Fu Dao Le! Quelli Chjubbatini Chini di a Porta

L'annu chianu hè a più grande festa in Mainland China. I sguardi, i stanzi è e strati sò chjappu cù lanterni tradiziunali, poechi è altri decorazioni tradiziunali. Unu chì si cunfusi quandu pudia ghjunghje ghjornu era un simbulu, un carattere mandarine, chì era purtamentu chjappà in piena davanti à e porte.

Allora chì era u significatu di stu caratteristicu chinu stranu chjappu in u cuntenutu di u cuntinente Chine? Ci sò dui parti à a risposta:

Part 1: Carattere Chinesa Mandarina

A prima parte hà da fà cù i caratteri corsi chinesi. Dopu chì avete statu in Chine per un tempu chì avete adigatu à i caratteri chini - o almenu avete usatu per ùn esse capace di leghje. Puderete piglià studienti chjamati pocu chinu è, di colpu, vi sarete tutte entusiasmatu quandu ricanuscianu a parolla per a muntagna ( shan o 山) o di u livanti ( dong o 东). Ddu emozioni di pudè leghje una cosa - ancu s'ellu hè solu un caratteru di una docena in u sincu di una tenda, hè piacevule.

Part 2: Puns and Homophones Chinese

A secunna parte hè di fà cù a lingua per questu a cultura. I parraturi chinesi utilizanu assai puns è omophones è i paroli o i significati di e parolle sò usati per rapprisintà una idea diversa. Stu cuncettu pò esse cunvince.

Eccu un esempiu di un omophone è cumu si usa per illustrallu u significatu è a cultura:

A parolla yu avia parechje significati diffeinu in mandarin chì sò interpretati da u carattere (a manera chì hè scrittu) è a pronuncia (u tonu).

A parola "yu" pò aviri assai significati diffirenti. Duie sò "abbundanza" è "pesciu".

Ci hè un mandarinu per u Chinese New year nian nian you yu chì, quandu scrittu bè in caratteri mandarini, significa "Ogni annu duie abbunna". Avà, cambia u yu (余) per l'abbundanza cù u yu (鱼) per i pesci è avà avete "Tutti l'annu, ci saranu pezzi". Qual hè u risultatu?

I toli chinesi in l'annu Chianu sunnu carchi di platti di pesci, lanterni di piscine è altri decorazioni attivi in ​​tuttu u paese durante a festa di semaia longa.

U Carrettu U Chiddu?

Una volta, hè un parlante, un ghjocu à parolle. U carattere chì hè colpu à culpa hè