I giardini di Londra di Babylon
Ùn hè micca cunfunditu cù i Kensington Gardens , Kensington Roof Gardens hè l'equivalente di Londra di i Jardin di Ghjafin di Babylon.
In un improbable locu in cima di una magazzini dipartimentu nantu à u Kensington High Street, sti zoni più tranquali hè stati posti in l'anni 1930 è facenu un giardinu spagnolu, un giardino Tudor, un giardino di boschi inglesi è ancu i flamingos residenti!
Kensington Roof Gardens Introduzzione
Amparatu di u Kensington Roof Gardens di u libru di David Long in Spectacular Vernacular .
Virgin Limited Edition - u carte di lussu di Virgin Hotels Group Ltd - possede di i giardini di u 1981, è cambiamatu i "Giardini di l'azzurri" (ancu chì tutti i persone sempre si riferisce à elli cum'è Kensington Roof Gardens).
Cunteghjanu a vostra visita à u Kensington Roof Gardens cù un manghjà à u babbu, chì si serve a culinaria britannica contemporania è sopra à i giardini.
Giardini Mediati
Ci sò trè jardini tematichi, cù 70 arbres à grandezza, un flussu fluiu dispostu cù i piscaturi è i flamingos residenti: Bill, Ben, Splosh è Pecks.
- Giardinu Spagnolu
Questu hè u più formale è hè basatu nantu à l' Alhambra , u Cumplessu di forze di u Moorish in u Spagna di u Sud. Ci sò fontane è camini panni corsi, tutte sviluppati da un pianu di curvatu di u sole designatu da Bernard George. - Tudor Garden
Un giardinu menù furmatu formale cun arcuzzi è i racontu sicreti. Hè assai un giardinu scented cù abbazia di lavanda, rosori è neri, in più di vista panoramica nantu à u luni à u luni through windows in the edge walled.
- English Woodland Garden
Stu giardinu esandante hè altruisce u High Street à u sudu. Ci hè una grande varietà di arburi, assai cun l'arbureti di priservazione per prutezzione di l'ortu. Ci hè ancu un coru è una stazione di giardinu chì hè casa di pinti ànecci è fiami.
Kensington Street Gardens History
I Giardini di Tetti corsi 1.5 acres nantu à l'antica Derry è Toms chì custruiscenu in Kensington High Street, chì face u più grande giardino in Europa.
1930ini
In i 1930 Trevor Bowen (u vicepresidente di Barkers, u dipartimentu magazzini di Kensington chì possu propiu u situ è custruiu l'edifiziu in u 1932) hà urdinatu à Ralph Hancock, un giardinu di i paisaghji induve, per creà i jardini. I ghjorni sò stati sposti entre 1936 e 1938 à u costu di £ 25,000.
1970
U dipartimentu di a città di stampa era Derry è Toms finu à u 1973 è certi persone sempre riferenu à i jardini cum'è «Derry and Toms Gardens». Hè stata dopu a Bibbona infame da u 1975.
I Giardini fù dichjarata una lista di qualificatu di qualificazione II da u Patrimoniu inglese in 1978.
1980
I giorni eranu abbastanza abbandunati finu à chì a Virgine hà impegni in u 1981. Virgins utiliseghja i Tetti Giardini per u lussu privatu divertenti, ma a bona nova hè chì i jardinu sò aperti à u publicu cum'ellu ùn averebbe presuperatu da un locu privatu.
Cume si Visitaru Kensington Roof Gardens
I Giorni di Torti hè situatu in 99 Kensington High Street, Londra, W8 5SA. L'accessu à a custruzzione hè per via Derry Street chì confina à a Kensington High Street.
Prima Tube Station: High Street Kensington
Utilizate u Planificador di Ghjenuvia per pattighjà a vostra ruta per trasportu publicu.
I Giorni di Torti hè apertu à u publicu, salvu in usu per un avvenimentu privatu o per u mantenimentu annu di l'invernu.
Sempre chjamate prima per verificà: 020 7937 7994.