Hotel Haunted in u Iowa: The Mason House Inn

Quandu l'Alegria Hanson è u so maritu, Chuck, compriu u Mason House Inn dopu a retirazzione di Chuck da a Forza Aria, sapianu chì a storica Inn had at least one ghost. Ùn hè surprisante; a storia di 160 anni di l'innu hà vistu trè di i so patroni mori in l'ochju, è un altru assicillatu. Ciò chì hè surprisante era quantu parechji ghostly guests queden in l'hotel, è cumu attivu eranu.

Quelli Hotels: Quantu ghosts crede chì sò in l'hotel?

Joy Hanson: Avemu avemu almenu cinqui espitori chì sapemu. U Mason House Inn hè stata custruita in u 1846 è trè di i patroni sò morse quì. Hè statu usata com'è un hospitaliu durante a Guerra Civile, è dinò da un duttore chì era vicinu à quandu in 1920-40. Ellu murìu di la difteria è di parechji di i so pazienti. Ci hè un assassinu in una di e camere.

AH: Avete invitati di l'hotel hà vintendu quì schibbi?

JH: Avemu avutu invitatu cose da e so spirienzi di vèchinu una figura di brume, à vedene un zitellu nantu à u sbarcu chì piace à rende ghjucà à e persone, à una vera donna in un caminu di notte bianca, à un vechju chì "circonda me è poi sparisce ". Avemu un lettu chì si sceglie quandu chì nimu hà stata in a stanza.

Un invitatu in a Sala 5 hà dettu chì a so cammisa di pijama hè inghjuttata nantu à quandu era dorme. Pensendu chì era a so mòglia chì vulia turnà à turnà, pruvò à turnà i so manica ùn vinia micca cun ellu.

Ellu hà vistu è puderia vedà a so manica esse tatuata di più è ùn avete vistu nudda quì nant'à u ritruvamentu. Ricurdò chì a so moglia ùn vinia micca cun ellu in stu viaghju. A cammisa cuntinuau a coghju per parechji sicondi cchiù, è andà sgagiatu. Hopped out of bed and ùn mi pudia chjappà.

Hè strittu assai da a sperienza. Hè un Ministru è ùn ha micca cridutu in ghjochi. Avà hè ancu.

Un client era cuntrollatu è hà guardatu a so scala in a seconda stanza è dicenu: "Avete sapete chì avete ghjunti quì?" Aghju dettu si pudia riesce, disse: "Ùn aghju, ma l'aghju intesu. Sò felice è ùn vulete micca parte. Ùn hè micca stà morta, ma piacevuli quì nantu à a vita è si ne turnonu. piacemu quì, è ùn sarete micca minatu à nimu. Simu ùn vulete micca parte.

Un altru hoste hè vinutu à mè una matina dopu à l'esmorzar è dumandatu se sapia chì u locu era persu. Aghju dettu di parlà perchè a pensalla. Ella disse: "Aghju assittatu in a scialetta chì lighjava un libru per l'ultima notte. U mo maritu era in a bagnata. De sternatamente l'abitanti fubbe chjughu è una colonna di nebbia cuminciò a forma di 4 metri d'altitudini davanti à mè. e di cchiù, e sapiamu chì avia vicinu à veda un ghostu, aghju spressione in u tulipanu tutte e mio corpu, è aghju spaventu, dunque scumparse. Ùn era scary, solu struitu. Quandu vulia chì sapete chì u locu hè persu.

Un altru checkupu di visitori hà dettu a vista di a scala è dicenu: "Ùn avete. Avete un fannu quì. Sò troppu chinu di trattà cu sta notte. Puderaghju un spaziu in quellu ediziu? (Indicate u nostru bastimentu di annessu chì era un vechju pruduttiu è hè issa 2 stanze). Dice un anu di l'abane è l'era alluntanatu da quandu aghju cullacciatu per fà u colazione.

Dui citatini, chì eranu cusì à pudè vede i spiriti, m'hà dettu chì ci hè un zitellu annantu à 12 o 13 anni chì si prustesi in l'atteru di u sicariu. Hè vistutu di cuddà. Aspetta una o qualchissia. Ci piace à ghjucà i trucchi nantu à i quelli invitati. Hè cunnuscenu per noi è olii à e persone è poi cunsigliatu è tristi quannu ùn anu micca vultatu. L'avemu dettu Ghjeru. Giorgiu li piace à colpi à e porte, è quandu a ghjente apre a porta, ùn ci hè nimu. Pigliò di piglià e cose è mette in altre stanza. Hè piace à pull the pins in i vechji alarmi è facenu ring. (Pudemu e ristoranti digitale in parechji chjardi è ùn sapi micca cumu travaglià quelli.) Forsi era l'uchjatoghja a mossa di l'omu in a Camera 5.

Queste stessi gonciudelli dicenu chì ci hè una vecchia donna in u terzu pianu, u cambra sud, chì piace à vedenderà a nostra casula chì avemu guardatu in quella stanza.

A mo figliola hà u so cambre in a camere nord, in u terzu pianu è ella dice chì hà vistu una anziana in una cammargu bianca longa in a porta à quella stanza. Era visuva per un secondu è, dopu, spusò. A ghjente chì stà in Room 5, chì hè direttamente sottu à questa stanza, hà dichjaratu chì avìanu scappatu ind'è quellu chì era cacciatu in piena. Ogni culpete di esse stati svegliammi tutta a notte per una squeaking rocking chair à quì. Ùn ci hè micca una ghjesgia in questa stanza. Ùn hè solu un magazinu.

AH: Ci hè un statu assassinatu in l'hotel?

JH: Avemu un ghjurnale chì conta d'un assassinu chì hè accadutu in l'Inn. Un Signore Knapp hè statu presu in u coriu è hè mortu in una di e camere. Hè statu pruvatu per entra in un lettu chì era già occupatu. (Avia avutu visitatu a tavernu è era cunfundita quantu a quale era quì. Era l'omu in u lettu pensava chì era robatu, hà pigliatu un sapè da u so bastone, è scapigliò u so nomu. Knapp in u core.

Parechji steddi hà dichjaratu chì qualchissia viulente passò in a Sala 7 è averanu un malu sensu in questa stanza. Questa stanza hè direttamente sopra à a cucina è spessu sente passe dopu quandu nimu in a casa. Iu cullà per vede se un visitore hè stata fora di a strada è si pigghia un "aspettu". Ùn serà micca nimu, ma u bedu s'assumiglia chì quellu chì era stallatu nantu à questu. Pensu chì u Sur. Knapp hè sempre prova di entre in lu lettu. A mo figliola era in questa stanza facennu u bedu un ghjornu è cumu ella tèndeli nantu à tuccherà in a spedite, ella hà fattu ghjente in fangu. Pensendu chì era ancu pruvatu di ghjucà una besta in ella, si vultò, ma nimu hà statu quì. Ella abbandunà a stanza veloce è ùn ne stava tornu quì senza me.

AH: Chi di i patroni chì anu morse in l'hotel?

JH: Fannie Mason Kurtz muriu in a sala di comedor, da a chjappia, in u 1951. Era l'ultimu Mason à prupietà l'edifiziu. Avemu avutu un mistieru di manciari alligatoru in a sala di cenara chì seguitanu a circà à a chimenea è da vicinu à a stanza, è in daretu à a chimenea.

Infine, disse à me: "Qualchissia morse in questa stanza, quì da a chjappia. Sempre quì. Està cammendu à a stanza è salutanu l'invitati. Hè felice. Questu piace quì è ùn volenu micca. A donna ùn hà micca vistu u spiritu, ma pudia sentenu cum'è ella passava. A mo figliola è aghju avutu vistu "orbs di scena" in u mengianu.

Sembrenu una scappata di scattata zoomendu a TV o a lampa è catturà a luz per una frazzioni di secunna.

Signore McDermet, [un Ministru Congregalista rinunzutu, cumpratu l'ostelli in u 1989], ci hà dettu ch'ellu hà vistu a ghost of Mary Mason Clark in u terzu pianu. Hà avutu a so uffizione in quellu cambiamentu sudu è spiegava spessu vista di a so scrivania da vedà a so sughjera in una sedia per a finestra. Iddu hà dettu ch'ellu ùn era micca cuntentu cù a rinuvazioni ch'elli eranu in casa. I McDermets hà cunsideratu deci recensioni in cincu suite di dui cù banni privati ​​in tutti i camere. Chistu significava piglià quarchi pareti è mette in altri.

Quandu eranu re wallpaper in a Sala 5, anu travagliu tutta l'imbruttatu imbruttulatu è l'invuccaranu, solu per truvà torna altra volta a matina dopu. A terza matina, truvaru u wallpaper libru di mostra nantu à u pianoforte, chì stava abbicutu à una certa pagina. Accuncianu quellu wallpaper è metteanu. U paper hè stata postu è hè sempre quì. (McDermet hà dettu chì Maria hà sceltu u papieru per a cambra di i so parenti.)

Lewis Mason, [chì accattò l'hotel in u 1857], mortu quì in 1867 durante una epidemica di colera. U Signore Chjamu mortu quì in 1860. A figliola di Lewis, Maria Mason Clark, hè mortu quì in u 1911, nantu à u terzu pianu in u largu sud.

Era 83 anni. La neta di Lewis Mason, Maria Frances "Fannie" Mason Kurtz, mortu quì in u 1951 à 84 anni di età. Ella murìu in a sala di comedor, in una sacchea rocca cù a chimenea. Era mortu trè ghjorni prima chì quellu chì hà verificatu nantu à ella è a truvò.

AH: Qualcuno?

JH: Scrivu avemu dui dami (Maria Mason Clark in u terzu pianu è Fannie Mason Kurtz in u primu pianu), un anzianu, un zitellu, è u Surdatu in a Sala 7. Could there be more. Sapemu chì un meditariu murìu in Room 5 in 1940 di diphtheria. Hà allughjatu questa stanza quandu era una pensioni di u 1920 à u 1951.

Avemu dinò chì u bastimentu hè stata utilizatu com'è un uspitalista ospitu durante a Guerra Civile. Li suldati feriti fu purtati quì pè aghjustà u trenu per piglià à l'uspidale in Keokuk. Ùn pudemu solu cum'è parechji di elli murenu ancu quì.

Avemu ancu cunnisciutu chì a casa è u stazzili sò stati utilizati com'è una stazione in u Underground Railroad. Ùn sò micca sapè chì questu hè significativu per l'spiriti o micca, ma hè interessante.

AH: Avete vistu u ghosts?

JH: Personalmentu, aghju vistu un altu cù u vechju cù u capeddu biancu. U casu, quandu mi vede unu di i vechji miraghji nantu à u corridore di u siconda pranzu o a salottu, a vede è detta. Turnu per vede è ùn ci hè nimu. Cercu à u specchiu di novu è hè andatu. Questu hè chì m'hà accadutu quasi cinque volte chì mudificà quì in u giugnu di u 2001. Hè solu una testa, u so corpu hè una colonna di nebbia.

Aghju chjamatu "Signuri Foggybody". Questu hè questu chì era furmatu in a Sala 5 in u cuntu precedente.

AH: Sapete quale hè?

JH: Pensu chì pò esse Francis O. Clark chì hà sappiutu a cità per u so babbu, Lewis Mason, durante parechji anni. Ùn hè micca mortu quì, ma a so moglia, Mary Mason Clark, hà purtatu u so corpu per l'estremo è hè sipuntatu in u Cimiteru di Bentonsport. Questu pò esse l'omu chì "ùn hà micca mortu quì, ma piaceva quì nantu à a vita è si turnò dopu a morte". Aghju vistutu ritratti di u Signore Clark è era chjude è hà avutu capiddi bianchi. A mo figliola hà vistu una "punta flottante" in a Sala 8. A stanza era scura è ùn hà micca vistu nè manque brumante. Ella disse chì era un vechju cù u capeddu biancu.

AH: Chì avete avete avutu a sapè?

JH: Avemu intesu passi quan quarcunu era in l'edificu. Un'e pocu settimani ghjè, aghju scanzatu i chjappi in quandu sintì passi in u corridor. Questi chjappi. Pensendu chì era u mo maritu mi circà, aghju chjamatu "Sò in Camera 7". Ma ùn era micca ghjunghje à a stanza.

Aghju finutu a mo purzione è andà davanti à l'urdinariu chì l'aghju trovu parlante nantu à u telefunu in l'Uffiziu. Aghju dumandatu ciò ch'ellu duvia, è ellu disse chì hà avutu in u telefuni tuttu u tempu chì era struitu. Ùn era micca in el corridor. A porta di a porta era chjachjata è nimu di a strata puderia avè.

A me figliola è u so babbu andonu per una visita in marzu è anu stati stati in Sala 5. Hà esse dichjaratu ch'ella era alluntanata è hà aspittendu à u so babbu per vene in l'abitazione, perchè pudia apagar i luci. Hè intesu chì l'hà sceltu a scala, ma ùn hè micca intrutu in l'abitazione. In seguitu hà intesu chì l'hà scappatu l'escale di novu, è questu tempu hà intrutu in l'abitazione. Hà dumandatu da perchè ellu avia vinutu prima, ma ùn vinia micca in [ma] avia statu stallatu parlendu à mè u tempu. Aghju scantatu u scaluni solu una volta per andà in l'abitazione. Ùn ci era micca altri attrizzati in quellu pianu in questa notte.

Avemu trovu Windows appi chjude meta sapi ch'elli avianu apertu è aperti quandu pensu chì eranu tutti chjusi. A porta di a porta hè statu spessu stata chjappata quandu sò secondu chì l'aghju apertu per i ghjorni persunanti ghjorni in ghjornu. Avemu intesu stabbichili quandu sìammu l'unica casa, è dui voti avemu intesu un saccu di saccu di saccu chì si svighjò in a notte. In a matina, aghju trovu una buca di Wal-mart chì si stindia da a porta. (I wonder if George likes plastic bags.) A nostra porta di l'uttanu spessu si abre è cierra à a notte. In ocasioni, benessiri, certi voti stanu chjappu. Se dicu "Deterràni, si ne vanu", si fermera. I visitori hà dichjaratu i porti audificante chjude è passi in u passaghju tutte e nutturna.

Ogni tutti sò stati durmeni o sò stati l'unichi in u pianu; Qualchì manera ùn era nimu quellu chì hà intesu i ruvii, ghjusta una sola persona.

AH: Cumu hè vinutu à prupone l'hotel?

JH: U mo maritu, Chuck, si ritirò da a Forza Aria dopu à 25 anni di serviziu. Avemu avutu vicinu à Dayton, Ohio à l'ora. Avemu decisu chì vulemu pruvà a nostra propria attività è hà decisu di cumprà una piccula fugliale in Iowa. Mentre fighjava u situ web di u realtoru di farms, avemu vistu stu vechju hotel à vendita ancu. In un viaghju à l'Iowa in u veranu di u 2000, avemu firmatu à guardà certi di e corsi nantu à a vendita, è ancu l'anzianu hotel. Cascàimu l'amore di l'hotel è hà decisu di diventà Innesi invece di agricultori.

Un annu dopu, dopu chì [Chuck] si ritirò, avemu compru u locu è si trasfirìu. Viene furnituatu bè cumprà tutti i letti è i mobili è u mobili originali.

Ùn sò i quattru duminii, è ogni volta u locu hè stata vittata intattu cù tutti i mobili è mobili, perchè hè chjucu di antichi famigliali originali di Mason. Signore Mason era un mobili, è facia assai pezzi.

AH: Sapete chì l'avvedimentu hè aggradatu quandu avete acquistatu?

JH: Cumprà l'Inn in u 2001 sapendu chì era una vecchia sopra u terzu pianu. Hè per quessa l'usu di questa stanza com'è una stanza di almacenamento è micca una chambre. (Avemu avutu stava in una casa in Virginia chì era assunsi da un zitellu chì hè statu uccisu in u patiu di a curretta, per questu era nunda di brutale per noi.) Ma vendu s'ellu avvisu chì ci hè più di più in questu chì avemu avutu infurmatu.

Forsi un mese dopu avemu assimilatu, avemu cuminciatu à sente pisanti è avvisu a porta bloccata è apre u chjusu Windows. Avemu vistu orbs shooting in the dining room and Room 7. Una figlia hà pussutu ghjittatu in u so fanny è una altra figlia hà avutu a so toalla inutile nantu à quandu surtia da a maghjina. Hè statu solu una cosa dopu à l'altru durante quasi trè anni. I servizii cuntinuamente contà a so sperienze cù visiti pricidenti o visiti attuale. Quandu chì qualcosa succorsu, avemu da spiegà. U ventu sopra? Un otturatore chjappu? Qualcosa un qualchissia ci hà pensatu chì eranu sse? (Cume spessu, sò stata surprisata da un visitore piglià una "tour guidata" per l'Inn.) È ancu assai spessu ùn ponu spiegà i ruvi è l'avvenimenti.

Avemu pigliatu imaghjini in l'Inn è ci sò orbi in a maiò parte di elli. Avemu pigliatu imaghjini cù càmera diffirenti, e diverse cundizioni atmosferichi, e diverse tempi di l'annu, etc.

è avemu sempre orbs in a casa è in u Village di Bentonsport. I nostri invitati hà pigliatu imaghjini cù càmera di càmera digitale è ancu scorri. (Avemu avutu esse dichjaratu chì ci hè qualcosa di malu cù a nostra camera, ma ùn hè micca solu a nostra camera cumparendu.)

Quandu i visitanti è visitanti si dumandanu se l'hotel hè persu, perchè ùn sò ciò chì dì.

Ci sò certi persone si scantanu si dicenu ch'ella hè. L'altri sò felice è ùn pò stà aspittà d'avè qualchissia cume di un scontru. Sunnu però, si trova micca qualcosa chì mi dicenu di a so sperienza di qualcosa "stranu". E a ghjente chì aspetta un pocu di succorsu, hè dettu chì ùn anu micca levitatu o i so mantuzzi si spieghjanu cum'è in i canali di u viaghju. Scusate, a nostra ùn hè micca u drammaticu. Passi, sbattennu, porte si sò chjappi, è windows chì apre e cimi, un lettu messy, un visu occasionale di un ex-propiu sò a norma. I nostri fantasimi ùn vulianu micca dannu à qualcunu, simu piaciunu quì, sò felici è ùn volenu micca.

Foto di u Mason House Inn, include l'orb