I uragani di North Carolina

Una storia di i furiani chì anu influenzatu North Carolina

Per a costa atlantica di i Stati Uniti, a stagione d' uragane da u principiu di ghjugnu à a fini di nuvembre.

Carolina di u Norvegese hè sensu micca alcuni strangeru à i cicloni, è hè statu storicu u prigione di assai tempi di tempesta. Charlotte si metti circa 200 chilomitri di Myrtle Beach, SC, Charleston, SC è Wilmington, chì sò tutti i tempi di l'uraganu . Molti di e timpeste chì facenu a terra in questi cumuni custieri culminanu affissà a Charlotte.

Doppu à a so diminuità è di numerosi pensioni, Charlotte also serves as a evacuation point residents in Corsica è in South Carolina .

Da 1851 à u 2005, North Carolina hà stata chjappata da vicinu à 50 l'uragani - 12 d'elli pudessinu esse cunsideratu "major". Vinti dui d'aquests arradicati eranu una categurìa 1, 13 d'elle categoria 2, 11 eranu una categoria 3 è una era una categoria 4. A categurìa 5 l'uraganu ùn hà mai accattatu direttamente in Carolina di u Nordu, ma l'esperti parvenenu chì hè sensu possibbili.

A seguita hè una storia breve di certi di i più grandi uragani per pressioni in North Carolina.

1752: À a fini di sittembri di 1752, un furacanu estremità a costa di North Carolina, distruzendu a sedie di u Cunsumu. Un pruvellu di l'area di Wilmington hà dichjaratu chì "u ventu brusgiò tantissima chì hè stemmatu u corpu di u Golfu in u so cursu di u nordu è u lampò in i costi. À 9 ore l'inundazione hè ghjustu cù un impetuosità è in pocu tempu a marea s'arrizzò dece metri sopra à a marca alta acqua di a marea altissima. "

1769: U uraganu hà fattu u fiumu di l'Outer Bank in u Septembre. A capitale coloniale di u tempu (situatu in New Berne) hè stata distruttu quasi distruttu.

1788: U uraganu hà fattu a terra à i Banque Uteri è si trasferinu in Virginia. Questa tempesta era cusì notu chì George Washington hà scrittu un rapportu detallatu in u so diurnu.

U danni era severu à a so casa in u Vernon, Virginia.

1825: Unu di l'uriggini registrati antichi (prima ghjugnu) purtonu venti increiblemente dannuvuli à l'statu.

1876: Duvintà cunnisciutu com'è u "Centennial Gale" trasmutò in North Carolina in settembre, purtendu inundazioni à a costa.

1878: Ogni tempesta pisanti, u "Gran Gale d'October", ghjittò in l'Outer Banks in uttrovi. Winds di più di 100 chilometri di una ora anu statu registratu in Cape Lookout, vicinu à Wilmington.

1879: U uraganu in l'Aostu di questu anni hè statu unu di i più impurtanti di u seculu. Disposi per a misura di a velocità di u ventu eranu distruttu e distruttu da a forza di i venti in Capu Hatteras è Kitty Hawk. Questa tempesta era cusì intensa chì u guvernatore statale, Thomas Jarvis, era furzatu à fughje.

1896: Un furacanu di sittembri hà fattu a terra à u luntanu da u Carolinas, in a parti tramuntana di Florida. A timpesta hà sempre bellu aspettu forte, è 100 mila di una vìnnita di venti di u ventu hè statu informatu finu à u nordu di Raleigh è Chapel Hill .

1899: U "Uraganu di San Ciriaco" faria via ind'i Outer Banks in l'Aostu di questu annu, inundatu porte di a comunità Hatteras è altri isule di barrera. Diamond City, a comunità di civiera lonelana di u statu, hè stata distrutta in a tempesta è esse abbandunata.

Eppuru più di 20 morti funi rapportati.

1933: dopu à 30 anni di parenti tranquillu, duie forte tempesta fughjava a costa di North Carolina, una in August, una in settembre. E più di 13 cm di pioggia èranu lampatu nantu à i Bancari d'Urgenti è i risultati di u ventu di più di 100 mila per l'ore avìanu informatu nantu à a regione. 21 morti sò stati rapportati.

1940: A Agostu, un furaggiu sciu di passaghju à a regione dopu adupratu terra in South Carolina. Inundazioni longu in a parti occidentali di u statu.

1944: U settore, u "U Grandi Uraganu Atlanticu" hè stata trava in u Bancu Outer, vicinu à u Capu Hatteras. Dui avutri Guardia Costaria, u Bedloe è i Jackson, anu distruttu, è resultendu a morte di quasi 50 membru di u so cumpagnu.

U 1954: In uttrovi, unu di e tempi più intensi di u seculu, l'Uraganu Hazel, scuntene à l'internu, vicinu à u cunfini di North Carolina.

A tempesta coincidia cù a marea più alta di l'annu. Parechje chjamati beach era devastated. Brunswick County anu vistu a devastació più forte, induve a maiò parte di e casi hè stata distrughjita o danuviu da l'abitati. In a cità di Long Beach, solu cinqui di i 357 edifici sò stati riuniti. Intrave u 80% di e case di casa in Myrtle Beach anu distruttu. Sicondu un rapportu ufficiale da u Tempu Bureau in Raleigh, "tutti i traccia di a civilizazione in a marina di u costu immediata entre a linea statali è u Capile Fear anu anu piantatu". L'annuncia di a NOAA nantu à l'uragani di l'annu manifesta chì "ogni molu in una distanza di 170 mila di costa hè stata demolita". Nineteen fatalità èranu riportati in North Carolina, è parechji cintunari più ferite. 15.000 abitazioni fubbe distruttu è vicinu à 40 000 danuvuti. I danni in l'statu ammuntra $ 163 millioni, cù una prupietà di a marina perchenta $ 61 millioni di danni.

1955: Trè furesani, Connie, Diane è Ione fugliassi in un periudu di sittimilipii, causando inundazioni recordu nantu à e regione custiera. A Cumpagnia di Outer Banki di Maysville hà infurmata propriu à 50 cm di piova chjuchevanu di sti trè timpeste.

1960: U Hurricane Donna ghjunghjeu à u Capiclieru com'è l'uraganu di a categurìa 3, è fermanu un uraganu in tuttu u passaghju per l'statu. Vianosi sustinni di quasi 120 miles per ora si sò informati à Cape Fear.

1972: Un uraganu chjamatu Agnes hà pressu à a Florida Gulf Coast, prima di trasfurmà à i stati miridiunali. A pioggia di torrente spuntau à a mità occidintali di North Carolina, causendu inundazioni extensione. Dui morte sò stati rapportati.

1989: Una altra di e timpesti più intensi in a storia recente, u Hurricane Hugo hà fattu a terra in Charleston, SC in settembre. A tempesta manteneu una quantità incredibile di forza, è a tempesta viaghja più luntanu di l'internu di u normale. Dopu quellu tempu, assai persone anu dumandatu: "Hè Hugo un furacanu quandu era ghjuntu à Charlotte?" Siccome a tempesta era ghjustu nantu à a custera di a categurìa quandu vinia per a regione, hè statu debatitu nantu à a ghjustizia o micca a tempesta chjamata furia di l'uraganu secondu a quale hè dumanda. In quantu una rispunzione "ufficiale", cum'è l'ochju di a timpesta passava nantu à u centru cità di Charlotte, a tempesta fècenu qualificà di l'uraganu (venti sosteni di più di 80 chilometri à una ora è gusts di più di 100). Milà d'arburi eranu caduti, è u putere era fora da parechji settimuli. Hugo resta un di l'uragani più devastanti per tuccate a costa di Carolina, è sicuramente a più devastanti à Charlotte. Ancu parechji pirsuni crede chì a maschera di Charlotte Hornets da NBA, Hugo, pigghiò u so nome da questa tempesta, ùn hà micca. Irurizò, Hugo the Hornet hè statu creatu un annu prima di a battaglia à Charlotte.

1993: L' uraganu Emily era una tempesta di categurìa 3 quandu avvicinavanu à i Banque Outer. A tempesta era capu internu, ma resultau à u mare à l'ultimu momentu, scrusa a costa. Nimu, vicinu à 500 case, sò stati distrutti in Hatteras, è u corpu hè stata chjappu in l'isula quandu l'agiarie teme chì numerosi linee di e energia di a pianeta principiavanu pirsivi. Inundazione hà lasciatu un quartu di quatru di a pupulazione. Sulu parechji morte eranu informati, in ogni casu - nataturi in Nags Head.

1996: U Hurricane Bertha hà fattu u North Carolina in u lugliu è u Hurricane Fran in settembre. Hè a prima volta da a mità di u 50 anni chì North Carolina avia avutu dui passageri di l'uraganu in una tempura di l'uraganu. Bertha hà distruttu di quarchi piscadore è marina in l'area di Wrightsville Beach. A causa di a devastazione di Bertha, l'estea di polizia in Topsoil Beach hè stata allughjata in un tritu doppiu largu. Inodori di l'Uraganu Fran puderà dinò a polizia. U ponte di Kure Beach fu distruttu, è ancu i storichi storichi induve l'internu, a NC State University è l'Università di North Carolina, eranu daniciati. Almenu sei persone sò stati ammazzati in a tempesta, a maiò parte di queste da accidenti auto. L'area di Topsoil Beach hè stata culpita da l'agrarie di Fran, cù più di 500 milioni di danni reporti, è u 90 per centu di strutture danate.

1999: Uraganu Dennis righjunsi à a costa à a fini di l'aostu, seguitu da l'Uraganu Floyd in mezzo di Settembre, seguitu da Irene quattru sette dopu. Ancu siddu Floyd hà fattu a terra à uccidintali di u Capu Hatteras, cuntinueghja à l'internu è hè cullucatu vicinu à 20 pioggia in parechje parte di u statu, causando inundazioni recordu è billini di soldi in dannu. 35 I morti di Carolina Carolina diventavanu da Floyd, più di inundazioni.

2003: U 18 settembre, u Hurricane Isabel falli in l' Ocracoke Island è seguita per a mezza di u nord. Inundazioni generalizati causaru tanti offuti di putere. Hè stata più durata in Dare County, induve inundazioni è venti migliuratu mila di casi. A tempesta realmente lavata una parte di Hatteras Island , furmendu "Isabel Inlet". L'Autostrada 12 di North Carolina hè stata distrutta per l'entrata furmatu, è a cità di Hatteras hè statu cut off da u restu di l'isula. Un pianu è un sistema di transatlanticu hè statu cunzidiratu, ma l'ultimatamenti, ufficiale pumped in sand per cumpagnie l'intrattenimentu. Hè trè castagnosi di u Nordu Carolina anu da esse rapportatu da a timpesta.