I matrimonii di Same-Sex in Georgia

Georgia hà impugnatu u Supremu Court ruling legalizing the same sex marriage

I matriages sexu sessu hè statu legalmente ricanusciutu in Georgia da u 2015, per a tribunale suprema di u tribunale chì tutti i prohibi nantu à u matrimoniu di u elettu stessu eranu inconstitucionali. À quellu tempu, tutti i tribbezzii in Georgia puderanu dà licenzii di u matrimoniu à parenti di u stessu sexu.

Ma Geòrge storica conservatoriu, ci hè ancu assai dibattitu per esse se u Supreme Court interfere cù u drittu statali di guvernà i so citadini, cù gruppi di riliggiusi oppuravanu assai à a lettera di a lege.

Galizia era unu di i ghjuchi oppunenti di l'unioni di u mondu sexu, cù un pocu di municipalità chì ricunniscianu alcuni cunsexe sessuale prublemi à l'urganisimu di l'altitudine di u 2015.

Storia di u Same Sex Matrimoniu in Georgia

Prima di a dicisioni di u Supremu di u ghjugnu di u 2015 in u caso Obergefell vs. Hodges, unioni di u stessu sessu, cumprendi cumuni cumerciali, ùn sò micca permessi in a maiò parte di Georgia. In u 2004, un 75% di i votanti accettanu l'Enemana Costituzionale Georgia 1, chì praticavanu i caseddi stessi:

"Stu statu si ricanusciarà u matrimoniu solu l'unione di l'omu è a donna. I matrimonii trà i persone di u stessu sessu sò pruibiti in stu statu".

A rimbursione hè sfida è sfamata in u tribunale in u 2006, ma a dicisioni di a tribunale perchè era annunziatu da a Corte Suprema di Georgia. Ci ponu esse legge statale finu à u 2015.

Doppu a rivoluzione di l'Obgerfell, u procuradoru genugatu di Georgia, Sam Olens, petitione à u Supremu Courtu per a permissione di a cumpagnia di Georgia per unioni di u sessu per esse intactu.

Galizia era unu di 15 stati à prufittà sti appoggi à l'Obgerfell. I Stati cuntestaghjenu chì a Cronzite Modificazione devi permettà ogni statali di decide di definisce u matrimoniu per i so citadini.

L'appellu ùn avia successu; a tribunale hà decisu contru Olens è Gov. Nathan Deal annunziu Georgia avidiniscenu a curazione di a Corte Suprema.

"U statu di Georgia hè sottumessu à e liggi di i Stati Uniti, è i seguiremos," Deal disse in questu tempu.

Pushback in Georgia Contra u Same Sex Marriage

Emma Foulkes è Petrina Bloodworth addivintà u primu paressu di u stessu sexu sposatu in Georgia u 26 di giugnu di u 2015.

A ghjustizia di a Corte Suprema ùn hè stata senza esse in Georgia, in ogni modu. In u 2016, u Gov. Deal vettonu a so dicenu "libertà religiosa", u Cunsigliu Billu 757 cunnisciutu da i so supportanti cum'è l'Attu di Protezzione Spiegliu Lìbbiru.

A casa di Georgia Bill 757 cercatu à furnà di prutezione a "organizazioni basi in a fea", è permettenu à quelli gruppi à dà i servizii à parenti in u sexu nantu à l'objezzione religiosa. A lege avissi avutu ancu permettenu à i furmaturi à u focu chì ùn si sò micca alliniati cù credinità o pratichi religiosi di una cumpagnia.

Ma Deal, un Ripubblicanu, hà dettu chì u prughjettu era anathema in l'imaghjini di Georgia com'è "un populu cale, amiche è amatu". Quandu vetu à u prugettu, Deal a rappurtarii, "Nostru populu a travaglià à u collu, senza riguardu à u culore di a nostra pelle, o a riligione chì seguitamu. Trajetanu per fà una vita megliu per a nostra famiglia è e nostre comunità. caratteru di Georgia. Pianu di fà a mo parte per mantene a manera.

A resistenza cuntinuata à u Same-Sex Marriage in Georgia

U veto Deal di u Cunsigliu Billu 757 fici l'inghjulazione di assai in u so stessu partitu.

Parechji sfruttevuli rivali Ripubblicani signu un prumuzione per promulgarse un certu di liggi di "libertà religiosa" si avianu successu Deal cum'è guvernatore di Georgia.