I quattru muntagni sò stati buddi

Munti Santu in Chine

Mentre chì assai di e muntagne cinesi sò venerati più di a storia, quattru, in particulare, sò credi particularmente sagrati. E muntagne sò quì u celu è u toccu da a terra è in questu vina, i cose chì u bodhisattvas, o discìpuli Buddhistes chì anu aghjunghje nirvana ma tornanu à a terra per aiutà i mortali nantu à i so strade à l'illuminazione, stavanu in quattru munti sacri.

A rivuluzione di i siti Buddisti

Nantu à i seculi, i monasteri buddise hà custruitu cumplicati grandi in i monti è i peregrinu di tutta a Cina visitanu questi sacri.

Mentre a maiò era devastata durante a rivoluzione culturale, un rinnovu indrintu in i tradiziunali buddici è i dollari turistiche anu aiutuu à inizià a ristorazioni è i rinomini in parechji di i tempii muntagnoli.

Perchè Andate?

Queste muntagne rapprisentanu u più saggiu in credenze buddisti chinesi. Sò posti maravigliosu per visitarà micca solu per caminari è di scambia a natura chinesa, cusì chì hè, ma ancu per sperienze u renaissance di u Buddhismu Chine.

Ciò chì creeppu mentre esse sende

I muntaggi sacri chjina sò stati siti per perigine per centosi anni. Ùn puderà micca truvate camini di muntagna sipultu, ma petri passate di petra sculpite da a muntagna - o pocu stile rinuvatu rinfurillatu. Mentre ùn anu ignotu cum'è destinazioni in l'Occidenti, sti siti sò posti di culte per i buddati foru di tutti in u mondu, è ancu per esse ricerca per i ghjovani excursionistes chini. Cusì, ùn hà micca bisognu solu nantu à a muntagna.

The Four Holy Mountains