Gloria Palace: U Futuru di l'Hotel Glória

Hotel Legendario Hè espertu à riprovisione in 2014

L'Hotel Glória, unu di i marcelli famosi più famusi di Rio de Janeiro è u primu hotel di lussu sviluppatu in Brasile, hè stata vendita da l'EBX d'Eike Batista. L'hotel avia acquistatu da Batista è chjusu in uttobre di u 2008 per un retrofit cun un prughjettu di DPA & D Architects et Designers, da l'Argentina. U travagliu hè micca cunclusu.

Leghjite più nantu à a vendita di Hotel Gloria u Feb.1, 2014

Storia Hotel Glória

Cumpagnatu in u stile neoclàssicu per a celebrazione di u centennialu di l'indipendenza Brasilale, a Glória hà assicuratu in l'industria di l'industria hotelera di u paese cun un prughjettu di l'architettu francese Jean Gire, chì hà designatu ancu u Copacabana Palace, apertu l'annu dopu.

L'albergo era custruitu da a famiglia di Rocha Miranda, chì l'hà vindutu à l'affari in Italia Arturo Brandi.

A situazione in u distrittu Glória furnia una vista bella di a Guanabara Bay è una vicinu à a piazza à Palácio do Catete, da a sede di u guvernu federale sottu u presidente Epitatu Pessoa. Li pulitici si eranu tra l'abitudini di l'ospiti, dopu à Brasilia diventò a capitale di a nazione in u 1960.

L'ospitu cumprista a gloria in u so nome sottu Eduardo Tapajós, un ghjovanu amministratore purtatu da Sao Paolo da Brandi. Tapajós hà compru Hotel Shareholders Glória è hà diventatu un paese.

In u 1964, hà scuntatu a so sposta futura, a bella Maria Clara, quandu era allughjatu in a Gloria. A coppia di u Tapajós, chì stava sempre in l'attu, hà pigliatu l'hotel à novi altri di prominenza è di lussu. Molti stili internaziunali è presidenti - in elli Luís Inácio Lula da Silva, chì si sò stati in l'alberghiera quandu facia in campagna in Rio, eranu trà i invitati.

In l'anni 1950, l'alberghiera è a nightclub di l'albergo era unipochi di i spichi di moda di Rio. L'hotel hà avutu un teatru.

U gustu di Maria Clara per l'antichi è l'articuli di l'arti hè stata riflessa in tutti i corsi - hà dicatu suite è spazii cumuni cù pianos, mirruzzi, candele, canzoni è tullieri chì anu abbandunatu una opulence in a storia di l'industria hotelera di Rio.

Eduardo Tapajós hà mortu in un colapisciu di l'helicopteru in u 1998. Maria Clara hà gestionatu l'hotel finu à avendu ricivutu l'offerta da EBX in u 2008.

Hotel Glória: U Libru

A storia di l'era Tapajós hè stata dichjaratu in u libru Hotel Glória - Um Tributo à Era Tapajós, Afetos, Memórias, Vínculos, Olhares (3R Studio, Portoghese, 312 pagine, R $ 200).

Scritta da Maria Clara Tapajós è Diana Queiroz Galvão è liberata in l'aostu di u 2009, u libru comparte parechje di l'esperimenti viscenu da Maria Clara durante i so 33 anni in l'hotel. U libru hè dispunibule in una edizione di lussu limitata. Pudete cumprà da l'editori o libreria, comu Livraria Cultura.