Forte di Japone chì Fasciculatore Fushimi-Inari sunti

Hè sta u veru "Stairway to Heaven"?

Giappone ùn hè nunda, siddu un paisanu di cuntrasti: antichi cù u mudernu; naturali cù l'articuli; sofisticatu cù primitivu. À u pezzu d'un ochju - o un passatu d'una sola strada di Shinkansen , cum'ellu era - pudete passà da u core di neone di u Tokyo, à i tempii di u 8 seculu di Nikko; da l'exuberante, subtropicue Hiroshima, à e sterile, dune-y Tottori .

Un esempiu di più drammatichi pò esse truvatu menu di cinque minuti da l'estazione cintrali di Kyoto cù trene.

Quì si trova Fushimi Inari Shrine, una cullizzioni di literalmenti migghiara di porti di Torii aranciali accadufati in ghjustizia in una muntagna foresta. Hè una di i pratiche più chjucchi in u mondu, per ùn dì nunda di u significatu storicu.

(Eppuru vi pareraghju qualcosa di questu, in un pocu di secunna).

Storia di Fushimi Inari Shrine

Stòrici acceranu in generalmente chì a prima porta di Torii hè apparevuta à Fushimi Inari nna vicinu à u VIII sèculu, è chì u principiu iniziale di u sacru hè di ottene Inari, u Diu di u risottu. A so longu di a storia di u Giappone, u sacru hè statu venutu à unificatu in u generale.

Quelli ghjorni, a maiò parte di e mila di porte chì fate a via da u livellu à u cima di a muntagna hè stata donata da l'impresi giuseu, chì, se si ligge nurmanna, pudete vedere lettura di i caratteri chì anu adornatu parechji di elli.

Destacà di Fushimi Inari Shrine

U primu cosa chì avarete bisognu cumu intrudu Fushimi Inari - beni, ancu di i milla di porti arancidi brillanti, chì sò sferenzi bien integrati è starkately contrastate cù u boscu circundante - hè assai fossili.

A mitulugia giappunisa cuntene e volpe com'è messageri, chì ghjè appruvatu postu chì unu di l'usi spirituali non-spirituali originali era un locu di salvezza per i scritti di l'antica storia giappunisa. Ùn hè chjaru secchè chì qualchissia u cuntatusu chì hà fattu a so manera in i libri di storia sò stati abbandunati in i torii , ma pensu chì prubabilmente troppu pocu scupertu sò sempri oculati.

E decenani di subtipuli è santuati asiste chì caminate più di dui mille à u cimiteru di u Monti Inari, chì vi dà drammatichi visione panoramica di Kyoto. Sì avè ottinutu u cima, un viaghju chì duvita almenu duie ore, avete ancu avè trovu parechji munzeri di preghje chì parevenu literalmente i milioni di turisti lucali quì ogni annu Giappone. (Pruviu Pruviu: Probabilmente ùn vulete micca di prugrammu u vostru propiu voyage à u Santu Fushimi-Inari in questa data, salvu chì l'idea di avè i vostri ritratti contaminati cù decenni di milla di altre persone hè appellu à voi.)

Cume si mette à Fushimi Inari Shrine

Santu Fushimi Inari hè lucalizata solu u sudu di u centru di Kyoto. A manera più faciule à acquistà si hè di piglià un trenu di linea Nara da l'estazione cintrali di Kyoto, chì hè ancu l'opcionu più bughjone, in particulare, se sè un usu di JR Pass. Assicuratevi chì ùn spunta micca un accidentamentu in un tren espresso o semi-espresso, perchè ùn ùn mancanu micca in stazzioni petite cum'è stagione Inari, è avete bisognu à svià in una di e stagioni più grande è aspittà per u paese lucale trasasso in a direzione opposta: Pianu bona è evite u moltu in u primu postu.

L'altru opzione, perva un caru più caru, hè di piglià un taxi per u santariu in tempu chì, se u tempu hè bonu, pudete sempre per passà da u vostru hotel o ryokan in Kyoto.

Chjamu Kyoto hè una cità chì, in più di e decine d'attraversu turistiche turchi ufficiali, hà storia annantu à ogni rincò, perchè ùn puderebbenu stufle nantu à tesoros incridibuli cum'è caminate trà a cità è u Santu Fushimi Inari, almenu in u viaghju sughjettu - ùn pò esse micca cusì spirituale nantu à u ritornu.

O potuto, datu tutti i cumbuglii chì ci sò à vede è fà in Kyoto.