Guida di Pavia

A voir à Pavia

Pavia hè una cità univirsita cun fine romanescu è medievali è un interessante centru storicu. Fundatu da i Rumani, a cità hà righjuntu a grandezza annantu à 1300 anni fa quandu fù a capitale di gran parti di a penisula taliana. Pavia hè cunnisciuta cum'è a cità di 100 torres, ma solu uni pochi ponu intactu oghje. Hè bisognu di una visita è hè un viaghju di ghjornu di u Milan , cum'è 35 km sud di Milano in a regione di Lombardia.

A cità si trova nantu à i banche di u fiumu Ticino.

Pavia Trasporti

Pavia hè nantu à a linea di trene da Milano in Genuva . Ci hè un serviziu di busu à l'Aeropu di Linate è a Certosa di Pavia vicinu com'è e cità è cità in Lombardia. I staghjone di u trenu è di l'autobus sò in a parti oveste di a cità è ligata à u centru storicu per Corso Cavour. Hè faciule fà passatu in u centru comparsu di Pavia, ma ùn hè ancu un serviziu di busu locu.

A voir à Pavia

L'infurmazioni turistiche hè a via F Filzi, 2. Da a stazione hè di circa 500 metri, pigliate a left on via Trieste è dirittu à via F Filzi.

Pavia Specialità alimentaria

L'specialità alimentaria di Pavia sò zuppa pavese è risotto alla certosina , creati da i monchi di Certosa di Pavia . In Pavia, cum'è in a mucha Lombardia , trova trovanu assai risotto (rice) pratiche, viti, i casgi, è e biscotti. E Ranasanu sò ancu cumunu in Pavia, in particulari in a primavera quand'elli sò cullati da i campi d'arrò.