Induve trovu Bullfighting vicino à Barcelona

Tieri ùn hè inunzistenti in Barcelona

À a piacè di i attivisti di i dritti di l'animali è di i bovini in u mondu, u guvernu cuntrullò prugrammi in Barcelona è a regione Cataluna in u lugliu di u 2010, cù a regula putente in forza l'1 di jinnaru di u 2012. U dopu, quattru anni dopu, votatu per annunzià a splutazioni di tori di u catalanu.

Ddi i tri ardeni toreali in Barcellona, ​​unu di l'ultimi arene restante chì still standing, La Monumental, hè issa casa di un museu à bullido, Museu Taurí.

Malgradu a banna esse ridotta, i ghjurnati ùn sò micca tornatu.

Sè una piacce una visita a Barcelona è veramente vede a vedere una correggiuna, a prossimu di a correggiera hè di circa 200 chilomitri in Saragossa.

A Ban and the Overturn

Lumaca hè un tema polemicu di a regione. L'sport hà diminuitu a pupularità specialmenti in a regione catalana, chì dichjara chì hè a so identità propriu da a cultura "spagnola".

U Parlamentu Catalanu hà pigliatu un votu dopu una petizioni chì avianu più di 180.000 signatures chì piaccavanu à a prutezzione di toru. A vota passava. L'ultima corruzza in Catalogne attrae u settembre di u 2011 à La Monumental in Barcelona. Allora, in u 2016, u Corti Costituzionale Spagnolu annunziò a prute è dicenu chì, anche una regione autonoma hè permessa di regulà l'affittu, una regione autonoma ùn hè micca in un postu juridicu per a dichjarazione pele. A corti hà citeu a significazione culturale longa è storica in a Spagna.

Dopu chì a prute era rimettata, La Monumentale in Barcelona hà cunsideratu un museu chì stende a storia di tori. In u 2017, riceviu a battaglia di Nazioni Tourned Medievali cù gruppi di cullaburazioni di 25 paesi chì concurrenza cù l'armali di metallu è una lista standardizzata di règuli. Ma, tinnorri ùn hè micca tornatu.

Storia di Torri in Barcelona

A primuria di a lotta scritta in a Catalogna hà realizatu in u 1387. L'sport era populari in l'Italia Medievale per i nobile. Ùn era micca finu à u principiu di u seculu XIX chì u toru in a regione hà pigliatu a so forme cum'è sport di spettaculare mudernu per e massi.

Stòricamente, avianu statu trè postini di bullring in Barcellona dedicatu à bullore. Ci era a piazza di u Torinu, chì era custruitu in u 1834, ma ùn esiste più; Piazza di l'Arenas, chì era custruitu in u 1900, chì hè stata trasfurmata in un shopping mall; è a piazza di toru più recensu, a piazza di Toros Monumentale, o semplice, La Monumentale, custruitu in u 1914.

Turi L 'altra parte

Ùn pudete micca esse tene à vedere una coruera in Barcelona. In ogni casu, sè stessu duverebbe vede unu oltre chì in Spagna o a regione, ci sò parechje cità assai vicini unni pudete vedete tene. U megliu postu per vede una correggiuna oghje hè oghje in Madrid o Siviglia (ancu s'ellu hè ancu praticatu più o menu in tutta a campagna ).

Luttura Fiuristica

Ci hè parechje varietà novi non violenti di turrà in u spaziu se ti vulete stillup up some culture spagna. Pudete cuntà u vostru bigliettu à una visita guidata di u Museu Taurí se vulete mostrarà a vostra apprezzazione per u coru taffuri in un modu decididamente micca viulente.

La Monumentale hè di circa 10 minuti da La Sagrada Familia, un altru destinazione turistiche pupulari di Barcelona.