Fumatore in Scandinavia: Pudemu fumu in Scandinavia?

Scupremu per unni puderete fumà in Scandinavia è qualchissimu tipu di lee antitabitu per tutti i paesi scandinavi anu avà ...

Fumatore in Svezia:

Svezia introdeti una prohibizione di fumaba in u 2005, chì cumpresu i ristorante, bars, pubblichi e pratiche publiche. In ogni casu, i suvi i permettenu di i restaurants per creà una sala di fumatori cù un salottu designatu senza ventilatori separati - un "patio di fumatori interno".

Fumatore in Danimarca:

Avà u terzu paese di non-fumà in Scandinavia, Danimarca hà aprezzatu recentemente lièggii di no-fumarius cum'è a Svezia è a Norvegia e avà solu permette di fumà in bars più chjucu di 40 metri sq. A maiò parte di ristorante è pubbulu creanu zoni designati à fumà aperti, ancu, perchè ùn hè micca chì u male.

Fumatore in Norvegia:

Norvegia hè dichjaratu chì hè stata a siconda paese in u mondu per avè liggi per u micca di fumà. Oghje in Norvegia, ùn accende micca in nudda parte di l'abitudini privati ​​o fora (preferibile in spazii chjamati specialmenti in cità).

Fumar in Islanda:

Fumare in Islanda ùn hè micca permessu in un edifiziu publicu. In più, l'Islanda hè un paradisu di fumatori - pudeteu chjardu in quasi nudda parte (in a ragiunazione). Dopu tuttu, Reykjavik traduttu à a "fucsia". Sè vo site un non-fumatore, solu dumandà esse chjappu di camere di hotel senza smoke-a.