemu Hotel La Maison des Consuls - Mirepoix.

Per quellu chì vulete fà l'usu di u mercatu di Mattea di Mattea di Lunedì, l'amparatu di noi, avemu suggeritu chì prupone una chjesa o casa. Pudete cuntrollà Airbnb o HomeAway per i megliu opzioni.

A voir à Mirepoix

In u 1289, Guy de Lévis reconstruìu a cità nantu à i banchina di u fiume, cun una grande piazza centrale - Place du Maréchal-Leclerc - è rini stati fora di una struttura di reta.

A Place du Maréchal-Leclerc hè unu di i più chjorni medievali viventi è evocadores in Europa per vede, è un esempiu perfettu di l'architettura favuritu.

L'edifizii medievali quì u filu di a quadra offerta l'ombra di i chjassi di u pianoforte custruitu da vigorii assulitarii massivi - quelli di a Maison des Consuls are sculptured with representations of people and animals at the ends of the beams. L'uffiziu turisticu di Mirepoix hè in questu chiazza.

Lunedì hè u mercatu di ghjugnu simile in a Place du Maréchal-Leclerc, è ùn deve micca misstu.

Mirepoix hè sempre assuciatu à a fine cucina francese, dapoi u nomu à u puntu basu di basa di leghje aromaticu di zucca, cipudine, è l'api. (In attu, un chef li dete à ellu dopu u so patronu, un militru di Mirepoix cun u nome longu di Charles-Pierre-Gaston-François de Lévis du Mirepoix).

A chiesa di St Maurice, custruita in u 1298 da Jean de Lévis, hè statu trasfurmata in u tempu in a Cattedrale di Mirepoix, Cathédrale Saint-Maurice de Mirepoix. Hè gòticu è cunnisciutu per a so nave larga, u sicondu più grande di l'Europa.

U mercatu di Mirepoix hè tenutu u luni da matina. Hè assai prudutti i populi in Francia. Ùn solu ùn truvate antichi, robbi, vinu è ligumi per gastà i vostri soldi, vi vede i specialità alimentari lucali. I musici lucali attornu à i cafeti è i risturanti.