Hampton Roads Gay Pride 2016 - Norfolk Gay Pride 2016

Oghje in a vibrante è diversa cità di Norfolk, chì hà unu di e più grande comunità LGBT in u statu, ma ancu serve è scrivevuli di i città di Chesapeake Bay vicinu à Virginia Beach, Newport News, Hampton, Portsmouth è Chesapeake, Hampton Roads Gay Pride hè ghjucatu à mità à a mità di a fini di ghjugnu - a data di questu annu, chì hè una settimana prima di l'annu passatu, hè u 17 di ghjugnu è u 18 di u 2016.

Accadera principalamenti in e volta di a storica citadina marittima di Norfolk, Hampton Roads Pridefest hè pocu cumuni in quellu hè unu di l'unichi solu cumune in u mondu per aambienta un Pride Parade à l'acqua.

Accuminciatu à u sabbatu, u 18 di giugnu, l'Pubblico di l'Hampton Roads Pridefest Boat Parade hè un grande ghjocu di piacè, durante ellu chì mila linia di u costi di vista di e battelli di tutte e forma è di grandezza, a maiò parte di l'appiccicate cù i bandieri archempiu, formanu una processione di l'acqua . L'altri avvinimenti annantu à questu ghjornu di Pridefest include un feste di a strada di u Norfolk in u Parco Town Point (W. Main St. à Waterside Dr.) chì comprise prestazioni di una larga varietà di atti di musica in tuttu u ghjornu è in prima sera. L'attu di primu ghjornu hè synthpop cantante-songwriter Betty Who.

L'altru grande grandi eventuali di l'Hampton Roads Pride hè u Venneri-a notte (u 17 di ghjugnu) Pride Block Party, realizatu da 7 ore à a mezzanine è ghjucatu in Ghent circa 20th Street è l'Avenida Llewellyn. Ci hè un ballu à un DJ, una grande alimenta, è bellu prughjettu.

In tuttu a settimana chì guida à i grandi avvenimenti, ci sò ancu parechji altri avvenimenti di l'Amori di Hamptonsi chì anu cumbatte, u ghjornu di u 12 di ghjornu, seguitu da una notte di filmu, Pride celebrazione interreligiosa, almenu una altra reunione ogni notte.

Hampton Roads, Norfolk, e Virginia Beach Gay Scenes

I Camini di Hampton comprende l'area di a Virginia di Corsica chì induve l'Elizabeth, Nansemond è i fiumi di Ghjinnaghju sianu sienziali in Chesapeake Bay, è in quantu a baia incù l'Oceanu Atlanticu. Hè una di e regioni metropuliti più grandi di a costa di l'Atlanticu, cun una populazione cumminata di 1,7 millioni di persone, è e so cità chjave include Virginia Beach (450.000), Norfolk (250.000), Chesapeake, (235.000), Newport News (185.000), è Hampton (140 000).

Sti sti, anche Virginia Beach hè più grande è pussedi unu di i megliusi statali di l'LGBT, u Cactus Rainbow Cactus, Norfolk hà cun luntanu a scena gayale più grande è più notu chì hà cunnisciutu è assuciatu cum'è di diversi bars gay. In particulari, u storicu hè un locu particulari pà a famiglia LGBT in Norfolk per vende è ghjucà.

Norfolk, Virginia Risorse gay

Invece chì a regione di Chesapeake Bay ùn hè micca furnituata da un ghjurnalettu LGBT in particulare, l'Organizazione di l'Hampton Roads Pride hè una lista assai piacevule nant'à una richia di risorse è gruppi in u circondu. Ci hè ancu Hampton Roads Q-Matrix, un Resource Directory LGBT nantu à u situ. Un altru situ di utile hè u direttori d'Hampton Roads Business OutReach (HRBOR), a Càmera di u Cummerciu LGBT da a regione. Ma l'ultime, VEER Magazine hè una grandi pubblicazione di l'arte è di l'animazione alternante nantu à l'area di l'Hampton Roads chì hè occupatu di cunsiglii à cena, vita notturna, cuncerti, è più - hè assai forte nantu à a cobertura LGBT.

Un situ assai utile hè Visita Norfolk Today, chì veni pruduciutu da l'organizazione ufficiale di u turismu di a cità è cumprendi cunsiglii d'unni sughete, primi attraversu, è cusì. Du usu più largu, se sè vo vulete spiegà a regione, sò e pagine web di l'uffizzione statale di u turismu nantu à i Hampton Roads.

In più di dui uri, in a capitale di Virginia, ancu truvà una scena LGBT abbastanza è animosa. Vede a Richmond Gay Nightlife Guide per idee nantu à quale saldà è socialize in quella cità. Ogni risorsa utile includenu GayRVA.com, un site di LGBT nantu à a cità è u Gay Center di Richmond.