Guide to Planning a Trip to Israel

A pianificazione di u viaghju di Israele hè u principiu di un passaghju inolvidable per a Terra Santa. Stu paisu piccu hè unu di i destinazioni più stilanti è variati. Prima di vultà, vi vulete piglià un corpu di alcuni reculzamenti utili è ricordi, sopratuttu si sia un viaghju per prime visitante à Israele è u Mediu Oriente. Eccu un resumatu di e visa, cunsiglii di viaghju è di salvezza, quandu saperà più.

Avete bisognu di visa per Israele?

I citadini di i Stati Uniti chì viaghjanu à Israele per esistene di trè mesi da a so data di l'arrivu ùn anu micca bisognu di visa, ma cum'è tutte i visitori sò tenite un passaportu chì hè validu durante almenu sei mesi da a data chì partenu di u paese.

Si pensa à visità i paesi arabi dopu avè visitatu Israele, dumandate à l'uffiziu duanale à a finestra di cuntrollu di passaportu in l'ariaportu per micca micca stampà u vostru passaportu , chì pudaria cumpone l'ingaghja per quellu paese. Hè bisognu à dumandà quandu u vostru passaportu hè stampatu. In casu, però, i paisaghji chì vi pudete visità dopu à Israele sò l'Egittu o Ghjurdanu, ùn deve micca bisognu di una dumanda speciali.

Quandu sia per Israele

Quandu hè a più bona volta per visità Israele? Per visitori chì facenu u viaghjà principalmente per interessu religiose, guasi ogni mumentu di l'annu hè un bonu tempu per visità u paese. A maiò parte di i visitori vulete piglià dui cose à a cuncetazione quandu a pianificà a so visita: u clima è i vacanze.

Summers, in generale cunziddi d'estensi d'aprili à uttobre, pò esse assai calda à e cundizioni umidi nantu à a costa, mentri l'invernu (nuvembre-marzu) trova e temperature più fresche, ma ancu a pussibilità di ghjornu sporci.

Perchè Israele hè u statu giudeu, cresce i viaghji in tempu passatu di travagliu annantu à e prime vacanze giudaica cum'è Pasqua è Rosh Hashanah.

I mudelli più longi tendenu à esse uttrovi è agostu, perchè s'è vo passate visitate à quellu di questi tempi, fate micca sicuru per inizià u prutezione di u prucessu di prenotazione hotele prima d'u tempu.

Shabbat è sàbbatu

In a Shabbat, o sàbatu, hè u ghjornu di a sema è chì Israele hè u Statu di l'Ebbre, pudete esse u viaghju da esse affettato da l'observanza di u Shabbat. Tutti i publicità publichi è a maiò parte di e negozii sò chjusi nantu à Shabbat, chì accuminta u Venneri di a dopu dopu à u tardi è finisce u sibbate a notte

In Tel Aviv, a maiò parte di a risturazione resta abbandunata mentri l'autumatichi è l'autobus basta annunziate ùn curanu, o si fanu, hè in un schedariu ristrettu. Questa puderia complicà i piani di viaghjate di u ghjornu à u sibbettu solu chì ùn avete un caru. (Nota ancu chì El Al, l'aerolìzia naziunali israeliana, ùn opera micca i vittime à i sabbatu). In contraste, u Diu hè u principiu di a settimana di Ghjenuva in Israele.

Mantendu a Kosher

Mentre a maiò parte di i più grandiosu à l'Israele serve l'alimentazione di Kosher, ùn ci hè micca legale vinkola è a maiò parte di i restaurants in cità cum'è Tel Aviv ùn sò micca kosher. Dice questu, restaurants kosher, chì vede un certificatu di kashrut cuncede per elli di u rabbinate lucali, sò in generale fàcili to find.

Hè sicuru per visità Israele?

A situazione israeliana in u Mediu Oriente locu in una parti culturale fascinante di u mondu.

In ogni modu, hè ancu veru chì parechji paesi in a regione anu stabilitu relazioni diplomatiche cù Israele. In vista di a so indipendenza in u 1948, Israele hà cummattiu sei guerri, u cunflittu Israeli-Palestinu ùn resta micca risolvutu, significatu chì l'inestabilità regiunale hè un fattu di vita. Viaghjà à a Streba di Gaza o a Cisgiurdania ubligatoriu d'esse di accuratamentu o l'autorizazione necessaria; però, ùn hè accessu senza restu à e cità di u Cintrali di Betlemme è Ghjerusalemme.

U risicu di u terrurizmu segue a esse l'amminazzioni in America è in l'esteru. Eppuru, perchè i israilis anu avutu a disgrazia di u terrurismu per un perdu più tempu da l'Amiricani, anu sviluppatu una cultura di vigilanza in materiali di sicurità chì hè più arricatu chì a nostra. Pudete vede tutte di guardia di sicurezza à i ghjorni à esse stati fora di supermercati, oghji rinfrescanti, banche, i centri di shopping, è i valori di borsa sò a norma.

Ci hè parechji seconde di a rutina ordinaria ma hè a seconda natura à l'israele è dopu à pocu di ghjorni serà per voi.

Dove si trova in Israele

Ùn sapete bè chì vulete andà in Israele? Ci hè assai per vede è di fà, è decisione nantu à una destinazione pò esse un pocu largu. Ci sò bèni di siti sacri è attraziu secular, idee di vacanze è più più cusì vulete refine u vostru focu secondu secondu a quandu u vostru viaghju pò esse.

Money Matters

A munita in Israele hè a New Israeli Shekel (NIS). 1 Shekel = 100 Agorot (singular: agora) è i billoli sò in denominazioni di NIS 200, 100, 50 è 20 siclii. Muniti sò in denomini di 10 sicli, 5 siclii, 2 siclii, 1 sicliu, 50 d'agoroti è 10 d'agoroti.

I modi più cumuni di pagamentu sò di u cartulare è a carta di creditu. Ci sò ATMs in tutte e cità (u Bancu Leumi è u Bancu Hapoalim è u più prevalenti) è quarchi ancu dà l'opzione di dispensazione di soldi in soldi è d'euros. Eccu un uttellu addatturatu di tutti i cose finanziari per i viaggiaturi in Israele.

Ebreu parlante

A più parte di l'israele parle in inglese, perchè ùn vi hà micca avete micca prublemi. Dice questu, sapendu un pocu ucrainu pò definittivament avete utile. Eccu alcuni frasi in lingua ebraica chì ponu esse utili à qualsiasi viaghjatore.

Paroli è Scritti in Letteratura Coreana (in English transliteration)

Israele: Yisrael
Hello: Shalom
Bonu: tov
Sì: ken
No: lo
Per piacè: bevakasha
Grazie: tutti
Grazie assai: ogni raba
Fine: beseder
Adessu: sababa
Excuse me: slicha
Qual'è tempu hè ?: ma hasha'ah?
Ci hè l'aiutu: ani tzarich ezra (m.)
Ci hè l'aiutu: ani tzricha ezra (f.)
Bonghjornu: boker tov
Bona notte: layla tov
Bonu sàbatu: shabbat shalom
Bona furtuna / congratulations: mazel tov
U mo nome hè: kor'im li
Quale hè a fughje ?: ma halachatz
Bon appetit: betay'avon!

Cosa à Pack

Pack light per Israele, è ùn ne micca scurdate di l'ùmmira: d'aprili à uttrovi avarà da esse caliu è luminoso, è ancu in l'inguernu, nantu à a sola capa extra chì necessaremu hè un ghjudicore chjuche è un ghiaccio. Israiliani si vestiti assai; In fattu, un famusu puliticu israelisu fù fatta per esame per fà un travagliu un ghjornu cù una corbula.

Cosa à leghje

Comu sempre quandu viaghju, hè una bona idea per stà infurmata. Un ghjurnale di qualità cum'è u New York Times o l'edizzioni in inglese di i publicani isulani Israeli Ha'aretz è u Jerusalem Post sò tutti i piazzi boni per inizià in termini d'infurmazione puntuale è fiduciale, prima è durante u vostru viaghju.