I vacanze di Lituania

Festivamenti Annulari è Celebrazioni

I celebrazioni annunziali di Lituania include vacanze secular moderni, festighi church, è festi pagani chì recueranu l'o patrimoni pre-cristianu di Lituania. A maiò parte di vacanze vouscrive qualcunu di espressione publica in mercati, festivals di strada, decorazioni o altre tradizioni.

U ghjornu di u annu-1 di jinnaru

A celebrazione di Lituania di a Eve di u Novu annu coincide cù quellu in quelli in Europa, cù partiti privati, pirotje, è avvenimenti speciale sona à l'annu novu.

Ghjurnata di Libertà Defenders-January 13

U Dia di a Libertà Defenders commémorate u ghjornu chì e truppi soviètici truavanu a torre di television in pienu di a Lituania di l'indipendenza in u 1991. Di u ghjornu è i ghjorni di preghjudiziu à u 13 di ghjennaghju, più di una doccia di persone anu uccisu è più di centu ferita. In u passatu, u ghjornu hà marcatu cù avvenimenti speciali, è dinò un ingressu à u Museu di u KGB

Uzgavenes-Febbraio

Uzgavenes , i celebrenze di Carnival di Lituania, sò in principiu di frivaru. Invernu è u ducentu di primavera in una lotta comicata è una effigenza di a rapprisintazioni di a staghjunazione fridda, In più, hè abbruciata. In Vilnius, un mercatu in outdoor è e l'attività di i zitelli accompanyanu e celebrazione è a ghjente feste è manghja pancakes in questu ghjornu.

Independence Day-February 16

Uffizionalmentu chjamatu u ghjornu di Restaurazione di u Statu di Lituania è più generalmente cunnisciutu cum'è unu di i ghjorni di l'indipendenza di Lituania, questu ghjornu marca a declarazione di 1918 firmata da Jonas Basanavičius è dinone altre signatorii.

L'attitu proclamatu Lituania com una nazione indipendente dopu a la WWI. In questu ghjornu, bandieri aghjustate e caratteristichi è certi negozii è i scoli.

Jurnu di Restituzione-11 di Marzu

U ghjornu di restituzione conmemorate l'attu chì dichjarò Lituania liberu da l'Unioni Suvietica l'11 di marzu di u 1990. Unnce chì Lituania avia fattu i so vuliri cunnisciutu à a URSS è u restu di u mondu, ùn hè micca finu à quasi un annu dopu quandu e nazioni straneri cumincianu pi uffiziale a l'Lituania è u so paese.

U Casimir-4 di Marzu

U San Casimir's Day ricurdeghja u patronu di Lituania. Fiera di Kaziukas, una fera d'articulu enormi, ghjucatu u ghjornu di vittime più vicinu à quellu ghjornu in Vilnius. Gediminas Prospect, Pilies Street è e strade lucale sò stampati di vinditori di Lituania è i paesi vicini, è di i persone chì venenu per fà fà fà di artighjanali è tradiziunale.

Pasqua-Springtime

A Pasqua di Lituania hè celebrata sicondu a tradizione cattolica romana. Elabora palmi di u Pasqua è l'ovu di Pasqua Lituani sò elementi forti di Pasqua è simbulizanu a regurgita di a primavera.

Labor Day-May 1

Lituania celebra u Labor Day cù a maiò parte di u mondu di u mondu in u primu di maghju.

U ghjornu di u primu ghjornu di maiu; U ghjornu di u Babbu u primu domu di u giuntu

In Lituania, a famiglia hè una istituzione onorevule è altamente stimata. I matri è pare sò celebrati annantu à i so ghjurnati rispettivi.

Mourning and Hope Day-14 di ghjennaghju

14 di ghjugnu di 1941, cuminciò a prima di dipurtazioni massiva chì hè devenu dopu chì l'Unioni Sovietsu occupanu i Stati Baltichi. U ghjornu si ricorda di e vittimi di ste deportazioni.

San Ghjuvanni u ghjovi 24 di ghjugnu

U San Ghjuvenu ricurdeghja u passat pagà di Lituania. In questu ghjornu, i tradizioni è i superstiziu cunnessu cù u prossimu internu sò osservati.

Festività include saltà di i surghjenti è coralli fiere di l'acqua.

U ghjornu di u statu di u 6 di lugliu

U ghjornu di l'Etati di l'Etati marca l'autuni di Re Mindaugas in u 13u seculu. Mindaugas era u primu u primu re di Lituania è mantene un locu spiciale in a storia di a storia di u paese.

Assumption Day-August 15

Perchè Lituania hè una cattòlica catolica principarmenti Rumana, Assumption Day hè una festa impurtante. Certi cummerci è i scoli sò chjusu u ghjornu.

Nuvembre di Ribbon Day-August 23

Nuvellu di Ribbon Day hè un ghjornu in paese in Europa di ricurdà per i vittimi di u Stalinismu è u Nazismu, è in Lituania, bandieri cun lati negri sò purtati à marcallu stu ghjornu.

Tutti i ghjorni di u San di u Novembre 1

À a vigilia di tuttu u Santu di u Sancte, i tombi sò limpiati è decorati cù fiori è candileri. Cimiteri diventanu posti di luci è bellezza in questa notte, cullendu u mondu di a vita cù quellu di i morti.

Natale, 24 di dicembre

Chjamatu Kūčios, Eva di Natale hè una festa di famiglia. I famìglie spessu manghjanu 12 platti per simbulizà i 12 mesi di l'annu è i 12 Apostuli.

Natale u 25 di dicembre

E tradizione di Natale Lituana incluse l'alivi Natale di Natale, reunioni di famiglia, l'offerta di rigali, mercati di Natale, visita di Santa Claus è e manni privati.