In a Italia chì anu Filmatu Spaghetti Western?

Assai filmi spaghetti spazziati sò sparati in a rigioni di u duminiu spagnolu d'Almeria è uni pochi di Roma, ma anch'elli eranu filmati in o vicinu à San Salvatore di Cabras, una piccula villezza di Sardegna partendu di Cabras vicinu Oristano. Se vai in San Salvatore di Cabras, truvate assai fachadas di a casa chì pareanu chì si sò stati poptu accantu à un locu ouest salvaticu, perchè, veramente, sò quasi più. Anu trasfurmati in i 1960ini duranti l'epizza di Spaghetti Westerns in cità lucali salvatichi per u cinema.

Ci hè ancu un baru in San Salvatore chì un cowboy ùn avete micca incunificatu in. Tira u cacuminatu in u pavone pardner!

Ma San Salvatore ùn hè micca solu Spaghetti Western. U Festivale di San Salvatore , chì si face u primu weekend da settembre, hè unu di i festivals più antichi di a Sardegna. San Salvatore pare pò esse disertatu altra volta di l'annu; molti persone mantinenu casi e casi nant'à e case in casa di e so famiglie durante a festa.

"U primu sàbatu di sittembri, a la matina, un gruppu di circa un corpuscenti, tutti i ghjovani sfavilati chì ani vistutu un capuchjerinu, portanu u simulacru di San Salvatore da a chiesa di Santa Maria Assunta a Cabras à a chjesa di San Salvatore La chiesa di San Salvatore, situata à vicinu à Tharros vicinu Oristano, hè stata custruita annantu à un anticu santu subterraniu dedicatu à l'adorazione pagana di l'acqua. U chjamatu sete chilomitri ripetutu u domiciliu in a direzione opposta per rinvià l'estatua di u Santu à a chjesa in Cabras. A festa celebra u salvamentu di l'estatua durante l'anni 1500 dopu à un attaccu da i Saracini. À a sera, festini cuntinuamu cù pezzu grilli è Vernaccia, un vinu chjaru tipicu di sta regione, per tutti ". ~ Vai in Sardegna