Guida à u Trenu di Lu Lu Chariot di lignu

U trenu di u Golden Carru hè numinatu da u carru di pietra in Hampi, unu di i tanti piazze ch'eddu visiteghja mentre vende u passaghju per l'istatutu di Karnataka. Vi via di a notte à parechji locali, è avete u ghjornu per scopre. U trenu, chì hè operatu da a Karnataka Tourism Development Corporation è hà principiatu in u principiu di u 2008, hè una di l'addiziunati novi à i treni di lussu in l'India.

U so logotipu hè fattu di un animu mitologicu cù u capu di un elefante è un corpu di lionu.

Caratteristiche

Ci sò 11 bagnate viaghjatori è oru di passaghju d'oru cù un totale di 44 cabine (quattru in ogni coach) è un servitore per ogni cabina. Ogni trasportu hè statu named after a dinastia chì hà rulatu Karnataka - Kadamba, Hoysala, Rastrakota, Ganga, Chalukya, Bhahamani, Adhilshahi, Sangama, Shathavashna, Yudukula e Vijayanagar.

U trenu hà ancu duie specialità restauratori chì sirve a cucina indiana è cuntinentale, un salottu, instalazione di cummerciale, gimnastu è spa. Unu di l'altimètresi hè u performatu di l'artisti lucali in u Madira Lounge Bar, in l'internu di quale hè statu creatu com'è una rèplica di u Palazzu di Mysore.

Rutes è Schedarii

U Chariot d'Oru duie duie percorsi: "U Pride of the South" passa da Karnataka è Goa, mentri u "Splendor miridiunali" hè una strada dilinata chì incorpora Tamil Nadu è Kerala.

Tutti sò per sette noite è operanu da uttrovi à aprili à ogni annu.

Ruta "U Pride of the South"

Ci hè una o duie viulazione per u mese, sempre nantu à u luni. U trenu abbanduneghja Bangalore à 8 ore è visita Mysore, u Parcu Naziunale di Kabini è Nagarhole , Hassan (vede l'estatua gianti di Jain saint Bahubali), Hampi , Badami è Goa.

U trenu arriva in Bangalore u luni à u dumènti da u luni à 11:30 am

Hè pussibule di trasportu nantu à u trenu per una parte di a strada, finu à u minimu di trè nuttati sò riservati.

"Route de Splendor meridionale"

Ci hè una o duie viulazione per u mese, sempre nantu à u luni. U trenu abbanduneghja a Bangalore à 8 ore è visita Chennai, Pondicherry, Tanjavur, Madurai, Kanyakumari , Kovalam, Alleppey (kerbala) , u Kochi .

U trenu arriva in Bangalore u luni à u mercuri di u luni à 9 am

I passageri pò viaghjà in un trenu per una parte di a strada, finu à un minimu di quattru nozzi.

U costu

"U Pride of the South" ci hà 22,000 rupee per l'indi è 37,760 rupee per stranieri per persone, per notte, basatu nantu à a doppia ocupazione. U totale per 7 nuttati hè 154,000 rupee per persona per indi è 264,320 rupee per persone per stranieri.

"Splendor meridional" custituisce 25 000 rupee per indi è 42.560 rupee per stranieri per persone, per notte, basatu in a usanza doppja. U totale per settette noite hè 175.000 rupee per persona per indi è 297.920 per persona per stranieri.

I prezzi include alloghji, comiti, viaghjatori, tariffi d 'accessu à i monumenti, è entretenimentu culturale.

I servizii servizii servizii, alcoli, spiagge, è facilità di u cummerciale sò extra.

Viaghju nantu à u Trenu?

Hè un modu excelente per vede u sud indianu in cunsulazione, senza difetti. A strada cullighendu vicinu à a cultura, a storia è a fauna, cù l'itinerariu cù i stops à i parchi naziunali è assai tempii antichi. L'Excursioni sò beni organizzati. I principali incù disegni sò u prezzu prezzu di l'alcoholicciali è u fattu chì e stazioni ùn sò micca sempre vicinu da e destinazioni. Ancu si hè un trene di lussu, ùn hè micca un vestitu formalu.

Riservate

Pudete fà una riservazione per u viaghju nantu à u Golden Chariot visitannu u situ web di a Karnataka Tourism Development Corporation. L'agenti di viaghju facenu riservazione.