Kina Malpartida: Superstar di Boxing Peru

Kina Malpartida hè una grande stella in u Peruviu è un grande impurtante nantu à a scena di u boxeali di a donna prufessiunale. In a ricerca di a popularità, si mette comfortably entre i top cinque stelle da u mondu di l' esportu peruvianu cuntimpuraneu, è hè unu di i persone più famose da u Perú in u mondu stadiu. Cridendu chì Malpartida hè unu di pocu campi di u mondu sanu chì u Perú puderà prucederà, u so statu di celebrità hè cumprumbu è più di megliu ...

Nota: In ghjennaghju 2014, Kina Malpartida annuncia u so retirement da u boxeatu prufessionale, ma ùn scrive micca un eventu ritornu in u futuru.

Da a spiaggia à u Ring

Malpartida nasciu lu 25 di marzu 1980, in Lima, Peru. Da u ghjornu, pareva bè adattatu per una vita di sport è celebrità. U so babbu, Oscar Malpartida, era un novu surfista naziunale è un finitu di u Campionatto Mundiale di u terzu pianu, mentri a so mamma, Susy Dyson, era un supermodello inglesu sviluppatu chì si prisintu nantu à e cose di revultati, cum'è Vogue è Vanity Fair .

Oscar Malpartida hà mortu in un cespruce di skydiving à l'età di 43 anni, à quale tempu Kina era stata quì sottu à i so passi sportivi. In u so prima adolescenza, Malpartida era praticanti un nùmmuru di sportu cumu u karate, u futore, u tennis è i basca. Sempre era surfinga, chì prima hà pigliatu à l'altura di a cuncorsu internaziunale.

In u 1996, Malpartida hà prununziatu u Champion peruvien Surfing Champion, venendu unu di l'altre icone sportiu di u paese, Sofia Mulanovich (quandu più tardi addivintau l'Associazione di Surf Campiunieri di Prufessori Surfactori è un Salute di Surf di Fame inductee).

Si trasfirìu n'Australia trè anni dopu (età 19 anni), induva cuntinueghja à spettaculu cunzidiettu mentre a furmazione di a so educazione.

Eppuru i so successi di spiegà, Malpartida avia sempri vintendu altre sportu. Emera in furia di boxeur in 2003; in lineu cù a so personabilità competitiva, u so ghjustu era di diventà Campioni World.

Dopu un pocu di mesi di furmazione concertata, Malpartida cummattiu a so prima lotta prufessiva in l'Australia. Hè stata vittoria cù una decisione unanimita triplets, prima di passà per vince quattru battelli prufessiali in Australia.

Campionu di u Campionu di u Boxing di u Perù

Custa grandi lotti di cumbattesi mancannu di l'Australia, Kina hà decisu di trasfurmà in l'USA. Da u frivaghju di u 2006 è nuvembre di u 2008, hà adupiratu sei volte, scriviendu tri anni è tri pèrdite. A so prima pratica prufessiva hè stata versus Miriam Nakamoto in April 2006. D'acordu à u Boxing Archive Network di Dona, "Malpartida hè stata chjucata quattru volte in questa festa ma anu finitu a lotta nantu à i so pedi".

U 21 di frivaru di u 2009, Malpartida hà pigliatu u so primu svegliu in u so postu vacante World Boxing Association Super Featherweight. In fronte di u invaditu Maureen Shea in Madison Square Garden in New York, u peruvianu pigliò u so oppurtuniu contr'à u preferitu di casa. Ella repite u titulu cun un rinforzatu tècnicu in a décima è a quinta volta.

Quattru mesi dopu, Malpartida torna à u Perú per a prima difesa di u so titulu. A lotta in front d'un pupu animatu in u Coliseo Eduardo Dibos Dammert in Lima, Kina hà rializatu u so titulu in ghjustizia contru a Halana Dos Santos brasiliana.

Secunnu un articulu di Lucien Chauvin ("In Peru Sports, Men Bumble, And Women Shine") per u situ web di u tempu , "A festa Malpartida-Dos Santos hà attraversu l'audienza più grande di TV in a storia di vista di u paese. In un puntu, i dui terzimi di l'udienza si avvia a guerra.

U Celebrity Status di u Malpartida in u Peru

Dopu a so prima difisa in Lima, Malpartida hà cummattutu nantu à quattru eventuali occasione, vincennu ogni lotta. Trè di queste cuntruppi facianu in u Peru, aiutanu à cimentà a reputazione di a Kina cum'è una di l'autri sporti sportivi di u Peruviu.

A strada di Malpartida à u statutu di celebrità hà avutu qualchi svantaghju nantu à a strada. In u giugnu di u 2012 hè stata trovata da a pulizzia in Barranccu, u Lima, è truvaru esse guidati sottu a influenza di l'alcoolì. Hè difenda culpèvule, dopu chì a so licenza hè sospita durante 12 mesi, hà ricevutu una fine di 1.800 novi soli è serviziu di a cummunità.

In una nota più positiva, Malpartida ferma assai attiva cù una quantità di organizazioni benede. I so azzioni principali di u focu include l'aiutà i zitelli favuriti è promettenu u benessiri di a donna in u Perù. Hà intrapprata ancu cù una campagna naziunale anti-bullying.

L'estatussia di Malpartida hè un mudellu di rolu, in particulari pà e donne peruviani, resta forte quantu sempre. Pudemu micca a pussibilità di cumpetiri in l'Olimpichi di Londra in 2012 per u so statu prufessiunale, Kina hè statu attribuita l'onoru di purtarè a lanterna olimpica per i strade d'Oxford in u so viaghju à a capitale.